שבוע הטוויטר: על נפלאות טוויטר מפי עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל

פבל ישראלסקי
ראיון עם 10 משתמשי טוויטר הפופולאריים בישראל

אחרי שטוויטר כבש את העולם, רבים צופים כי בשנת 2009 זה הולך להיות הדבר החם הבא גם בישראל. אך בסדרת הפוסטים הבאה אני לא מתכוון להסביר על השימוש הבסיסי לטוויטריסט המתחיל, בשביל זה כדאי פשוט לקרוא את המדריך למתחילים שפורסם ב-Ynet. למעשה זו הולכת להיות סדרת פוסטים שתמשך שבוע שלם החל מהיום, כאשר הפורמט יהיה בצורת ראיון עם עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל. במסגרת הראיון אשאל כל אחד מה- TOP 10 משתמשים שאלות כדי להבין איך “שירות הציוצים” הזה עובד, איך להשיג כמה שיותר עוקבים (followers) ואיך להפיק ממנו ערך מוסף לקידום העסק\אתר שלכם.

את עשרת המשתמשים הפופולאריים ביותר שלפתי מתוך שירות הדירוג Grader. המערכת הזו מדרגת את המשתמשים המובילים לא רק לפי מספר העוקבים הישירים שלהם (כפי שזה נעשה ב-twitterholic), אלא גם לפי מספר העוקבים של העוקבים שלהם. כלומר הנחת היסוד היא שאם עוקב אחרי מישהו אחד שיש לו 1000 עוקבים, יהיה לזה הרבה יותר ערך מאשר שיעקבו אחרי 5 אנשים שאחרי כל אחד מהם עוקבים 20 איש בלבד. יש הגיון בלוגיקה הזו משום שכך הפוטנציאל של הפצת המסר שלי למספר רב של אנשים גבוה יותר (תודה לליאור לוין על ההבהרה).

מכיוון שלרוב המשתתפים בראיון הייתה בעיה קלה של כתיבה בעברית, נעזרתי בשירותי התרגום של חברת OneHourTranslation – translation service כדי לתרגם את התשובות ששלחו לי באנגלית (תודה רבה ירון, עשיתם עבודה מעולה!).

נכיר את המשתתפים בשבוע הטוויטר: ספר על עצמך בכ-140 תווים (אין חשיבות לסדר)

הערה: שירות הדירוג של Grader דינאמי ומשנה את הדירוגים של המשתמשים מיום ליום, לכן סביר מאד שהמקומות של המשתמשים הפופולאריים שאני מציג בסדרת הפוסטים הזו אינה בתוקף יותר (התחלתי לכתוב את הפוסט לפני מספר שבועות).

andrea yager

אנדריאה יגר (andreayager@)
“חיים יכולים להשתנות ועסקאות יכולות להיסגר ולהתבטל ב- 140 תוים – אבל בלתי-אפשרי להגדיר אדם בטווח זה. מה ברצונך לדעת? קוראים לי Andrea Yager – חפשו אותי בגוגל!”

 

ouriel ohayon

אוריאל אוחיון (ourielohayon@)
“בלוגר (ourielohayon.com), איש הון-סיכון, ישראלי. יזם לשעבר, מייסד TechCrunch צרפת, ממייסדי Topify.com”.

 

ahuvah berger

אהובה ברגר (ahoova@)
“ניו-יורקרית לשעבר שעברה לישראל ביולי 2004. אני אוהבת טכנולוגיה, קפה ולהפוך את העולם למקום שקוף יותר לחיות בו”.

 

hillel fuld

הלל פולד (hilzfuld@)
“חסיד של עולם ה-mobile וכותב בלוג פופולרי (Technmarketing) על טרנדים בתחום השיווק, סטארטאפים ומובייל. בנוסף מפרסם פודקאסטים ב- Likemob ומנהל תוכן ב- DailyForex”.

 

gary arndt

גארי ארנדט (EverywhereTrip@)
“שמי גארי ארנדט. אני אמריקאי ומטייל סביב העולם מאז מרץ 2007. אני כותב בלוג פופולארי ובו מתעד את הטיולים שלי – everything-everywhere.com”.

 

lior levin

ליאור לוין (liors@)
“גר בתל אביב. המייסד של חברת סטארט-אפ שנקראת veedda. אוהב לשחק כדורסל וכדורגל. לא אוהב לספר על עצמי במטה דאטה. מצפייה בטוויטר שלי אפשר ללמוד יותר”.

 

avi joseph

אבי יוסף (Avinio@)
“מייסד חברת Social Media Conversation , מדיה חברתית, אסטרטגיית ווב וקהילות ברשתות חברתיות, חובב פסיכולוגיה ופילוסופיה, ווב סוציולוג ומאמין בנתינה, תרומה ושיתוף הקהילה”.

 

ezra butler

עזרא באטלר (ezrabutler@)
“אני חיה חברתית – אונליין ואופליין. אני מתעסק באסטרטגיה ויצירתיות בתחום החברה באינטרנט. עוד אפשר ללמוד עלי בטוויטר”.

 

nadav saltsman

נדב זלצמן (nadavs@)
“אני תלמיד תיכון בן 16 מאיזור המרכז, אוהב טכנולוגיה וספורט אקסטרים, עובד בחודשים אחרונים על בניית עסק בשווק באינטרנט”.

 

עידו idoitbigtime

עידו (idoitbigtime@)
“מאמן מיישם מדריך ומלמד את תחום ה- ATTRACTION MARKETING מיתוג מינוף ויצירת הכנסה בעזרת הרשת ושימוש במחשב(ה)!” עידו גם כותב את הבלוג טוויטר.com

 

אז מה הולך להיות לנו כאן בשבוע הטוויטר?

בשבוע הקרוב אני מתכוון לפרסם סדרת פוסטים בהם נדון בנושאים מהותיים שונים סביב טוויטר. כל אחד מ-7 הימים הבאים יוקדש לסוגיה אחת בלבד, אליה יתייחסו עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל.

להלן חלוקה שבועית של הנושאים לפי ימים:

[highlight]

[/highlight]

הפיצו את הבשורה, ישראל עדיין לא על המפה!

אז יש ציוצים ויש משתמשים “כבדים” עם אלפי עוקבים ועדיין – רוב משתמשי האינטרנט בישראל עדיין לא ממש בעניינים. כמות ה- Early Adopters (האנשים הראשונים שמאמצים טכנולוגיה חדשה) בישראל היא כה קטנה שלוקח הרבה זמן עד שהבשורה מגיעה לנחלת הכלל. על אף שכל מדור אינטרנט פופולארי כותב לפחות פעם ביום על טוויטר, רבים ממשיכים לשאול אותי שוב ושוב מה זה טוויטר? איך משתמשים בו וכיצד הוא יכול להועיל? אז אם לדעתכם כל סדרת הפוסטים הזו (או חלקים בה) שימושית ויכולה לקדם את המודעות לטוויטר בישראל, אני מאד אשמח אם “תעבירו את זה הלאה” כמו שאומרים, לאנשים שאין להם טוויטר או לכאלו שכן יש – באמצעות RT לפוסט הנוכחי. כמו כן, הפיצו את הסרטון המעולה הבא של דה מרקר, אשר מסביר בצורה ברורה למשתמש החדש מה זה טוויטר ואיך משתמשים בו:

בכל מקרה, אתם מוזמנים לעקוב אחרי (AskPavel@) כדי לקבל מבט חטוף אל יומנו של אופטימייזר SEO במשרה מלאה. כמו כן, אני מצייץ על עולם השיווק באינטרנט, עדכונים על פוסטים חדשים מהבלוג שלי, קצת על טוויטר ומדיה חברתית, עדכונים על ארועים וכנסים או סתם לינקים לידיעות מעניינות.

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

4
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.