Joostdevalk – השריף החדש בעיר!

פבל ישראלסקי

Joostdevalk – השריף החדש בעיר!

פבל ישראלסקי

קראתי אתמול על יוזמת דיווח ספאם מעניינת שהעלתה לי מספר מחשבות. מה שבעצם Joost de Valk מציע לגורו הספאם של גוגל מאט קאטס ולגורו החיפוש של גוגל אדם לסניק זה עסקת הלשנה שתחסוך להם הרבה כאב ראש. ההצעה היא ליצור כתובת אימייל ייעודית, אליה הוא יעשה כל פעם forward כאשר יקבל את אותם אימיילים שמציעים החלפת קישורים (המגמה היא לאכוף את ההחלפות מהסוג שלא עונים על קריטריונים מסוימים). כך, מבלי הרבה מאמצי חיפוש הם פשוט יוכלו להעניש במיידי את אותם הספאמרים.

דעתי היא שהפעלת משטר מסוג זה תביא רק להתפתחות שיטות רמאות אחרות – אי אפשר למנוע את הפשע כלל, הדרך הכי טובה לטפל בבעיות מהסוג הזה היא פשוט ע”י אכיפה רגילה וביקורת על בסיס קבוע. לדעתי הסיבה ש- Joostdevalk החליט לפרסם את הפוסט הזה ולא להציע מאחורי הגב, היא לצורך התחלת פיתוח סמוי של מודעות.
“אתם שם, ספאמרים ברחבי הרשת, דעו לכם שעלולים להסתתר להם שריפים שיענדו את התג הבא”:
(אגב הוא לא הראשון ולא האחרון…)

האם היענות להצעה מסוג זה, יכולה ליצור מערך שלם של שוטרי גוגל במרחב ה- WWW ? זו כבר שאלה אחרת…

תגיות רלוונטיות: ספאםקידום אתרים פסול
נכתב על ידי
יזם, יועץ שיווק דיגיטלי והעורך הראשי של קהילת AskPavel משנת 2007. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שיווק דיגיטלי שעוזרת למותגים להגדיל טראפיק לידים והכנסות.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות