חשבון טוויטר עם 600 עוקבים ומעלה יכול לארח צ’טים בשידור חי

מיטל אור
טוויטר משיקה את Twitter Spaces ומעתה משתמשים בעלי 600 עוקבים ומעלה יוכלו לנהל צ'ט בשידור חי במרחבים של הרשת החברתית.
צ'טים בשידור חי למשתמשי טוויטר עם 600 עוקבים ומעלה

מאז שאייפון יצאה עם הרשת החברתית “קלאבהאוס”, נראה כי כל שאר הרשתות החברתיות (ולא רק), מנסות להתחרות במרחב האודיו. עכשיו טוויטר יוצאת בהודעה כי משתמשים בעלי 600 עוקבים ומעלה יוכלו לארח צ’ט בשידור חי במרחב הטוויטר, Twitter Spaces.

כפי שפורסם ב-searchenginejournal, טוויטר מודיעה כי משתמשים עם 600 עוקבים ומעלה יוכלו  להתחיל להשתמש ב”מרחבי טוויטר” ולארח צ’ט אודיו בשידור חי.

כיצד עומדים להיראות המרחבים של טוויטר

בחודש דצמבר 2020 ערכה טוויטר ניסוי להפעלת “טוויטרמרחבים” עם קבוצת משוב מצומצמת. כעת הרשת מציעה את הגרסה המשופרת והמעודכנת של הצ’טים. מעתה ואילך ציר הזמן של טוויטר ייראה שונה, עם בועות סגולות אשר מציינות מתי משתמשים אחרים מארחים חדרי שמע.

כל המשתמשים, ללא קשר למספר העוקבים, יוכלו להצטרף לחללי השמע בתור מאזינים בפעולה פשוטה של הקשה על הבועה הסגולה. המאזינים יוכלו לקחת חלק בצ’ט ולהגיב באמצעות אימוג’י. כמו כן, הם יוכלו לשלוח בקשה כדי לעלות ולדבר גם כן בצ’ט.

מבחינה טכנית משמעות הדבר היא שכל אחד יוכל לקבל את ההזדמנות לדבר ולהביע עצמו בצ’ט, אם יקבל אישור לכך. בנוסף לשיח, הדובר עצמו יוכל להוסיף ל”מרחב” ציוצים, הודעות ולשתף את המרחב שלהם בציר הזמן כך שהעוקבים יוכלו להצטרף על ידי הקשה על הקישור.

בניהול ה”מרחב” המארח יהיה בעל כמות ההרשאות הגדולה ביותר. הוא יכול לשלוט במי ידבר בכל רגע נתון, לשנות את נושא הדיון ולהעניק הרשאות למאזינים. המארחים יכולים גם “לסלק” מאזינים אם הם רוצים בכך. כדי לנהל את הצ’ט בצורה נוחה, המארחים יוכלו להשתיק את כל המשתתפים בבת אחת.

תנאי הסף – 600 עוקבים

ההחלטה של טוויטר לאפשר רק למשתמשים בעלי 600 עוקבים ומעלה לארח צ’טים נובעת מתוך המחשבה כי סביר שלהם יהיה יותר קהל ולכן הם יחוו חוויה טובה יותר בהנחיית הצ’טים. החברה מתכננת לאפשר לכל המשתמשים ליהנות בעתיד מהמרחבים שלה, אך לפני כן היא רוצה ללמוד עוד על הדרך בה אנשים משתמשים בהם.

בנוסף לכך, טוויטר מודיעה על פיתוחים נוספים שמתוכננים למרחבים שלה. בקרוב המארחים יוכלו לגבות תשלום עבור הצטרפות לצ’ט, לקבוע את מחיר הכרטיס ולהגביל את כמות הכרטיסים. רוב ההכנסות ממכירת הכרטיסים יעברו באופן ישיר למארח.

מארחים יוכלו לארח מרחב עם מארחים נוספים ובכך לנהל צ’טים גדולים או לצאת מן המרחב בזמן שהשותף שומר עליו ולחזור אליו מאוחר יותר.

מן הצד של המשתתפים, בקרוב הם יוכלו ליצור לעצמם לוח זמנים של מרחבים בהם הם מתכוונים להשתתף וטוויטר תשלח להם תזכורת לפני. נקודה נוספת שטוויטר מתכוונת לפתח נוגעת לנגישות כאשר החברה בוחנת את הדרכים לשפר את אלגוריתם הכיתוב האוטומטי שלה כדי ליצור כתוביות בשידור חי וכן מתכוונת להרחיב את האופציה לשפות נוספות.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105084
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100747
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99890
מדיה חברתית
בן אורן
87823
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.