מדוע גוגל עשויה להסיר תוצאות עשירות ב-FAQ

מיטל אור
בשיחת Hangout של גוגל הסביר ג'ון מולר את הסיבות לכך שאתר עלול לאבד את כל קטעי תוצאות העשירות של השאלות הנפוצות (FAQ).
גוגל עשויה להסיר תוצאות עשירות ב-FAQ

כפי שפורסם ב- searchenginejournal גוגל עשויה לשנות את האופן בו היא מציגה את התוצאות ה”עשירות” של השאלות הנפוצות.

מהן תוצאות עשירות?

בעבר הציגה בעמוד הראשון גוגל עשרה קישורים לעשרה דפי אינטרנט. עכשיו, היא מראה את מה שמכונה “תוצאות עשירות” שיכולות לכלול יותר מאשר קישור.

היום אנחנו רואים תוצאות חיפוש שונות אשר מכילות מידע שעונה באופן ישיר על שאילתת החיפוש. בצורה זו הגולשים מרוויחים תשובה מהירה ואם הם מעוניינים לבצע מחקר מעמיק, הם יכולים להיכנס לדף האינטרנט כדי לקבל תשובה מפורטת יותר.

תוצאות “עשירות” ב-FAQ היא הצגה לקישורי שאלות נפוצות שמופיעות בדף האינטרנט. תוצאות אלו יכולות “לשלוט” בשתיים או שלוש שורות בתוצאות החיפוש. הדבר גורם לתוצאה מסוג זה להיות אטרקטיבית וכדי שהיא תופיע דף האינטרנט צריך להכיל קוד מובנה.

מדוע גוגל עשויה להסיר את התוצאות העשירות

על פי מולר, גוגל לא התחייבה להציג תוצאות עשירות והצגתן עלולה להוביל לדחיית מתחרים מהדף הראשון של גוגל אל דף החיפוש הבא והדבר יוצר מצב בו יש פחות תחרות בתוצאות החיפוש. כרגע, יתכן שמספר התוצאות העשירות ישתנה ויתכן שאלו יצטמצמו או יתרחבו לאורך הזמן כשהמטרה של גוגל היא לשכלל זאת לאורך הזמן.

מולר אמר כי יכול להיות שגוגל תכבה לחלוטין את אפשרות הצגת התוצאות העשירות כאשר גוגל מסתכלת על מספר נקודות. מצד אחד, היא רוצה ליישם את התצוגה בצורה הטכנית הנכונה. מצד שני היא רוצה שההצגה תהיה תואמת למדיניות של החברה.

גוגל שמה דגש על איכות התוכן

אנחנו יכולים לראות כי המגמה של גוגל היא להדגיש תוכן איכותי. האלגוריתמים מנסים להבין את המדיניות הזו וכשמוצגת תוצאה עשירה עליהם לוודא כי האיכות הכוללת של האתר טובה. האלגוריתם צריך להבין את איכות האתר וזה משתנה כל הזמן ובמיוחד עם יציאת עדכוני הליבה.

חלק מהתוצאות השתנו עם כניסתו של עדכון הליבה האחרון ולכן הן כבר לא מוצגות. לעתים התוצאות העשירות לא מופיעות בשל סיבות הקשורות בנתוני הדף המוצג. בכל מקרה, על פי מולר, גוגל רוצה לענות על צרכי המשתמש ולהציג לו את התוצאות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
53
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105092
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100764
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99916
מדיה חברתית
בן אורן
87826
קידום אתרים
דנה רוזן
82479
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.