חיבור בין WMT לאדוורדס, הרשת של יאהו עוקפת את גוגל, הקשר בין +1 לדירוגים ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

MOZ מוצאים קורלציה גבוהה בין “פלוס אחד” לדירוג בגוגל

לפוסט המקורי ב- MOZ

בכל שנתיים, MOZ עורכים לא רק סקר בקרב מקדמי אתרים (הסקר של 2013 עוד לא פורסם במלואו), אלא גם ניתוח אנליטי שתפקידו לגלות את הקשר בין גורמים מסוימים לבין דירוג של אתרים בגוגל. השנה הסקר גילה שהפקטור המשמעותי ביותר לאחר סמכותיות העמוד הוא מספר ה – “פלוס אחד” שקיבל העמוד בגוגל פלוס, למרות שיש לציין שגם למספר הדומיינים המקשרים והפעילות בפייסבוק יש עדיין חשיבות מכרעת.

ב – MOZ גם טורחים להדגיש שלפעולת פלוס אחד יש משמעות אורגנית : פוסטים בתוך גוגל פלוס מאונדקסים מיידית בצורת Premlink וקישורים נלווים לאתרים חיצונים  הם מסוג do follow ונושאים את ה – TITLE של העמוד המקושר בתור האנקור טקסט שלהם. (זאת לעומת קישורים בתוך גוף הפוסט שתמיד יהיו nofollow). לכן, כל פוסט שמשותף בתוך גוגל פלוס באמצעות פלוס אחד יוצר קישורים פנימיים בתוך הרשת.

אם רוצים למצוא חיזוק לכך שלפעילות בגוגל פלוס יש משמעות אורגנית ושלפעולת הפלוס אחד כשלעצמה אין בהכרח השפעה ישירה על תוצאות החיפוש, הרי שגם מאט קאטס בעצמו טרח והגיב לממצאים בכך שאמר שגוגל לא משקללים את מספר הפלוס אחדים כשלעצמו בתוך אלגוריתם הדירוג שלהם.

רשת האתרים של יאהו עקפה שוב את זו של גוגל בארה”ב

לפוסט המקורי ב- Marketing Land

מעבר לנתח השוק של מנועי החיפוש עצמם, חברות האינטרנט הגדולות מתחרות זו עם זו גם בנתח השוק הכולל של אתריהם בארה”ב, והחודש הסתבר שהתחרות בין גוגל ליאהו עדיין צמודה למדי. הסקר החודשי של ComScore מצא כי בחודש יולי יאהו עקפה את גוגל במספר הגולשים מאז מאי 2011. עם זאת, הפער עצמו קטן למדי ועומד על כ – 4 מיליון גולשים בלבד. ComScore בעצמם מבהירים כי ייתכן כי מדובר בסטייה עונתית וגוגל אי עדיין זו המובילה את הטבלה רוב הזמן. ולמרות זאת, אין ספק שמבחינת אגו ויחסי ציבור, מאריסה מאייר בוודאי תשמח להציג את הנתונים האלו בפני בעלי המניות של החברה.

comscore

בניית אתרים מהסמארטפון – איך לא חשבו על זה קודם

לפוסט המקורי ב- GeekTime

כמעט כל מעצב או בונה אתרים מודע היטב לאתגר שבבניית אתרים סלולאריים על גבי מחשבים רגילים, ולכן הפיתרון המתבקש לכך הוא בניית האתר עצמו מהסמארטפון… שירות חדש של חברת Jimdo נועד בדיוק למטרה הזו ומגיע בצורת אפליקציית iOS פשוטה במסורת “מה שאתה רואה, זה מה שאתה מקבל”. למרות שבשוק כבר קיימים שירותי עריכת אתרים כגון אלו של Weebly ואפליקציה עצמאית של וורדפרס, זו הפעם הראשונה שבה ניתן לבנות אתר מאפס בתוך הסלולארי.

להורדת האפליקציה מ – itunes

חיבור בין Adwords לכלי מנהלי האתרים מציג דוח מיקומים משולב

לפוסט המקורי בבלוג Inside Adwords

אפשרות חדשה בתוך Adwords מאפשרת לחבר את השירות עם דוחות התנועה של וובמאסטר טולס ולהשוות מיקומים וביצועים בחלק האורגני של תוצאות החיפוש ובין אלו בחלק הממומן של תוצאות החיפוש. הדו”ח עצמו אמנם מופיע דווקא בתוך Adwords, אבל הוא מזכיר הרבה יותר את הדו”ח של WMT ומאפשר לראות את מספר החשיפות הכללי, כמות הלחיצות, היחס ביניהם (CTR) והמיקום הממוצע. לסיום, ניתן גם לראות את אחוזי הלחיצות המשוקללים יחדיו.

כך זה נראה בפועל (אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה):

שילוב אדוורדס עם וובמסטר טולס

פייסבוק זונחת את שירות משלוח המתנות הפיזי שלה

לפוסט המקורי באתר All Things Digital

פייסבוק כנראה לא תהיה אמאזון הבאה: לאחר ש-80% מהמתנות שניתנו באמצעות שירות המתנות של פייסבוק היו למעשה סחורות דיגיטליות כגון כרטיסי ברכה וקודים למימוש ב- itunes, פייסבוק החליטה לזנוח סופית את שירותי השליחה הדיגיטאליים שלה. כמו כן, כרטיסי מתנות היו חייבים להיות טעונים עבור כל רשת חנויות בנפרד, דבר אשר למעשה לא נתן לאנשים שקיבלו את המתנות מספיק גמישות. לפי פייסבוק עצמה, אין טעם להשקיע בשירות לוגיסטי מורכב יחסית כאשר רק 20% מהשוק הפוטנציאלי עושה בו שימוש.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
16 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89592
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88195
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87912
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66835
קידום אתרים
ירון אחר
64952
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
41
מדיה חברתית
מיטל אור
47
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
51
מדיה חברתית
מיטל אור
92
מדיה חברתית
מיטל אור
161
מסחר אלקטרוני
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
16
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x