טיקטוק חולקת טיפים להגברת המרות המודעות

טיקטוק חולקת טיפים לשיטות עבודה עליהן היא ממליצה לצורך הגברת המרות המודעות. את הטיפים מבססת הפלטפורמה על אלפי דוגמאות שקיימות במערכת שלה.
מיטל אור
טיפים של טיק טוק

דרך ניתוח אוטומטי, טיקטוק סרקה את המודעות שבה וזאת במטרה לזהות מרכיבים עיקריים של מסעות הפרסום שזכו לאחוזי ההמרה הגבוהים ביותר. כל זאת כדי לעזור למפרסמים למקסם את הביצועים שלהם בפלטפורמה.

הממצאים של טיק טוק

מנתונים שהוציאה טיקטוק, נמצא כי שימוש בצילום ברזולוציה גבוהה, מצגות במסך מלא, הצגת CTA (הנעה לפעולה) בצורה ברורה ושמירה על הודעות קצרות שלא עולות על 34 שניות, יכולים להשפיע באופן משמעותי בשיפור ביצוע המודעות.

רבות מההנחיות מתייחסות לשיטות העבודה המומלצות באופן כללי אך טיקטוק סיפקה גם דוגמאות ספציפיות וטיפים נקודתיים שיכולים לסייע למפרסמים להשיג תוצאות טובות יותר:

הוספת כתוביות

מהנתונים שנאספו נמצא כי שימוש בכתוביות או טקסט על המסך אשר מציגים באופן ברור את ההצעה או את הקריאה לפעולה, הובילו לעלייה של 80% בהמרה.

שילוב קריינות

ההמלצה של טיקטוק היא לשלב במודעות קריינות אנושית אשר תמחיש את המוצר או את ההצעה הכתובה כשבחינת הנתונים מצביעה על כך שהקריינות הובילה לעלייה של 87% בהמרה.

מגוון סצנות

סרטונים אשר השתמשו במגוון סצנות ולא רק בצילום סטטי הובילו לעלייה של 38% בהמרה. מודעות עם חמש סצנות או יותר הובילו לעלייה של 171% בהמרה לעומת אלו שהיו בהן פחות מחמש סצנות.

טקסט בשניות הראשונות

הנתונים שטיקטוק אספה הצביעו על כך שמודעות שבסרטונים שלהן הופיע טקסט על המסך ב-7 השניות הראשונות זכו לעלייה של 43% בהמרה בהשוואה למודעות בהן לא היה טקסט בשבע השניות הראשונות.

יצירתיות לצד ניסיון

המסמך של טיקטוק יכול לסייע למפרסמים בהעלאת אחוזי ההמרה שלהם. עם זאת, חשוב לזכור כי הביצועים מסתכמים בסופו של דבר ביצירתיות של המפרסמים ובאופן בו המותג והמוצר מתקשר עם הקהל בפלטפורמה. ניסיון מודעות קודמות וניסיונם של אחרים יכול להוות בונוס לאלו שיחליטו לאמץ את הטיפים אותם פרסמה טיקטוק.

לסקירת כל הטיפים של טיקטוק

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89922
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88881
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88328
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66968
קידום אתרים
ירון אחר
65248
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
74
סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים
מיטל אור
97
קידום אתרים
מיטל אור
62
קידום אתרים
אורלי משאט
154
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
65
סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x