עתיד החיפוש על פי אריק שמידט

איתי ברנר

אריק שמידט, מנכ”ל גוגל, התראיין לפני כחצי שנה לוול סטריט ג’ורנל (המאמר התפרסם רק לפני מספר ימים).

חלק נרחב מן הראיון עסק בדרכים בהן יכולה גוגל לשמור על מקור ההכנסות העיקרי שלה – פרסום ממוקד. בהקשר הזה , שמידט חוזה כי בעתיד החיפוש כפי שאנחנו מכירים אותו כיום, יהפוך למעשה לסוג של רשת פרסום בעלת אינליגנציה מלאכותית. במערכת שכזו, המשתמש לא יכתוב למנוע החיפוש מה הוא מחפש, במקום זאת, האינטלגנציה המלאכותית תגיד לו מה הוא צריך לעשות עכשיו או תפנה אותו לנקודות עניין באזור בו הוא נמצא (פיזית). לדוגמה, אם המשתמש לא קנה חלב בימים האחרונים, המערכת תוכל להזכיר לו לעשות זאת כאשר יעבור ליד הסופר מרקט השכונתי. שמידט הגדיר זאת כ- “מידע שלא ידעת שאתה רוצה לדעת אותו”. לדעת שמידט, זהו מקור הכוח של העיתונות המסורתית, דבר שמעתה יהיה ניתן להפיקו בצורה אלקטרונית.

יש להזכיר כי הג’ורנל הוא זה שפרסם את “המסמך הסודי” לפני מספר ימים ובהחלט יתכן כי התזמון לפרסום הריאיון הנ”ל לא היה מקרי. זאת מכיוון שברור כי מערכת כמו זו אותה מתאר שמידט זקוקה למידע אישי נרחב למדי על מנת לפעול כפי שצריך.

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89602
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88200
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87918
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64963
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
49
קידום אתרים
מיטל אור
66
קידום אתרים
מיטל אור
57
מדיה חברתית
מיטל אור
55
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
57
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x