חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט (7.7.12)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. יש להירשם בנפרד לעדכוני החדשות השבועיים שלנו כי ה-RSS של הבלוג לא כולל אותם – הרשם לעדכון החדשות השבועי >>

חיפוש פשוט יותר בטוויטר

לידיעה המקורית בבלוג של טוויטר

טוויטר הכריזה בבלוג שלה על חיפוש מתוחכם יותר שיכלול גם השלמה אוטומטית בדומה לגוגל. בנוסף, ההשלמה האוטומטית יודעת להתעלם מטעויות איות ולהציג גם הצעות קשורות לפי הטרנדים בטוויטר באותו הרגע.

עוד תוספת שימושית היא הזיהוי של אנשים גם לפי השם המלא שלהם וגם לפי הכינוי שלהם בטוויטר. לבסוף, יש פילטר אשר מציג אך ורק תוצאות מאנשים אחריהם המשתמש עוקב.

החיפוש המשופר אמור להיות זמין ב- Twitter.com למרות שאנחנו לא הצלחנו להפעיל אותו, ולכן גם לא ברור אם יש לו את היכולת לפעול גם בשפות זרות , אם כי סביר להניח שלא…

חיפוש בטוויטר

מאט קאטס: הקישורים עדיין לא מתים

לידיעה המקורית ב- Search Engine Land

במהלך כנס SMX advanced שהתקיים בחודש יוני, נשאל מאט קאטס אם כבר צריך להתכונן לכך שסיגנלים חברתיים הם לא פחות חשובים מקישורים. אם לסכם את התשובה של קאטס בכמה משפטים (בוידאו עצמו הוא מתחיל לצטט ממדריך הטרמפיסט…), הוא אומר שהרשת עדיין מורכבת רובה ממספר חד ספרתי של קישורים no follow ולכן לקישורים כמדד עדיין יש השפעה גדולה מאוד. אולי בעוד עשר שנים זה ישתנה , אבל כרגע מוקדם עדיין להספיד את כוחם של הקישורים.

שיפורים לשירות Search By Image

לידיעה המקורית בבלוג החיפוש של גוגל

שרות “Search by Image” שמאפשר להתחיל לחפש תמונות באמצעות בחירת תמונה מרשת האינטרנט או העלאת תמונה מהמחשב , זכה לכמה שיפורים השבוע. השיפור הראשון יהפוך את הניחוש של נושא התמונה למדויק יותר ויציג יותר תמונות דומות.

השינוי השני מחבר את התמונה ל – “גרף הידע” של גוגל ומציג פאנל עם מידע נוסף אודות התמונה בצד ימין. למשל, אם בוחרים תמונה של אתר תיירותי מסוים, מקבלים את הגבולות שלו ואת השנה שבה נפתח לציבור.

השינוי האחרון מאפשר למצוא בצורה טובה יותר אתרים שבה נמצאת אותה התמונה או תמונות דומות, על מנת לספק מידע נוסף עליה. במיוחד הושם דגש על אתרי חדשות שמעלים תמונות עדכניות לרשת.

חיפוש תמונות בגוגל

גוגל סוגרת את iGoogle וכמה שירותים נוספים שאולי לא שמעתם עליהם…

לידיעה המקורית ב- Google Operating System

גוגל הודיעה השבוע על סגירת iGoogle, שרות ישן יחסית שנתן למשתמשים את היכולת להרכיב לעצמם עמוד בית מותאם אישית בגוגל. לפי גוגל, בגלל המעבר של השוק ואפילו דפדפן כרום עצמו לאפליקציות, אין יותר צורך בשרות.

שירותים נוספים שייסגרו הם הפלאגין של Google Talk לאתרים, Google Video (כל התכנים יועברו ליוטיוב), גוגל מיני (חיפוש של גוגל לארגונים) ולסיום, אפליקציית החיפוש של גוגל לסימביאן (ההמלצה היא להשתמש בגרסת הווב של גוגל).

לסגירה של iGoogle יש גם זווית ישראלית מכיוון שאחת החברות שייצרו אפליקציות ל– iGoogle היא LabPixies. החברה אף נקנתה על ידי גוגל ב- 2010. ההיגיון אומר שהחברה תתחיל להתמקד יותר באפליקציות סלולאריות לאייפון וכמובן אנדרואיד. דף הבית שלה עדיין מציג את הלוגו של iGoogle. מכיוון שלחברה אין בלוג וגם דף הפייסבוק שלה עדכון בפעם האחרונה באפריל 2010, קשה עוד יותר לענות על השאלה הזו…

האם גיבורי על משתמשים בבינג?

לידיעה המקורית ב- SEO Round Table

מי שכבר הספיק לצפות ב– The Amazing Spiderman, בוודאי שם לב שפיטר פארקר משתמש לא מעט בבינג כשהוא מחפש מידע אודות עברם של הוריו באינטרנט. יש לא מעט גיקים שלא אוהבים את הפרסום הבוטה הזה, ואומרים שגם אם מאוד קשה להאמין למה שמופיע בסרטי קומיקס / גיבורי על, אין ספק שהאפשרות שבה חנון של לימודי מדעים ישתמש בבינג, היא הדבר הכי מופרך בסרט! 🙂 . בעבר בינג הופיע בצורה בולטת גם בסרטים “פלדה אמיתית” ו- “קוד מקור”.

ספיידרמן מחפש בבינג

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104778
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100215
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99109
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

9
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.