10 טיפים להגדלת ההכנסות מאדסנס לכבוד השנה החדשה | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » 10 טיפים להגדלת ההכנסות מאדסנס לכבוד השנה החדשה

10 טיפים להגדלת ההכנסות מאדסנס לכבוד השנה החדשה

לכבוד השנה החדשה, צוות ה-Adsense החליטו לפנק את בעלי האתרים שמשתמשים ברשת השותפים שלהם, ב-10 טיפים שימושיים שיסייעו להם להגדיל את ההכנסות מאדסנס (וכמובן גם את ההכנסות של גוגל 🙂 ).

יכול להיות שלחלק ממומחי האדסנס כאן הטיפים יכולים להראות טיפה טריוויאלים, אבל מכיוון שהבלוג הזה אמור לתת מענה לכל הרמות המקצועיות בתחום השיווק באינטרנט, חשוב לתת מבט כללי ולפעמים גם דברים שהם יותר ברורים לאחרים.

חוץ מזה, גם למנוסים מביניכם הייתי ממליץ להמשיך לקרוא. אף פעם אי אפשר לדעת מתי יפול האסימון לגבי איזשהו טיפ שישפר לכם את ההכנסות בכמה עשרות אחוזים.

  1. השתמשו בממשק המשתמש החדש של אדנסנס – לאחרונה גוגל הוציאו ממשק משתמש חדש שנותן יותר סטטיסטיקות, יותר מידע והרבה יותר תובנות על התנהגות הגולשים והצלחת המודעות.
  2. אפשרו מודעות טקסט ותמונה – אנחנו רוצים שכמה שיותר מפרסמים יציעו פרסומות על האתר שלנו ככה שכדאי לנו לספק להם את כל הפתרונות האפשריים.
  3. השתמשו במודעות רחבות יותר מאשר אופקיות, לפי מחקרים של גוגל המודעות הרוחביות קריאות יותר לגולש ויוצרות יותר קליקים. מעבר לזה, יותר מפרסמים משתמשים בפרסומות או מודעות רוחביות.
  4. מקמו את המודעות שלכם מעל לתוכן הדרוש לגולש על מנת לשפר את אחוזי הקליקים. מעבר לזה, דאגו למקסם את הרווחים ע"י זה שתוסיפו לכל דף באתר שלכם 3 מודעות סטנדרטיות של אדנסנס לתוכן, 3 יחידות קישורים של אדסנס ו-2 מודעות אדסנס למנועי חיפוש – ככה האתר שלכם יהיה עם כמות המודעות הגדולה ביותר שגוגל מאשרים.
  5. השתמשו בערוצים על מנת לעקוב אחרי כל הטסטים או השינויים שאתם עושים באתר, או במיקום וסוג המודעות, כדי לקבל את התובנות המדוייקות ביותר.
  6. אחר כך, הפכו את הערוצים האלו למיקומי מודעות כדי שמפרסמים יוכלו אח"כ לבחור בקבוצות המודעות האלו על מנת לפרסם את המותג שלהם בצורה יותר ממוקדת מטרה.
  7. עברו על הצ'ק ליסט של אדסנס בתכיפות יותר גבוהה, ככה תוכלו לדעת על הפיצ'רים והאפשרויות החדשות ולראות שלא פספסתם שום דבר חיוני.
  8. עקבו אחרי צוות האדסנס של גוגל בטוויטר על מנת לקבל את העדכונים החדשים שלהם ישירות לסטרים הטוויטר שלכם.
  9. הצטרפו לפורומי התמיכה של אדסנס על מנת לעזור וקבל עזרה מבעלי אתרים אחרים עם יותר או פחות נסיון ותובנה ממכם בתחום.
  10. שימרו את ה- "פותר-בעיות" של אדסנס בשביל שתוכלו לטפל בבעיות במהירות רבה יותר במקרה שהמודעות יפסיקו להופיע באתרכם.

אני מאמין שרוב הטיפים כאן בהחלט יכולים לשפר את ההכנסות שלכם מאדסנס אם אתם לא מיישמים אותם כבר עכשיו. מעבר לזה, אני מאוד ממליץ להתחבר לפורומים של אדסנס או לקרוא בבלוג שלהם בתכיפות גבוהה יותר – לעולם אי אפשר לדעת מתי תקבלו את האסימון המנצח שלכם  🙂

בהצלחה!

אודות רועי בן עמי

רועי בן עמי
מומחה לשיווק באינטרנט. רועי בן עמי מנהל מספר פרוייקטים אינטרנטיים, מייעץ לחברות סטארטאפ בארץ ובחו"ל ומנהל את חברת wwO. "כסף באינטרנט זה נוסחה. אם תעשה הכל לפי הספר אין סיכוי שתיכשל".

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

ניהול משפיענים בפייסבוק, ניסוי בתוצאות גוגל, אפשרות פרסום חדשה בטריפ אדוויזר ועוד

חדש בפייסבוק: מערכת לניהול משפיענים משפיענים קיימים כבר עשרות שנים, מאז הופיעו סלבס בעיתונים ובתקשורת ...

3 תגובות

  1. איתי ברנר

    בנוגע ליחידות קישור – אצלי אין ממש יתרון לעוד יחידת קישורים כי מרבית המילים הרלוונטיות נמצאות כבר במודעה הראשונה.

    בנוסף – לא בטוח שעוד מודעות = יותר כסף… לפעמים צומת הלב של אותו הגולש מתחלקת בין כמה מודעות.

    בנוגע למיקומים – לא ידעתי את זה. טוב לדעת.

  2. איתי ברנר

    ואני אוסיף עוד טיפ : אם יש לכם באתר כמות משמעותית של כניסות (כמה מאות) והוא לא מופיע בטרנדס כאתר עם תנועה, עדיין אפשר לגרום לנפח התמונה להיות מוצג דרך Ad Planner. אפשר להגדיר שם גם תיאור לאתר.

    זה יכול למשוך בסופו של דבר עוד מפרסמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים