מייקרוסופט משיקה כלי לניהול קמפיינים בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם

מיטל אור
מייקרוסופט יוצאת עם פיילוט לכלי שמאפשר ניהול קמפיינים מרובה ערוצים בתשלום, הכל במקום אחד. החברה משיקה את כלי ה-Ads שלה ליצירת קמפיינים מאוחדים (Unified Campaign).
פיילוט של מייקרוסופט לקמפיין מאוחד עבור פייסבוק, גוגל, אינסטגרם

כפי שפורסם ב-searchenginejournal לאחר הליך פיתוח מייקרוסופט משיקה את כלי הקמפיינים המאוחדים. בכך תאפשר למפרסמים לנהל את כל הקמפיינים שלהם, בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, ממקום אחד.

כיצד יעבדו הקמפיינים המאוחדים – Unified Campaign

על המפרסמים לחבר את כתובת האתר שלהם אל המערכת ומשם הכלי החדש של מייקרוסופט יסייע להם להקים קמפיין על ידי זיהוי אפשרויות, מיקוד ויצירת תוכן רלוונטי למודעה. הכלי יספק הצעות למילות מפתח והמפרסמים יוכלו ליצור ערכות נושא.

מייקרוסופט תציע מיקוד על בסיס נושאים ויעדים רלוונטיים למפרסמים ואלו יוכלו לעדכן את המיקוד הגיאוגרפי ואת התקציבים מתוך הכלי. החברה תספק מדדי ביצועים משוערים ותציע מודעות באופן אוטומטי כך שהמפרסמים יוכלו לבדוק ולערוך את המודעות המוצעות או ליצור מודעות חדשות.

כיצד יעבוד התקציב

כל ערוצי הפרסום ייקחו חלק מאותו קמפיין כך שהתקציב יתייחס לכל פלטפורמות הפרסום ומייקרוסופט תנהל את החלוקה בין הערוצים. המפרסמים יוכלו לפתוח קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וגוגל. על מנת להשתמש בכלי החדש המפרסמים יהיו חייבים להצטרף לרשת החיפוש Microsoft Ads והם לא יוכלו להפעיל חשבון בגוגל בלבד.

כדי לקבל החלטות מושכלות המפרסמים יקבלו דיווח ביצועים אשר נראה דומה למה שנמצא בשימוש היום בקמפיינים חכמים. המפרסמים יוכלו לראות כמה אנשים ראו את המודעות, כמה אנשים לחצו עליהן וכמה ביצעו רכישה או התקשרו בעקבות המודעה.

מעקב אחר פעולות הקמפיינים המאוחדים

כחלק מהמעקב אחר הפעולות, המפרסמים יקבלו גישה למדדים כמו משך הזמן שהגולשים מבלים באתר ומספר הדפים בהם ביקרו לאחר שהם לחצו על המודעות. המפרסמים יוכלו לראות גם את הביטויים המובילים של מילות המפתח הן עבור בינג והן עבור גוגל כמו גם את המודעות המובילות.

מייקרוסופט מציינת כי טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) תנהל את מילות המפתח, הצעות המחיר, הליך האוטומציה של המודעות ואת ניהול התקציב. כל זאת במטרה למקסם את ביצועי המודעות. למפרסמים תהיה אפשרות להשהות ביטויים ומודעות, אך מרבית הקמפיינים יהיו אוטומטיים.

ניהול אורגני של המדיה החברתית

לצד הקמפיינים המאוחדים מציעה החברה מאותו הכלי גם ניהול אורגני של המדיה החברתית. דרך הכלי החדש יוכלו המפרסמים לנהל את הפוסטים החברתיים האורגניים שלהם. בכלל זה הם יוכלו לפרסם פוסטים, לשמור אותם כטיוטה ולתזמן אותם עבור פלטפורמה אחת או פלטפורמות רבות. ההודעות שיכנסו מהרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, טוויטרולינקדאין, יגיעו גם הן לאותו המקום.

גם הדו”חות יתקבלו במרוכז והם יספקו תצוגה של הנתונים עם ניתוח הפלטפורמות השונות. הדבר יקל על המשתמשים בבחינת הביצועים והשוואה בין הפרסומים השונים. למעשה, הכלי החדש שמושק על ידי מייקרוסופט מאחד את כל הקמפיינים והפעילויות ומאפשר גישה נוחה ממקום אחד.

עלויות והגדרת קמפיין מאוחד

השימוש בפלטפורמה החדשה של מייקרוסופט לא כרוך בתשלום והמפרסמים ישלמו רק עבור הוצאות הפרסום שלהם. כלומר, לא יהיה תשלום לפלטפורמה או עמלה. הגדרת הקמפיין תתבצע בחמישה שלבים:

  • שלב ראשון – חיבור כתובת האתר
  • שלב שני – סקירת מידע, הצעות למילות מפתח וקביעת תקציב יומי
  • שלב שלישי – קבלת מודעות טקסט רלוונטיות, עריכה ואישור מודעות
  • שלב רביעי – הוספת תמונה או סרטון למודעה
  • שלב חמישי – פרסום, סקירת דו”חות ואופטימיזציה

בשלב זה, מפרסמים אשר רוצים לקחת חלק בפיילוט יכולים לעשות זאת על ידי מילוי שאלון קצר ובקשת גישה מוקדמת בלחיצה כאן.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
123
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104788
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100263
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99191
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.