עתיד החיפוש על פי אריק שמידט

איתי ברנר

אריק שמידט, מנכ”ל גוגל, התראיין לפני כחצי שנה לוול סטריט ג’ורנל (המאמר התפרסם רק לפני מספר ימים).

חלק נרחב מן הראיון עסק בדרכים בהן יכולה גוגל לשמור על מקור ההכנסות העיקרי שלה – פרסום ממוקד. בהקשר הזה , שמידט חוזה כי בעתיד החיפוש כפי שאנחנו מכירים אותו כיום, יהפוך למעשה לסוג של רשת פרסום בעלת אינליגנציה מלאכותית. במערכת שכזו, המשתמש לא יכתוב למנוע החיפוש מה הוא מחפש, במקום זאת, האינטלגנציה המלאכותית תגיד לו מה הוא צריך לעשות עכשיו או תפנה אותו לנקודות עניין באזור בו הוא נמצא (פיזית). לדוגמה, אם המשתמש לא קנה חלב בימים האחרונים, המערכת תוכל להזכיר לו לעשות זאת כאשר יעבור ליד הסופר מרקט השכונתי. שמידט הגדיר זאת כ- “מידע שלא ידעת שאתה רוצה לדעת אותו”. לדעת שמידט, זהו מקור הכוח של העיתונות המסורתית, דבר שמעתה יהיה ניתן להפיקו בצורה אלקטרונית.

יש להזכיר כי הג’ורנל הוא זה שפרסם את “המסמך הסודי” לפני מספר ימים ובהחלט יתכן כי התזמון לפרסום הריאיון הנ”ל לא היה מקרי. זאת מכיוון שברור כי מערכת כמו זו אותה מתאר שמידט זקוקה למידע אישי נרחב למדי על מנת לפעול כפי שצריך.

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
פבל ישראלסקי
267
מסחר אלקטרוני
פבל ישראלסקי
2022
קידום אתרים
פבל ישראלסקי
96
מדיה חברתית
פבל ישראלסקי
104
קידום אתרים
עומר לייבנזון
1270
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
110114
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
104323
מדיה חברתית
דנה רוזן
84270
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות