טיק טוק יוצאת בתוכנית פיילוט לעזרה במציאת עבודה

TikTok משיקה תוכנית פיילוט חדשה בה היא מחברת בין מועמדים לבין הזדמנויות עבודה. מעכשיו מחפשי עבודה בארה"ב יוכלו להרשים את מנהלי משאבי האנוש גם דרך סרטון TikTok קצר.
מיטל אור
טיקטוק עוזרת למצוא עבודה

כפי שפורסם ב- socialmediatoday, TikTok משיקה את תוכנית “קורות החיים” שלה ובכך היא מבקשת להפוך את הליך גיוס העובדים לחדשני. כל זאת כשהיא מחברת בין משתמשי הפלטפורמה לבין משרות שנפתחו דרך האפליקציה.

חברת TikTok מסבירה את הצעד

TikTok Resumes היא תוכנית פיילוט אשר נועדה להמשיך ולהרחיב את הפעילות של TikTok כערוץ חדש ליו עובדים ומציאת עבודה. במסגרת הפיילוט הפלטפורמה מזמינה חברות להציג משרות פתוחות ואת מחפשי העבודה להגיד מועמדות בצורה שונה מכפי שהם מורגלים להציג את עצמם.

בין המעסיקים המבוקשים אפשר לראות את רשת טרגט, שופיפיי, אלו-יוגה, קונטרה ועוד רבים אחרים. עבור המועמדים, תהליך פרסום קורות החיים דרך TikTok פשוט למדי. המועמדים משתמשים בקליפים של הפלטפורמה כדי להציג את הכישורים האישיים ואת היכולות שלהם. לאחר מכן, המועמדים מפרסמים את הסרטון עם התג: #TikTokResumes.

כבר בחודש שעבר דווח כי TikTok מתעניינת להתרחב לתחום גיוס העובדים כך שהמהלך הוא לא בגדר הפתעה, אך ללא כל ספק מעניין לראות כיצד הפלטפורמה תתרחב בתחום. כרגע, ישנו גם אתר TikTok ייעודי לקורות חיים בו מועמדים יכולים לקבל השראה וטיפים ליצירת קליפים משלהם.

TikTokResumes

לאחר הכנת הסרטון יכול כל אחד להגיש מועמדות למשרה המופיעה ברשימה עם קישור לקליפ האישי ואלו שרוצים בכך יכולים גם להוסיף קישור לפרופיל לינקדאין. עבור חלק הרעיון עשוי להישמע מוזר ואף בלתי הגיוני שחברות יחפשו עובדים תוך צפייה בקליפים של 60 שניות.

בפועל, כל הרעיון מתיישב היטב עם מגמות הדיגיטל. הוושינגטון פוסט, אשר כבר בחודש מרץ (2021) דיווח כי TikTok הופכת למרחב פעיל לייעוץ והדרכה בקריירה, פרסם תגובה על הפיילוט החדש של הפלטפורמה:

” TikTok הידועה בסרטי הווידאו הקצרים שלה שכוללים גלישת סקייטבורג על מיץ חמוציות ואתגרי ריקוד קבוצתיים, מתגלה ככוח במערכת האקולוגית לחיפוש עבודה בתקופה בה האבטלה גבוהה, דור חדש מחפש עבודה ובתקופה בה הבידוד מוביל לשעות של גלילה חסרת מחשבה”.

לצד מחפשי העבודה אפשר לראות כי גם הארגונים משתמשים בפלטפורמה. היום ארגונים מחפשים מועמדים בעלי כישורי מדיה חברתית ו- TikTokמאפשרת להם למצוא אותם.

את תוכנית הפיילוט תפעיל TikTok בתאריכים 31-07 ליולי (2021) ויהיה מעניין לראות האם התוצאות יקדמו את המותגים ואת המגויסים.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88774
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88265
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66900
קידום אתרים
ירון אחר
65095
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
18
קידום אתרים
מיטל אור
51
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x