חדשות: פשיטה על רשת הקישורים SAPE, הניוזפיד החדש של פייסבוק, הפרופילים החדשים בגוגל+ ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

הניוזפיד החדש של פייסבוק

לעמוד הרשמי של רשימת ההמתנה

ביום חמישי הכריזה פייסבוק על אחד השינויים הגדולים ביותר בתולדותיה והציגה ניוזפיד חדש ומשוכלל יותר. בין יתר השיפורים שניתן למצוא בפיד החדש: תמונות גדולות יותר לסטאטוסים של חברים, סרגל ניווט חדש (גם בגרסת ה – WEB), ואולי הכי חשוב – אפשרות לקבל פידים עם פילטרים שונים כגון חברים קרובים, תמונות ומשחקים.

גוגל פושטת על אתרים שעשו שימוש ב– SAPE

לפוסט המקורי ב– Search Engine Land

האם גוגל החליטה לפשוט על עוד רשת של קישורים? בעלי אתרים שעשו שימוש ברשת קישורים בשם “SAPE”, מדווחים על כך שהאתרים שלהם ירדו בדירוגים. בנוסף לכך, מאט קאטס צייץ לפני חודש כי גוגל בודקת “תוכנה רוסית למכירת קישורים”, ו– SAPE היא אכן רשת שמקורה ברוסיה.

כמובן שהטכניקה של רשתות קישורים היא לא חדשה, ונראה שפעם בכמה שנים, גוגל מחליטה לפשוט על רשת אחרת. נראה שמדובר על רשתות מתוחכמות יחסית, ולכן גוגל צריכה לצבור מספיק “עדויות” כדי למצוא את החשודים.

גוגל מעדכנת דפי פרופיל חדשים בגוגל+

לפוסט המקורי בתוך גוגל פלוס

גם גוגל ביצעה לאחרונה מספר שינויים בעמודי הפרופיל שלה.

הפרופיל החדש בגוגל פלוס

מעבר לממשק עריכה יותר נוח לפרטים השונים ותמונת שער גדולה יותר, יש גם טאב מיוחד שמאגד בתוכו את כל הביקורות לעסקים מקומיים של המשתמש עצמו ומשתמשים אחרים. נראה שגוגל רוצה לעודד את המשתמשים להגדיל את כמות הביקורות שהם כותבים. עם זאת, משתמשים יכולים גם לבטל את התצוגה של הטאב לחלוטין.

טאב ביקורות בפרופיל החדש בגוגל פלוס

טוויטר מתגאה בנתונים אודות הציוצים המקודמים

לפוסט הרשמי באתר של טוויטר למפרסמים

בחורף שעבר השיקה טוויטר סקרים מיוחדים שקודמו באמצעות חשבון @TwitterSurvyes. הסקרים עצמם הוטמעו בתוך הציוצים ולא נפתחו בחלון נפרד. הסקרים שאלו בין היתר, אודות רמת המודעות של הגולשים למותגים שונים ברשת. בעתיד הסקרים הנ”ל יהפכו להיות חלק מכלי הפרסום שטוויטר מציעה למפרסמים ביפן, ארה”ב ואנגליה.

בכל אופן, כבר בשלב הבטא, הסקרים חשפו מספר נתונים מעניינים:

  • רמת המעורבות של גולשים שצפו בציוצים ממומנים, הייתה גדולה ב- 22% מאשר זו שלא צפו בהם
  • משתמשים שנחשפו לאותו ציוץ 2-3 פעמיים, הראו עליה של 10% באהדה למותג
  • כאשר המשתמשים ביצעו אינטראקציה עם ציוץ ממומן, רמת האהדה שלהם עלתה ב – 30% והרצון לרכוש מותר עלה ב – 53%.

מידע על הציוצים המקודמים של טוויטר

מדוע נאסר על עובדי יאהו לעבוד מהבית?

לכתבה בדה מרקר

מאריסה מאייר, מנכ”לית יאהו החדשה, החליטה לאסור בסוף החודש שעבר על עבודה מהבית בקרב עובדי יאהו. כעת מסתבר שההחלטה של מאייר כנראה נבעה בין היתר מנתונים שהצביעו על כך שרוב העובדים כלל לא נכנסים למערכת של יאהו מהבית. מכיוון שגם מגרשי החניה בחברה נותרו מיותמים, כל מה שנשאר למאייר לעשות זה 1+1 ולהבין שחלק מהעובדים כנראה לא עושים את העבודה שלהם, פשוטו כמשמעו. לפי דיווחים קודמים, זו לא הפעם הראשונה שבה מאייר מחליטה החלטות כבדות משקל כשהיא מסתמכת בעיקר על נתונים מספריים.

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89413
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88059
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87798
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66676
קידום אתרים
ירון אחר
64753
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
20
מדיה חברתית
מיטל אור
59
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
87
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
64
מדיה חברתית
מיטל אור
195
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
10
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x