קידום אתרים » דיבור צפוף

דיבור צפוף

כל כמה ימים יש חדשות בעולם ה-SEO, ויחד עם החדשות – מגיעות גם הרבה מאוד שאלות, חלקן מצד הלקוח וחלקן מצד חברות ה-SEO. דיבור צפוף היא סדרת וידאו בהמשכים ובכל פרק, יש מענה לרוב השאלות האלו. החל מחוות דעת על פלטפורמות ועד לתצוגת לו"ז של אנשי ה-SEO ביום יום. לפחות פעם בשבוע / שבועיים, שמוליק דורינבאום יהיה איתכם בדיבור צפוף על מנת להגיע למסקנות / דיונים ותשובות על עולם ה-SEO, כל מה שנשאר לכם, זה ללחוץ פליי.

דיבור צפוף: מהי מפת אתר (Sitemap) ומה בודקים בה למטרת SEO?

מהי מפת אתר

מבין כל הדברים שאפשר לעשות לטובה (וגם לרעה) למען קידום האתר שלנו ברמת ה-Onsite, יש דבר אחד שהרבה מאוד אנשים עושים טעויות, הנושא נקרא מפת אתר. נשמע קל ופשוט לפעמים אבל יצירת מפת אתר יכולה לעשות בדיוק את ההפך ממה שאנחנו מצפים ממנה שהיא תעשה. בואו נתחיל מההתחלה: מהי מפת אתר (sitemap)? איך גוגל מזהה עמודים חדשים באינטרנט? יודעים, נכון? הוא עובר בין קישור לקישור, משמע, הוא נכנס לעמוד הבית שלכם ומתחיל לזחול בין העמודים ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך מתניעים תהליך של קידום אתרים עם הלקוח?

פגישת התנעה עם לקוח קידום אתרים

  אחרי שדיברתי עם לא מעט אנשי SEO מתקדמים וגם מתחילים כאחד, אני מזהה בעיה דומה אצל כולם, לעשות SEO זה כיף, אבל איך מתחילים? ממה? אל תשחקו אותה, אני מבין שרוב מקדמי האתרים הם "תותחי SEO" ויודעים לקדם ועושים יופי של עבודה בתוצאות החיפוש, אבל בפועל, האם אתם עובדים לפי שגרה מסוימת? כבר דיברתי פעם על "איך נראה יום בחיי מקדם אתרים" אבל, אל תשכחו, אני יועץ לחברות גדולות וקטנות כאחד ואני מזהה בעיות ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: תכלית האתר (תחליט!) – מה הקשר בין מיקוד תוכן למיקומים בגוגל

השפעת מיקום האתר על דירוגים בגוגל

אחד הדברים שאני רואה כמעט בכל תחום ובכל אתר הוא הרצון להתרחב, החל מהנושא הרלוונטי לאתר ועד לנושאים סמנטיים שפחות רלוונטיים ברמה הישירה לאתר, ואז בצורה מאוד מפתיעה, האתר מתחיל לאבד מיקומים. למה זה קורה לנו? הדוגמא שנתתי בסרטון הפעם היא בנושא "הרחקת יונים" אני יכול להגיד לכם שזה לא הנושא שעליו בדקתי את הנושא מקרוב מבחינת AB-TESTING אבל הנושא שאני בדקתי היה נישתי מדיי אז העדפתי לתת דוגמא מתחום יותר מוכר. חיפוש בגוגל יכול ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך לבחור חברת בניית אתרים?

בחירת חברת בניית אתרים

כל שבוע אני מנסה לדבר איתכם על עולם הSEO מנקודת מבט של איש ה-SEO, צוות ה-SEO ובכללי, איך עובר יומו של איש SEO במקצוע שלו, אבל הפעם אני רוצה לדבר מנקודת מבט של הלקוח, מישהו שאל אותי לאחרונה "מה אתה מתלהב מהוורדפרס, ג'ומלה וכו', בניתי אתר לאמא שלי בוויקס והוא נראה מדהים" אז לפני שאני מנתק איתו קשר, צילמתי / כתבתי פוסט בנושא. האמת שאני צוחק, אין לי בעיה נגד WIX חלילה או משהו, באמת, יש ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?

סדר יום בחיי מקדם אתרים

בסרטון החדש מסדרת "דיבור צפוף", אפשר לראות איך אני יצרתי לעצמי טיימליין כשקידמתי אתרים בעצמי, טיימליין שבעצם אמור לעשות סדר (עבורי לפחות) איך אמור להראות יום בחיי מקדם אתרים. הציר זמן לשירותכם, בהצלחה. הציר בנוי מ-09:00 ועד 18:00, עובדים יותר? תענוג לכם, סדרו לכם מה אתם עושים. בציר הזמן כתבתי בעצם מה אני עושה בשעות האלו ברמה של כל שעתיים וברמה היומית / שבועית / חודשית / רבעונית. אז בואו נתחיל זמן משימות 11:00 – 09:00 ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: כמה באמת עולה לקדם אתר?

מחיר קידום אתרים

בגדול? אני מדבר על הפרמטרים שאמורים להרכיב מחירון קידום אתרים בפועל, תמללתי קצת את הסרטון שעשיתי. ברוכים הבאים שוב לדיבור צפוף, הפרק השני בסדרה שלי כאן, והפעם לנושא שמציק לי מאוד מכיוון שאני מייעץ להרבה חברות וכמעט תמיד נתקל באותו מקרה. הלקוח אומר לי "קראתי ל-5,6 חברות קידום אתרים וכל אחת מבטיחה אופטימיזציה, מחקר מילות מפתח ומקדם אותי בפועל, אממה, אחד מבקש 1500 שח בחודש והשני מבקש 7500 ש"ח בחודש" אז אני אנסה לגעת במחירים לפי הדברים שלדעתי הכי ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: מה חברת קידום אתרים עושה באתר שלך?

מה חברות קידום אתרים עושות

מה אתם הולכים לקבל בסדרת הפוסטים הקרובים בשם "דיבור צפוף"? הפוסט הבא והבאים אחריו הולכים לעשות לכם סדר בכמה וכמה דברים, בעיקר, על דברים שאי אפשר תמיד להסביר בטקסט. הפוסטים בשבועות הקרובים יהיו בוידאו וטקסט כאחד והולכים לדבר איתכם על כמה סודות מאוד גדולים ושמורים ברחבי האינטרנט על חברות קידום אתרים ועל פעולות החברות, ובכלל, אנשי ה-SEO. בגדול, אנחנו הולכים לעזור לכם לדעת להבחין בין הטוב, לרע ולמכוער. תתכוננו, לא חסכנו בפרטים. בסרטון חפרתי במשך ...

קרא עוד »