Yahoo Answers שודרג, עוד מידע על קישורים ב-WMT, טוויטר תנפיק ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

שדרוג משמעותי למערכת השאלות והתשובות של יאהו

לפוסט המקורי באתר Search Engine Land

יאהו הכריזה על שדרוג משמעותי למערכת השאלות והתשובות שלה (Yahoo Answers) שנחשבת לאחת מן האתרים הפופולאריים ביותר באינטרנט בקטגוריה. השדרוג הופך את המערכת לחברתית יותר עם יומן פעילות לכל משתמש ומשתמש ועם התאמה טובה יותר לסלולר. בנוסף, יהיה ניתן להעלות תמונות וקטעי וידאו ולא רק תשובות טקסטואליות.

למרבה האירוניה, כפי שמדגישים ב- SEL, הרבה מאוד עמודים מ- Yahoo Answers מופיעים דווקא בגוגל במקומות גבוהים בתגובה לשאילתות שכתובות בצורה שאלה (למשל – “כמה זמן לוקחת טיסה מלונדון לתל אביב?”).

גוגל מבטיחה מידע רב יותר על קישורים ב- WMT

לפוסט המקורי בבלוג למנהלי אתרים של גוגל

גוגל מודה כי עד כה, כלי מנהלי האתרים הציג תמונה חלקית ביותר של מערך הקישורים הכולל של כל אתר, וזאת מכיוון שהקישורים נרשמו לפי סדר האלף בית. מעכשיו מבטיחים בגוגל, הכלי יציג קישורים עם דגש על גיוון בדומיינים ובכלל זאת דומיינים מדרגה ראשונה (TLD), למרות שהקישורים עצמם עדיין יהיה מסודרים לפי סדר האלף בית.

חדש בגוגל טרנדס: תצוגה נוחה יותר של טרנדים בהתהוות

לפוסט המקורי ב – Search Engine Land

למרות שכבר בעבר היה ניתן לראות טרנדים בהתהוות דרך שירות Insights for Search שאינו קיים עוד, רק עכשיו הוסיפו ל – Google Trends אפשרות דומה, ועבור חיפושים בארה”ב בלבד. בעוד הטרנדים הרגילים מצביעים על מגמות חזקות בחיפושים של מותגים או מילות מפתח מסוימות, “הטרנדים המככבים” (Trends top Charts) מחולקים לשניים : הכי מחופשים וטרנדים בעליה. בניגוד לטרנדים הרגילים, את הטרנדים המככבים  אפשר לראות רק לפי חודש בודד ולא לפי תקופות זמן ארוכות יותר.

כך למשל, אם בתצוגה הרגילה של “הכי מחופשים” בקטגוריית המכוניות מככבת פורד מוסטנג, בטרנדים בעליה מככבת דווקא טסלה רוודסטר. יש גם קטגוריות שאין עבורן מספיק מידע עבור טרנדים בעליה ולכן האייקון לא מופיע לצידן.

לדעתנו, אפילו עם התצוגה המושכת והפשוטה להבנה של טרנדס שממשיכה להשתבח,  Insights for Search היה כלי חזק יותר ואולי אחד היחידים שבעזרתם היה ניתן לראות טרנדים אמתיים בעליה גם בגוגל ישראל.

גוגל טרנדס משודרג

טוויטר מתכוננת לקראת הנפקה בבורסה

לפוסט המקורי בגייקטיים

ציוץ יוצא דופן של טוויטר אישר כי החברה מתכוננת להנפקה אפשרית בבורסה והגישה את המסמכים הנדרשים באופן חשאי לבורסה האמריקאית, כמו כן, טוויטר הבהירה שהציוץ לא נועד לרמוז על הצעת רכישה מצד אתר או גוף גדול יותר. מכיוון שלפי חוק JOBS האמריקאי, רק חברות שהרווח שלהן הוא פחות ממיליארד דולר בשנה יכולות להגיש את המסמכים בצורה חשאית ומבלי להצהיר על רווחיהן המדויקים, ניתן להניח כי רווחי טוויטר לא הגיעו לסף הזה (לפני כשנה פורסם כי רווחיה עמדו על 350 מיליון דולר).

כמו כן, למרות שטוויטר הצליחה לגייס 1.16 מיליארד דולר, היא רכשה לא מעט חברות בסכומים של מאות מיליוני דולרים בסך הכול, וביניהן TweetDeck,Vine ,וממש לאחרונה גם את MoPub, חברת פרסום סלולארית.

לפי אתר בלומברג, בית ההשקעות שעתיד להוביל את ההשקעה הוא גולדמן זאקס, אותו בית השקעות שהוביל את הנפקת פייסבוק הבעייתית משהו. עם זאת, סביר להניח שבטוויטר הפיקו מספיק לקחים ממקרה פייסבוק וגם עצם ההתמקדות שלהם בפרסום סלולארי נראית הגיונית יותר.


הטמעת פוסטים ו- Authorship אוטומטי בגוגל פלוס

לפוסט המקורי בגוגל פלוס

צוות גוגל פלוס הודיע השבוע על שני חידושים מרכזיים לרשת החברתית שתהפוך אותה במובנים מסוימים דומה קצת יותר לפייסבוק : החידוש הראשון מאפשר זיהוי אוטומטי של הכותב אם הוא משתמש ב – WordPress.com או Typepad.com, כאשר בקרוב צפויה להתווסף תמיכה גם ב – About.com,Wikihow ו – Examiner. מי שיבצע את האינטגרציה, למעשה לא יצטרך כלל להתעסק עם תג ה – Authorship בעצמו.

החידוש השני מאפשר להטמיע פוסטים מתוך גוגל פלוס ששותפו באופן ציבורי בכל אתר באינטרנט באמצעות סניפט פשוט של Javascript. לא ברור האם גוגל מזהה את הסינפט כקישורים מכיוון שהקריאה לפוסט הספציפי נעשית באמצעות תגית data-href החדשה יחסית של HTML 5 (ראו תמונה), אבל בעתיד בהחלט ייתכן שהתשובה לכך תהיה חיובית. בנוסף לכך, בפוסט הרשמי של גוגל פלוס יש רשימה ארוכה מאוד של אתרים שכבר עושים שימוש בתכונה החדשה.

אמבד לפוסטים של גוגל פלוס

מעתה ניתן לגשת לציוצים של כל המשתמשים מכל הזמנים

לפוסט בבלוג של Topsy

טופסי, מערכת פופולארית לניתוח פעילות ברשתות חברתיות, הודיעה כי מעתה ניתן יהיה לגשת לכל הציוצים החל משנת 2006 במסגרת חשבון ה-PRO שלהם. ניתן לפתוח חשבון PRO בחינם למשך 14 יום ללא צורך בהזנת כרטיס אשראי.

לאחר שמתחברים לחשבון, יש להקליד בשורת החיפוש from:שם משתמש, לבחור All time בתפריט הצדדי ולאחר מכן לבחור “sory by oldest”.

המערכת מאפשר למצוא את הציוצים הכי ישנים על בסיס מילת מפתח מסוימת, לדוגמא זה הציוץ הראשון באינטרנט משנת 2007 שהזכיר את ברק אובמה:

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89605
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87921
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66841
קידום אתרים
ירון אחר
64969
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
25
קידום אתרים
מיטל אור
31
קידום אתרים
מיטל אור
87
מדיה חברתית
מיטל אור
82
קידום אתרים
מיטל אור
78
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x