טיק טוק יוצאת בתוכנית פיילוט לעזרה במציאת עבודה

מיטל אור
TikTok משיקה תוכנית פיילוט חדשה בה היא מחברת בין מועמדים לבין הזדמנויות עבודה. מעכשיו מחפשי עבודה בארה"ב יוכלו להרשים את מנהלי משאבי האנוש גם דרך סרטון TikTok קצר.
טיקטוק עוזרת למצוא עבודה

כפי שפורסם ב- socialmediatoday, TikTok משיקה את תוכנית “קורות החיים” שלה ובכך היא מבקשת להפוך את הליך גיוס העובדים לחדשני. כל זאת כשהיא מחברת בין משתמשי הפלטפורמה לבין משרות שנפתחו דרך האפליקציה.

חברת TikTok מסבירה את הצעד

TikTok Resumes היא תוכנית פיילוט אשר נועדה להמשיך ולהרחיב את הפעילות של TikTok כערוץ חדש ליו עובדים ומציאת עבודה. במסגרת הפיילוט הפלטפורמה מזמינה חברות להציג משרות פתוחות ואת מחפשי העבודה להגיד מועמדות בצורה שונה מכפי שהם מורגלים להציג את עצמם.

בין המעסיקים המבוקשים אפשר לראות את רשת טרגט, שופיפיי, אלו-יוגה, קונטרה ועוד רבים אחרים. עבור המועמדים, תהליך פרסום קורות החיים דרך TikTok פשוט למדי. המועמדים משתמשים בקליפים של הפלטפורמה כדי להציג את הכישורים האישיים ואת היכולות שלהם. לאחר מכן, המועמדים מפרסמים את הסרטון עם התג: #TikTokResumes.

כבר בחודש שעבר דווח כי TikTok מתעניינת להתרחב לתחום גיוס העובדים כך שהמהלך הוא לא בגדר הפתעה, אך ללא כל ספק מעניין לראות כיצד הפלטפורמה תתרחב בתחום. כרגע, ישנו גם אתר TikTok ייעודי לקורות חיים בו מועמדים יכולים לקבל השראה וטיפים ליצירת קליפים משלהם.

TikTokResumes

לאחר הכנת הסרטון יכול כל אחד להגיש מועמדות למשרה המופיעה ברשימה עם קישור לקליפ האישי ואלו שרוצים בכך יכולים גם להוסיף קישור לפרופיל לינקדאין. עבור חלק הרעיון עשוי להישמע מוזר ואף בלתי הגיוני שחברות יחפשו עובדים תוך צפייה בקליפים של 60 שניות.

בפועל, כל הרעיון מתיישב היטב עם מגמות הדיגיטל. הוושינגטון פוסט, אשר כבר בחודש מרץ (2021) דיווח כי TikTok הופכת למרחב פעיל לייעוץ והדרכה בקריירה, פרסם תגובה על הפיילוט החדש של הפלטפורמה:

” TikTok הידועה בסרטי הווידאו הקצרים שלה שכוללים גלישת סקייטבורג על מיץ חמוציות ואתגרי ריקוד קבוצתיים, מתגלה ככוח במערכת האקולוגית לחיפוש עבודה בתקופה בה האבטלה גבוהה, דור חדש מחפש עבודה ובתקופה בה הבידוד מוביל לשעות של גלילה חסרת מחשבה”.

לצד מחפשי העבודה אפשר לראות כי גם הארגונים משתמשים בפלטפורמה. היום ארגונים מחפשים מועמדים בעלי כישורי מדיה חברתית ו- TikTokמאפשרת להם למצוא אותם.

את תוכנית הפיילוט תפעיל TikTok בתאריכים 31-07 ליולי (2021) ויהיה מעניין לראות האם התוצאות יקדמו את המותגים ואת המגויסים.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
13
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
109
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105071
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100659
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99715
מדיה חברתית
בן אורן
87804
קידום אתרים
דנה רוזן
82475
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.