חדש באינסטגרם: בקרוב אפשר יהיה ליצור טיוטה עבור סטוריז

אינסטגרם מודיעה כי היא מתכוונת להוציא פיצ'ר חדש אשר יאפשר למשתמשים לשמור סטוריז כטיוטה ולתזמן את הפרסום שלו.
מיטל אור
פייסבוק מנסה פיצ'ר חדש אשר יאפשר למשתמשים לשתף את האינסטגרם

אינסטגרם הודיעה כי בקרוב היא תוסיף פיצ’ר חדש אשר יאפשר למשתמשים לשמור את הסטוריז כטיוטה במטרה ולבצע תזמון פרסום.

על פי ה-Screen Rant, אינסטגרם מודיעה כי היא הולכת לאפשר למשתמשים לתזמן את הפוסטים השימושיים ביותר, הסטוריז. אחת מהתכונות הפופולאריות ביותר של הרשת היא הסטוריז והתזמון יאפשר גם למותגים לפרסם את העדכונים שלהם בזמנים הכי רלוונטיים לקהל שלהם.

שימוש באפליקציות חיצוניות או באינסטגרם לצורך יצירת הסטורי

את הסטוריז אפשר יהיה לשמור במכשיר האישי או באפליקציות צד שלישי, אך זוהי אינה האפשרות הנוחה ביותר. הדרך שתהיה הקלה ביותר ליצור את הסטורי ולשמור אותו, תהיה בתוך הרשת על ידי יצירת טיוטה כשהוא יוכל להופיע כפי שהוא או לעבור עיבוד דרך כלי היצירה של אינסטגרם.

אינסטגרם עוד לא הודיעה מתי בדיוק היא מתכוונת לשחרר את הפיצ’ר שיאפשר לתזמן את הסטוריז אך ככל הנראה נזכה לכך בקרוב. יוצרי תוכן אשר מסתמכים על הפלטפורמה יגלו בוודאי כי הכלים החדשים של הרשת יאפשרו להם להתנהל בצורה הרבה יותר נוחה וטובה.

לתזמן או פשוט לשמור טיוטה

הפיצ’ר החדש שצפוי להיכנס לאינסטגרם מביא איתו בשורה לאלו אשר רוצים לנהל את לוח הזמנים שלהם טוב יותר ולשמור על תקשורת רציפה עם קהל העוקבים. מבחינה זו, הרשת עומדת להקל על מותגים, משפיענים ואנשי רשת שרוצים להרגיל את הקהל שלהם לצפייה בתכנים בשעות קבועות.

לצד היתרונות הללו, ברגע שהפיצ’ר יכנס לפעולה, אפשר יהיה לשמור טיוטות שלאו דווקא מיועדות לפרסום כפי שהן. כלומר, אפשר יהיה לצלם סטורי ולערוך אותו בשלב מאוחר יותר כולל חיבורי סרטונים. בצילומי מסך ששחררה החברה נראה כי המשתמשים יוכלו לערוך את הטיוטות כשיעמדו לרשותם שלוש אפשרויות:

  • אפשרות ראשונה תאפשר למשתמשים למחוק לחלוטין את הסטורי, ללא יכולת שחזור.
  • אפשרות שנייה תאפשר למשתמשים לשמור את הסטורי כטיוטה כדי לחזור אליו בשלב מאוחר יותר.
  • אפשרות שלישית תהיה “ביטול” והיא תהיה שימושית למשתמשים שבטעות לחצו על כפתור “הגב” בזמן שהם עבדו על יצירת סטורי.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89590
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88192
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87909
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66831
קידום אתרים
ירון אחר
64949
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
33
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
46
מדיה חברתית
מיטל אור
91
מדיה חברתית
מיטל אור
159
מסחר אלקטרוני
מיטל אור
88
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x