ברכה באדוורדס לכבוד ראש השנה!

פבל ישראלסקי

החלק העליון בדף הנחיתה שקומפיוקול יצרו

לראות את אופיר כהן בדמות דבורה זה ללא ספק משהו שהעלה לי חיוך, אך לקבל ממנו ברכה לראש השנה בצורה ייחודית – משמח עוד יותר. אז קודם כל תודה רבה! 🙂
(למי שקורא אותי ב-RSS ממליץ להיכנס לפוסט כדי לראות את התמונה)

חברת קומפיוקול הקימה קמפיין ברכות למכריהם לכבוד ראש השנה בגוגל אדוורדס. האדם שיחפש את שמו בגוגל.קום (לפחות שלי רק מופיע בגוגל.קום), יראה בתוצאה הממומנת את שמו והפניה לדף נחיתה ייעודי שהם ייצרו (יש גם בעברית):

השם שלי בקישור ממומן

אפשר להפיק תועלת רבה ממינוף נכון של ארועים/חדשות באמצעות קמפיין PPC. מה גם שלרוב קמפיין כזה ממוקד ואפקטיבי כי אין תחרות על הביטויים הללו. היו כבר בעבר מספר מקרים דומים, בהם נעשה מינוף שכזה: הקמפיין של מוריס טלנסקי שיצר מאור, הקמפיין שאתר המאמרים Reader יצר לכותבים שלו ועוד…

במקרה של קומפיוקול- ידוע כי אנשים מחפשים את שמם בגוגל מדי פעם, ומה גדולה ההפתעה מלהיתקל בברכה שכזו בעת החיפוש 😉

תגיות רלוונטיות: גוגל אדסקומפיוקול
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.