בנייה אוטומטית של אתרים, פינגווין 3.0 ממשיך, עתידו של מאט קאטס בגוגל ועוד

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

פינגווין 3.0 ארוך משחשבנו

לפוסט המקורי ב- Searchengine Land

לפי ההנגאאוט השבועי עם ג’ון מולר שנערך ביום שלישי בשבוע שעבר, מסתבר שלמרות שעברו קצת שלושה שבועות מאז עדכון פינגווין 3.0, הוא ממשיך להתגלגל. עובדה זו יכולה להסביר מדוע מקדמי אתרים רבים עדיין לא ממש ברור מהו המקור לשינויים החדים בתנועה הנכנסת לאתר שלהם : בין  אם מדובר בפינגווין 3.0, פנדה 4.1 או אפילו עדכון הפיראטים. בכל מקרה, מולר אומר שזה לא בהכרח רעיון רע לשלוח את קובץ ה – Disavow Tool גם אם הוא לא יספיק להשפיע על העדכון הנוכחי…

שרות חדש בשם The Grid יעצב בעבורכם  אוטומטית אתרי אינטרנט

לאתרי המקורי של The Grid

שרות חדש בשם The Grid  מאפשר לכם להתרכז בתוכן של האתר מבלי לדאוג כלל לעיצוב או לתכנות שלו. המייסדים מבטיחים שכל פיסת מידע שתוסיפו את האתר כמו למשל תמונות, וידאו קישורים וכו’, יתווספו אליו באופן אוטומטי וגם המבנה (Layout) שלו ישתנה בהתאם. זאת בעזרת מערכת אינטליגנציה מלאכותית חכמה (AI) העובדת מאחורי הקלעים ויוצגת תצוגה רשת דמויות אריחים המתחברים אחד לשני.

ל – Grid יש גם מבחר אפשרויות נוספות מעניינות כמו למשל זיהוי אוטומטי של תמונות מתוך פרצופים, בניה של עמודי מכירה בקליק, הוספת פידים מאתרים  אחרים ברשת והתאמה אוטומטית למובייל בלי צורך בתפריטים נפרדים. אפשר אפילו לקנות אסימונים מסוג NFC  שבעזרתם המכשיר הסלולארי של הגולש הפוטנציאלי יופנה ישירות לאתר (אם הוא תומך בכך)

עוד תכונה חיונית היא היכולת לקבוע מטרת על לאתר כמו למשל מכירות, הזמנות לאירועים, או צבירת עוקבים, והמערכת תבצע בעצמה ניתוח A/B  כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר.

כרגע מי שרוצה להתחיל להשתמש בשירות שמתוכנן לצאת לדרך באביב 2015, ישלם דמי מייסד בסך 96$  ולאחר שנה זו, 8$ לחודש, זאת בניגוד למחיר הרגיל של 25$ לחודש למי שלא נמנע על קבוצת המייסדים.

כעת כלל לא בטוח שמאט קאטס יחזור לגוגל

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land

בשבוע שעבר מאט קאטס הודיעה שהחופשה מגוגל שהיה אמור לקחת עד חודש אוקטובר, תתארך אל תוך 2015, אז הסביר קאטס שהסיבה המרכזית לכך היא  שקבוצת הספאם של גוגל עושה עבודה מצוינת, הצהרה שגרמה ללא מעט אנשים בתעשיית הקידום והשיווק באינטרנט להרים גבוה מכיוון שמלבד אחד אנשי המפתח בקבוצה, קאטס היה באופן לא פורמאלי, הפנים של גוגל וללא ספק העובד הכריזמטי ביותר בחברה.

השבוע השתתף קאטס בפאנל שבועי של גוגל הידוע בתור “This Week in Google” והסביר עוד קצת על השיקולים שלו מאחורי ההחלטה להאריך את החופשה:

הראשון – עזיבתו את הקבוצה נתנה להם יותר חופש פעולה לפעול בדרכים אחרות ולנסות לטפל בבעיות מזווית שונה.

השני –  למרות שקאטס ללא ספק אהב את כל ההתעסקות בעניין החדשותי מסביב לגוגל, הוא הרבה פחות אהב את אנשי ה-SEO  שגרמו לו למשוך אליו אש, מה שלפעמיים הקשה עליו למלא את תפקידו האמיתי, והוא לעזור לגוגל להפוך את העולם למקום טוב יותר.

למרות שקאטס לא אומר במפורש שהוא לא יחזור לגוגל, שני ההסברים האלו רק מחזקים את ההשערה שיש סיכויים טוב לכך…

צוקרברג מסביר (שוב) למה עמודים בפייסבוק מקבלים פחות תנועה אורגנית

לפוסט המקורי ב- Marketing Land

בסבב השאלות והתשובות עם מארק צוקרברג, ענה מייסד פייסבוק לאחת מן השאלות הבוערות ביותר בקרב הגולשים ובעיקר בעלי העסקים והיא : “מה קרה לתנועה האורגנית בדף הפייסבוק שלי?”.

לפי צוקרברג, בכל יום, משתמש בפייסבוק עשוי לראות לא פחות מ – 1500 עדכונים שונים, אבל בפועל הוא רואה רק מאה מהם. לכן, עמודים שרוצים להתברג בתוך 100 העדכונים האלו, צריכים לספק תוכן טוב באמת שיהיה רלוונטי לא רק לעסק עצמו, אלא גם לגולשים. למעשה הוא הוסיף, עמודים שמייצרים תוכן טוב, רואים דווקא עליה ולא ירידה בתנועה האורגנית.

גוגל תאפשר לכם להרוויח גם מסקרים

לפוסט המקורי בגוגל פלוס

גוגל הודיעה שמשווקים מארה”ב יוכלו מעתה להרוויח כסף מהאתר שלהם באמצעות הטמעת סקרי שביעות רצון של גוגל בהתאם לתוכן של העמוד בו הם נמצאים.

הסקר עצמו מופיע בשכבת על (Overlay) עם פסקת תוכן קצרה והמשתמש יכול להחליט אם ברצונו לענות על הסקר או להמשיך ישירות לתוכן.

האפשרות החדשה דורשת מן המשתמש חשבון Adsense. כל סקר אותו יוצרים עולה כעשרה סנטר וכל תשובה שמתקבלת מזכה את בעל האתר בחמישה סנט. בהמשך אגב, התוכנית צפויה אף להתרחב לקנדה ואנגליה.

סקרים בגוגל

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89603
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87921
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64966
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
20
קידום אתרים
מיטל אור
63
מדיה חברתית
מיטל אור
80
קידום אתרים
מיטל אור
77
קידום אתרים
מיטל אור
59
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x