חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט (24.11.12)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. יש להירשם בנפרד לעדכוני החדשות השבועיים שלנו כי ה-RSS של הבלוג לא כולל אותם – הרשם לעדכון החדשות השבועי >>

בינג מנסה לשלב שאלות ותשובות עם אלמנטים חברתים ביחד

לפוסט המקורי באתר Search Engine Land

לפי דיווח של אתר Search Engine Land, בינג מתכוון לבצע כמה שינויים בסרגל החיפוש הצדדי , הסרגל של תוצאות החיפוש החברתיות. אם עד עכשיו, הייתה מוצגת שם בעיקר פעילות של החברים מפייסבוק בלי קשה לשאילתא שהוקשה (יותר עדכניות ופחות רלוונטיות), עכשיו בינג ינסה למצוא עדכונים שעונים על השאלה שנשאלה בשאילתא, למרות שלפי הבדיקה של SEL, הוא לא תמיד מצליח אפילו עם אחוז כיסוי גבוה יותר. מעבר לכך, הבר הצדדי מתייחס כרגע בעיקר לחברים ולא לעמודים או קבוצות, כך שלגורמים מסחריים יהיה קשה יותר לקבל חשיפה.

שאלות ותשובות בבינג

דיווח: ה – FTC כנראה יזנח את ההאשמות הקשורות “לחיפוש המאונך”

לפוסט המקורי באתר Search Engine Land

עדכון של כתב העת הכלכלי “בלומברג” חושף שה – FTC, רשות ההגבלים העסקים האמריקאית, כנראה תתקשה להוכיח את ההאשמות נגד גוגל בדבר “החיפוש המאונך”, כלומר, התכונה של גוגל לדחוף תוצאות אורגניות רגילות כלפי מטה, ולהציג יותר תוצאות ממומנות או תוצאות שקשורות למוצריה שלה. אחת הסיבות לכך היא שהצעות אי אמון בדרך כלל מתייחסות למצב שבו הצרכנים סובלים מהתנהגות של חברה או גוף מסוים, אבל כאן, הסובלים העיקריים הם המתחרים של גוגל, ולא הצרכנים (הגולשים הפשוטים). אם ניקח דוגמה מהארץ, חיפוש של “תרגום” שמפנה למילון של גוגל במקום לאתר כתוביות או שירותי תרגום מקצועיים, אולי פוגע באתרים או עסקים מסוימים, אבל הוא לא בהכרח פוגע בגולש שמקבל יותר אפשרויות מתאימות לשאילתא שהקיש. בחו”ל המצב כמובן מעט יותר מורכב מכיוון שגוגל מציגה גם הרבה מאוד מידע הקשור לתחומי התיירות והנסיעות, שלא לדבר על שירות המפות המלא (בארץ המידע מסופק על ידי חברת “מפה” ולא גוגל עצמה).

בכל אופן, ההערכה היא כי שני הצדדים יעדיפו להגיע להסכם ולא להיגרר למאבק משפטי ארוך ומייגע. הדבר עלול להשפיע גם על האיחוד האירופאי שכעת מפנה האשמות דומות נגד גוגל.

פיירפוקס OS משתמשת בבינג?

לפוסט הקשור בניוזגיק

אם המלחמה העקובה בין אפל וסדרת המכשירים שלה לאנדרואיד ועכשיו גם Windows 8 לא מספיק גדולה, עכשיו גם קרן מוזילה רוצה נתח מההעוגה עם מערכת הפעלה חדשה שמיועדת לסמטארפונים בשווקים המתפתחים כגון סין וברזיל. את מערכת ההפעלה החדשה אפשר לנסות גם באמצעות תוספת לדפדפן FireFox, וזאת מכיוון שהיא מבוססת בעיקר על HTML 5.

כרגע המערכת כוללת שוק קטנטן של אפליקציות, קישור למפות של נוקיה וכמובן את דפדפן פיירפוקס בגרסת המובייל.  משום מה, מנוע החיפוש של הדפדפן הוא דווקא בינג. האם זה אומר משהו לגבי הגרסה הסופית? קשה לדעת… יש אמנם סברה שהחסימה של גוגל בסין גרמה לכך שמוזילה העדיפה להשתמש בבינג, אבל אין לסברה הזו שום ביסוס ברשת.

פיירפוקס OS

מחקר: 70 אחוז מהעמודים העסקיים בפייסבוק לא פעילים

לפוסט המקורי באתר Marketing Land

מחקר חדש שבדק מדגם אקראי של 5.7 מיליון דפי פייסבוק עסקיים המחולקים לקטגוריות, גילה ש – 70% מהם לא עודכנו אפילו פעם אחת במהלך כל החודש. המחקר גם השווה את הנתונים לנתונים קודמים מחודש מרץ, וגילה ירידה חדה בפעילות בכל הדפים. בין הסיבות האפשרויות שעורכי המחקר מציינים, המעבר לטיים ליין גם בעמודי עסקים, והמעבר לפרסומים מקודמים. הפרסומים המקודמים אמנם לא הוכחו ככאלו שפגעו באחוזי החשיפה ישירות, אבל ב – Marketing Land מציינים שעלולה להיות להם השפעה שלילית עקיפה על המוראל של מנהלי הדפים, ובעיקר על העסקים הקטנים, שהקטגוריה שלהם היא הכי פחות פעילה לפי המחקר (11 עדכונים בלבד הן במרץ והן באוקטובר)

עמודים עסקיים בפייסבוק

האם תוכנית אדסנס מחמירה מדי?

תודה ל – “יותר כסף מגוגל אסדנס” על העדכון

המייסד של חורים ברשת, גל מור, פרסם פוסט בלתי שגרתי בפייסבוק, בו הוא מספר סיפור ספק משעשע ספק עצוב, על כך שהאתר של חורים ברשת הוצא מתוכנית אדסנס עקב פרסום ידיעה שעסקה במחקר על סקס… לפי התנאים של גוגל אדסנס, אסור לפרסם מודעות בעמודים המיועדים למבוגרים בלבד, אבל, נראה שבמקרה הזה גוגל הלכו רחוק מדי עם הפרשנות הזו… גל דיווח גם שכל הניסיונות לערער על ההחלטה נדחו.

הפרסום הזה מצטרף לשרשרת של תלונות נפוצות למדי של בעלי אתרים שהורחקו מאדסנס בלי לדעת ממש למה, ולא קיבלו הזדמנות שניה. בעיה נוספת היא שישנם אתרים שהמנהלים שלהם לכאורה עוברים על כללים מסוימים, ולאחר מכן מגלים שאתרים מתחרים עושים בדיוק את אותו הדבר ולא נענשים, רק בגלל שבנקודה מסוימת בעבר קיבלו אישור עקרוני. כאשר המנהלים של האתרים שנדחו פונים לגוגל בבקשת הסבר, הם מקבלים תגובה שגוגל אינה חושפת מידע אודות רשת השותפים שלה.

אדסנס חורים ברשת

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
65
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
32
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
61
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105003
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99391
מדיה חברתית
בן אורן
87761
קידום אתרים
דנה רוזן
82458
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.