חדשות שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהרשת (28.10.11)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. הרשם לעדכוני החדשות וקבל את הידיעות ישירות למייל >>

מיקרוסופט: בואו תורידו את Firefox, העיקר שתשתמשו בבינג (Search Engine Land)

כן, קראתם נכון, למיקרוסופט לא אכפת שתורידו את פיירפוקס , הדפדפן המתחרה לאינטרנט אקספלורר , כל עוד תשתמשו בבינג. החל מפייירפוקס 4, בינג כבר נכלל כאחד ממנועי החיפוש שאפשר לבחור בעת ההתקנה לכלי החיפוש המהיר, אבל הפעם הלכו במיקרוסופט צעד אחד קדימה ומציעים את הדפדפן כשהוא כבר מוגדר לעבוד עם בינג.

ההסבר לכך כנראה נעוץ בעובדה הפשוטה שמדובר בשתי מחלקות שונות ועצמאיות בחברה וכך נוצר לכאורה ניגוד אינטרסים פנימי שיכול בכל זאת להתקיים.

תוכנית שותפים חדשה לעסקים קטנים באדוורדס (Google’s Small Business Blog)

לפי מספר שבועות הציגה גוגל את Adwords Express שנועדה להקל על ניהול קמפיינים של עסקים קטנים. השבוע מציגים בגוגל תוכנית נוספת שאמורה לחבר בין עסקים קטנים ובינוניים ובין משווקים מורשים מטעם Google. המשווקים צריכים לעמוד במספר תנאי סף כמו היכולת לשרת אלפי לקוחות במקביל ולהעניק להם תמיכה טלפונית ודרך המייל. כרגע יש כשניים עשר משווקים מורשים ביניהם Dealer.com ו – TopSpot Internet Maketing.



DropBox מציגה שירות חדש לעסקים קטנים (ניוזגיק)

DropBox היא אחת מהתוכנות היותר פופולאריות לשיתוף קבצים אישי בין משתמשים וכעת מפתחיה מנסים לעשות את הצעד האבולוציוני המתבקש ומציעים שירותים נוספים עבור עסקים קטנים. עסקים שישלמו 795$ לשנה יקבלו נפח אחסון גדול במיוחד של 1000 ג’יגה לחמישה משתמשים. כל משתמש נוסף עולה 125$ נוספים, אך גם מגדיל את הנפח ב- 200  ג’יגה נוספים. השרות החדש גם חוסך את התהליך המייגע של הגדרת שיתוף תיקיות בשרשרת כפי שהיה מקובל עד כה.

Analytics עושה לכם כאב ראש? כך תקבלו חלק מהמידע בחזרה (Seer Interactive)

הסתרת מילות המפתח של חיפושים מוצפנים כבר מתחילה לגרום לבעלי אתרים לא מעט כאב ראש וגם בארץ מתגלות תופעות של מילות מפתח בגיבריש מחיפושים המתבצעים דרך Google.com  בעברית (אלא אם כן זו בעיה ספציפית בגוגל ישראל). המדריך הבא לא יבטל את ההצפנה, אבל יאפשר לכם להפריד בין תנועה ממותגת (של שם החברה / העסק) ובין תנועה ממילות חיפוש אחרות. הוא אינו מסובך במיוחד ומערב שימוש בסגמנטים המתקדמים של Analytics

המסמך המודלף של גוגל – אז מה באמת נחשב לספאם? (KristineWirth.com)

לפני כארבע וחצי שנים, באפריל 2007, דלף מסמך פנימי של גוגל המתאר את המתודה לקבוצות האיכות הידניות, אלו שבודקות אתרים ומסמנות אותן כספאם. אגב, גם בארץ יש קבוצת איכות כזו (או לפחות הייתה) ומי שהשתמש בשיטות לא כשרות בכוונה או שלא בכוונה, היה עלול לקבל ממנה הודעת דואר אלקטרוני שמבקשת ממנו בנימוס לתקן את הליקויים לפני שיוסר מהאינדקס.

ההדלפה של הגרסה המעודכנת של (תאריך ה– 30 במרץ 2011 ) רק מחזקת את תיאוריות הקונספירציה השונות, אך גם אם אתם לא רוצים להסתכן בהורדת ההדלפה, מספר בלוגים באינטרנט כבר עשו בשבילכם את העבודה ורשמו את עיקרי הדברים.

מעבר לסיגנלים הרגילים לזיהוי ספאם ושיטת לא כשרות (טקסט מוחבא, הפניות), הרבה יותר מעניין לקרוא מה לא נחשב כספאם או תוכן באיכות נמוכה במיוחד , למשל :

  • אתרי השוואת מחירים עם קישורי אפלייט.
  • אתרים עם מתכונים, ציטוטים משירים או פתגמים.
  • אתרי קופונים או וואוצ’רים.

לעומת זאת, אתרים שמוגדרים כאתרי אפלייט “רזים” כן יכולים להיחשב לספאם. כיצד בודקים אתר כזה? פשוט מאוד – מסירים את כל הטקסט הפרסומי ורואים האם בכלל נשאר תוכן בעמוד. גם בלוגים שכל התוכן שלהם מועתק מפידים של אתרים אחרים נחשבים כמובן לספאם. טיפ נוסף : אם אתם משתמשים בכפתור תמונה שניתן לכם על ידי האפלייט, עדיף להעלות את התמונה לשרת שלכם.

השקה רשמית לתוכנת הספין הישראלית הראשונה (קאפרי)

על נושא האפקטיביות של פעולת הספינינג למאמרים (שינוי תוכן מאמר כך שיראה כמו מאמר מקורי) יש אמנם ויכוח, אבל עד היום לא הייתה אפשרות למקדמי אתרים לעשות אותה בעברית מבלי לערוך את המאמר כולו בצורה ידנית.

תוכנת ה- Spinner בעברית מבית קאפרי, חברת קידום ירושלמית, מציגה מנוע דומה לזה של חברותיה מחו”ל המזהה מילים או ביטויים שניתן להחליף במילים אחרות ולאחר מכן מציג את כל האפשרויות לצד המילים המקוריות. לתוכנה יש גם אפשרות לבצע ספינינג אוטומטי (אם כי האיכות הגבוהה ביותר מתקבלת עדיין בצורה ידנית) ואפשרות לפרסום פוסטים אוטומטים לבלוגים מסוג וורדפרס.

כרגע התוכנה מוצעת במחיר היכרות (למשך שבועיים) של 450 ₪ לשלושה חודשי שימוש.



תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
13
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
109
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105071
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100659
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99715
מדיה חברתית
בן אורן
87804
קידום אתרים
דנה רוזן
82475
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.