חדשות: פשיטה על רשת הקישורים SAPE, הניוזפיד החדש של פייסבוק, הפרופילים החדשים בגוגל+ ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

הניוזפיד החדש של פייסבוק

לעמוד הרשמי של רשימת ההמתנה

ביום חמישי הכריזה פייסבוק על אחד השינויים הגדולים ביותר בתולדותיה והציגה ניוזפיד חדש ומשוכלל יותר. בין יתר השיפורים שניתן למצוא בפיד החדש: תמונות גדולות יותר לסטאטוסים של חברים, סרגל ניווט חדש (גם בגרסת ה – WEB), ואולי הכי חשוב – אפשרות לקבל פידים עם פילטרים שונים כגון חברים קרובים, תמונות ומשחקים.

גוגל פושטת על אתרים שעשו שימוש ב– SAPE

לפוסט המקורי ב– Search Engine Land

האם גוגל החליטה לפשוט על עוד רשת של קישורים? בעלי אתרים שעשו שימוש ברשת קישורים בשם “SAPE”, מדווחים על כך שהאתרים שלהם ירדו בדירוגים. בנוסף לכך, מאט קאטס צייץ לפני חודש כי גוגל בודקת “תוכנה רוסית למכירת קישורים”, ו– SAPE היא אכן רשת שמקורה ברוסיה.

כמובן שהטכניקה של רשתות קישורים היא לא חדשה, ונראה שפעם בכמה שנים, גוגל מחליטה לפשוט על רשת אחרת. נראה שמדובר על רשתות מתוחכמות יחסית, ולכן גוגל צריכה לצבור מספיק “עדויות” כדי למצוא את החשודים.

גוגל מעדכנת דפי פרופיל חדשים בגוגל+

לפוסט המקורי בתוך גוגל פלוס

גם גוגל ביצעה לאחרונה מספר שינויים בעמודי הפרופיל שלה.

הפרופיל החדש בגוגל פלוס

מעבר לממשק עריכה יותר נוח לפרטים השונים ותמונת שער גדולה יותר, יש גם טאב מיוחד שמאגד בתוכו את כל הביקורות לעסקים מקומיים של המשתמש עצמו ומשתמשים אחרים. נראה שגוגל רוצה לעודד את המשתמשים להגדיל את כמות הביקורות שהם כותבים. עם זאת, משתמשים יכולים גם לבטל את התצוגה של הטאב לחלוטין.

טאב ביקורות בפרופיל החדש בגוגל פלוס

טוויטר מתגאה בנתונים אודות הציוצים המקודמים

לפוסט הרשמי באתר של טוויטר למפרסמים

בחורף שעבר השיקה טוויטר סקרים מיוחדים שקודמו באמצעות חשבון @TwitterSurvyes. הסקרים עצמם הוטמעו בתוך הציוצים ולא נפתחו בחלון נפרד. הסקרים שאלו בין היתר, אודות רמת המודעות של הגולשים למותגים שונים ברשת. בעתיד הסקרים הנ”ל יהפכו להיות חלק מכלי הפרסום שטוויטר מציעה למפרסמים ביפן, ארה”ב ואנגליה.

בכל אופן, כבר בשלב הבטא, הסקרים חשפו מספר נתונים מעניינים:

  • רמת המעורבות של גולשים שצפו בציוצים ממומנים, הייתה גדולה ב- 22% מאשר זו שלא צפו בהם
  • משתמשים שנחשפו לאותו ציוץ 2-3 פעמיים, הראו עליה של 10% באהדה למותג
  • כאשר המשתמשים ביצעו אינטראקציה עם ציוץ ממומן, רמת האהדה שלהם עלתה ב – 30% והרצון לרכוש מותר עלה ב – 53%.

מידע על הציוצים המקודמים של טוויטר

מדוע נאסר על עובדי יאהו לעבוד מהבית?

לכתבה בדה מרקר

מאריסה מאייר, מנכ”לית יאהו החדשה, החליטה לאסור בסוף החודש שעבר על עבודה מהבית בקרב עובדי יאהו. כעת מסתבר שההחלטה של מאייר כנראה נבעה בין היתר מנתונים שהצביעו על כך שרוב העובדים כלל לא נכנסים למערכת של יאהו מהבית. מכיוון שגם מגרשי החניה בחברה נותרו מיותמים, כל מה שנשאר למאייר לעשות זה 1+1 ולהבין שחלק מהעובדים כנראה לא עושים את העבודה שלהם, פשוטו כמשמעו. לפי דיווחים קודמים, זו לא הפעם הראשונה שבה מאייר מחליטה החלטות כבדות משקל כשהיא מסתמכת בעיקר על נתונים מספריים.

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
58
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
קידום אתרים
עומר לייבנזון
111
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
139
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
106113
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101433
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100695
מדיה חברתית
דנה רוזן
82635
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

10
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.