10 טיפים להגדלת ההכנסות מאדסנס לכבוד השנה החדשה

רועי בן עמי

לכבוד השנה החדשה, צוות ה-Adsense החליטו לפנק את בעלי האתרים שמשתמשים ברשת השותפים שלהם, ב-10 טיפים שימושיים שיסייעו להם להגדיל את ההכנסות מאדסנס (וכמובן גם את ההכנסות של גוגל 🙂 ).

יכול להיות שלחלק ממומחי האדסנס כאן הטיפים יכולים להראות טיפה טריוויאלים, אבל מכיוון שהבלוג הזה אמור לתת מענה לכל הרמות המקצועיות בתחום השיווק באינטרנט, חשוב לתת מבט כללי ולפעמים גם דברים שהם יותר ברורים לאחרים.

חוץ מזה, גם למנוסים מביניכם הייתי ממליץ להמשיך לקרוא. אף פעם אי אפשר לדעת מתי יפול האסימון לגבי איזשהו טיפ שישפר לכם את ההכנסות בכמה עשרות אחוזים.

  1. השתמשו בממשק המשתמש החדש של אדנסנס – לאחרונה גוגל הוציאו ממשק משתמש חדש שנותן יותר סטטיסטיקות, יותר מידע והרבה יותר תובנות על התנהגות הגולשים והצלחת המודעות.
  2. אפשרו מודעות טקסט ותמונה – אנחנו רוצים שכמה שיותר מפרסמים יציעו פרסומות על האתר שלנו ככה שכדאי לנו לספק להם את כל הפתרונות האפשריים.
  3. השתמשו במודעות רחבות יותר מאשר אופקיות, לפי מחקרים של גוגל המודעות הרוחביות קריאות יותר לגולש ויוצרות יותר קליקים. מעבר לזה, יותר מפרסמים משתמשים בפרסומות או מודעות רוחביות.
  4. מקמו את המודעות שלכם מעל לתוכן הדרוש לגולש על מנת לשפר את אחוזי הקליקים. מעבר לזה, דאגו למקסם את הרווחים ע”י זה שתוסיפו לכל דף באתר שלכם 3 מודעות סטנדרטיות של אדנסנס לתוכן, 3 יחידות קישורים של אדסנס ו-2 מודעות אדסנס למנועי חיפוש – ככה האתר שלכם יהיה עם כמות המודעות הגדולה ביותר שגוגל מאשרים.
  5. השתמשו בערוצים על מנת לעקוב אחרי כל הטסטים או השינויים שאתם עושים באתר, או במיקום וסוג המודעות, כדי לקבל את התובנות המדוייקות ביותר.
  6. אחר כך, הפכו את הערוצים האלו למיקומי מודעות כדי שמפרסמים יוכלו אח”כ לבחור בקבוצות המודעות האלו על מנת לפרסם את המותג שלהם בצורה יותר ממוקדת מטרה.
  7. עברו על הצ’ק ליסט של אדסנס בתכיפות יותר גבוהה, ככה תוכלו לדעת על הפיצ’רים והאפשרויות החדשות ולראות שלא פספסתם שום דבר חיוני.
  8. עקבו אחרי צוות האדסנס של גוגל בטוויטר על מנת לקבל את העדכונים החדשים שלהם ישירות לסטרים הטוויטר שלכם.
  9. הצטרפו לפורומי התמיכה של אדסנס על מנת לעזור וקבל עזרה מבעלי אתרים אחרים עם יותר או פחות נסיון ותובנה ממכם בתחום.
  10. שימרו את ה- “פותר-בעיות” של אדסנס בשביל שתוכלו לטפל בבעיות במהירות רבה יותר במקרה שהמודעות יפסיקו להופיע באתרכם.

אני מאמין שרוב הטיפים כאן בהחלט יכולים לשפר את ההכנסות שלכם מאדסנס אם אתם לא מיישמים אותם כבר עכשיו. מעבר לזה, אני מאוד ממליץ להתחבר לפורומים של אדסנס או לקרוא בבלוג שלהם בתכיפות גבוהה יותר – לעולם אי אפשר לדעת מתי תקבלו את האסימון המנצח שלכם  🙂

בהצלחה!

שתפו:
נכתב על ידי
מומחה לשיווק באינטרנט. רועי בן עמי מנהל מספר פרוייקטים אינטרנטיים, מייעץ לחברות סטארטאפ בארץ ובחו”ל ומנהל את חברת wwO. “כסף באינטרנט זה נוסחה. אם תעשה הכל לפי הספר אין סיכוי שתיכשל”.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
68
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
33
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
61
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105005
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99405
מדיה חברתית
בן אורן
87762
קידום אתרים
דנה רוזן
82458
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.