טוויטר יוצאת בפיילוט ומוסיפה קרוסלת מוצרים לפרופילים

פיילוט מודל החנות של טוויטר יוצא לדרך והפלטפורמה מוסיפה מעתה קרוסלת מוצרים לפרופילים. כרגע, את מודל החנות יכולים ליישם רק חלק מהמותגים בארה"ב ורק עבור משתמשים מקומיים בשפה האנגלית ב-iOS.
מיטל אור
טוויטר יוצאת בפיילוט ומוסיפה קרוסלת מוצרים לפרופילים

טוויטר מתחילה בהשקת Shop Modules אשר מאפשר לפרופילים של מותגים להציג את המוצרים שלהם. כרגע מדובר בפיילוט אשר החל את דרכו ביום רביעי (28 ליולי 2021) אשר פתוח לקומץ מותגים בארה”ב. רק משתמשי iOS יכולים לראות כרגע את המודל החדש.

בחינת הליך הרכישה

כרגע, טוויטר פועלת במטרה לחקור כיצד פרופילים עוברים משלב בחינת המוצרים ועד לרכישה. הפלטפורמה מקווה כי Shop Modules יאפשר למשתמשים לגלות דרך הרשת מותגים ומוצרים חדשים וכי אלו יעברו לכל אורך הליך הרכישה. אם הפיילוט יצליח, המודל עשוי להתרחב ולהיות זמין עבור מותגים וקהלים נוספים.

דרך Shop Modules יוכלו המותגים להגיע לקהל חדש ולעזור לקהל להתוודע למוצרים חדשים. בטוויטר יודעים כי בסיס המשתמשים בפלטפורמות של המדיה החברתית משתנה כל הזמן.

מאפייני המשתמשים ובכלל זה גיל, מין ורמת השכלה, משתנים כל הזמן ולכן הרשת החברתית צריכה גם כן להשתנות. התכונה הנוכחית עשויה להיות שימושית עבור מותגי C2B או C2D אשר הקהלים שלהם פעילים במיוחד בטוויטר.

כיצד עובד (כרגע) מודל קרוסלת המוצרים של טוויטר?

כרגע, Shop Modules עובד כהצגת קרוסלה של מוצרים. קליק על המוצר מעביר את המשתמש אל דף פרטי המוצר אשר משויך (בדפדפן או באפליקציה ללא עזיבת הרשת). מרגע המעבר ניתנים למשתמש פרטים על המוצר ושם הוא יכול להחליט האם להשלים את הרכישה או לא.

הפיילוט פתוח כעת לעסקים אשר פועלים בארה”ב ואלו יכולים להירשם אליו. טוויטר ציינה כי היא יוצרת שותפויות עמוקות עם עסקים אשר משקפים את הפלטפורמה והם בונים אפשרויות מסחר חדשות. החברה מקווה לתת מענה לצרכים של עסקים בגדלים שונים דרך שמירה על חדשנות המוצר שלה.

דוגמת קרוסלת מוצרים בטוויטר
מקור: טוויטר

 

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
13
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
48
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
55
מדיה חברתית
מיטל אור
98
מדיה חברתית
מיטל אור
67
מדיה חברתית
שי משען
90745
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90009
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89207
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67579
קידום אתרים
ירון אחר
66005
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x