ליל הסדר, איפשהו לפני כמה שנים, סיימנו לאכול וכולם רצו לעזור עם הצלחות. אז ישר קמתי ולקחתי את הצלחת שלי ואמרתי "הנה גם אני עוזר" ונכנסתי למטבח, דוד שלי עוצר אותי ואומר לי "תגיד, לא שמעת על חוק התפוקה השולית …
המשך קריאה »דיבור צפוף: תיוג נכון של תנועה לאתר באמצעות קישורי UTM
אני הולך ללמד אתכם את הדבר הכי חשוב בעיניי כשמדברים על טראפיק לאתר, להבין, מאיפה למען השם הגיע בכלל הגולש הזה?! בתכלס, כולנו (או רובנו לפחות) מכירים את גוגל אנליטיקס. אבל אחד הדברים שאנחנו לא יודעים לעשות, זה לדעת לעקוב …
המשך קריאה »דיבור צפוף: כל אחד ומחקר המתחרים ה"נכון" שלו
צאו רגע מהבית, ולכו ודפקו על דלתות חברות קידום אתרים בארץ, לא משנה איזו, ותבקשו מכל אחת מהן מחקר מילות מפתח. כל אחת תציג את המחקר המפואר שלה בצורה אחרת, כל אחת תצבע אותה בצבעים אחרים, אבל בתכלס הנתונים, ברוב …
המשך קריאה »דיבור צפוף: מהן 6 הטעויות הנפוצות ביותר של מקדמי אתרים מתקדמים
ככל שיוצאים מקדמי אתרים חדשים לשוק הפתוח של התחום שלנו, מתגלות הטעויות הנפוצות ביותר, הרי מעבר לכך שלא כולם לומדים את זה בצורה מסודרת במסגרת קורס קידום אתרים כזה או אחר, לא כולם קוראים את הבלוגים הנכונים בתחום או את …
המשך קריאה »דיבור צפוף: מהו Cross Promotion ואיך אופרה ווינפרי עשתה את זה לפנינו?
אחת הסיבות שפתחתי את פינת הוידאו בלוג הזו שנקראת דיבור צפוף היא משום שמבחינתי תמיד יש עוד מה להגיד על לא מעט נושאים שלדעת הרוב נשמעים פשוטים או בסיסיים מדי, אחרי הכל – אני אוהב להוכיח שגם "טייטל" הוא לא …
המשך קריאה »דיבור צפוף: איך לבחור קורס קידום אתרים?
ברוב הפרקים שלי בדיבור צפוף, אם לא בכולם, אני מדבר על קידום אתרים מתקדם, החל מבניית מפת אתר ועד לבחירת תוכן האתר שלכם, הפעם אני רציתי לדבר על הרגעים שהחלטתם ללכת ללמוד קידום אתרים באחת המכללות בארץ. למרות שגם לפבל …
המשך קריאה »דיבור צפוף: מהי מפת אתר (Sitemap) ומה בודקים בה למטרת SEO?
מבין כל הדברים שאפשר לעשות לטובה (וגם לרעה) למען קידום האתר שלנו ברמת ה-Onsite, יש דבר אחד שהרבה מאוד אנשים עושים טעויות, הנושא נקרא מפת אתר. נשמע קל ופשוט לפעמים אבל יצירת מפת אתר יכולה לעשות בדיוק את ההפך ממה …
המשך קריאה »דיבור צפוף: איך מתניעים תהליך של קידום אתרים עם הלקוח?
אחרי שדיברתי עם לא מעט אנשי SEO מתקדמים וגם מתחילים כאחד, אני מזהה בעיה דומה אצל כולם, לעשות SEO זה כיף, אבל איך מתחילים? ממה? אל תשחקו אותה, אני מבין שרוב מקדמי האתרים הם "תותחי SEO" ויודעים לקדם ועושים …
המשך קריאה »דיבור צפוף: תכלית האתר (תחליט!) – מה הקשר בין מיקוד תוכן למיקומים בגוגל
אחד הדברים שאני רואה כמעט בכל תחום ובכל אתר הוא הרצון להתרחב, החל מהנושא הרלוונטי לאתר ועד לנושאים סמנטיים שפחות רלוונטיים ברמה הישירה לאתר, ואז בצורה מאוד מפתיעה, האתר מתחיל לאבד מיקומים. למה זה קורה לנו? הדוגמא שנתתי בסרטון הפעם …
המשך קריאה »דיבור צפוף: איך לבחור חברת בניית אתרים?
כל שבוע אני מנסה לדבר איתכם על עולם הSEO מנקודת מבט של איש ה-SEO, צוות ה-SEO ובכללי, איך עובר יומו של איש SEO במקצוע שלו, אבל הפעם אני רוצה לדבר מנקודת מבט של הלקוח, מישהו שאל אותי לאחרונה "מה אתה …
המשך קריאה »