כנס הדיגיטל Next Case 2018 יוצא לדרך ואתם מקבלים 15% הנחה! | AskPavel
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי » כנס הדיגיטל Next Case 2018 יוצא לדרך ואתם מקבלים 15% הנחה!
next case 2018

כנס הדיגיטל Next Case 2018 יוצא לדרך ואתם מקבלים 15% הנחה!

בשנה שעברה זה הסתיים בסולד-אאוט מוחץ כשמעל ל-1200 משתתפים הגיעו ל- Next Case ליום שכולו קייס סטאדיז עם שיטות קידום מעשיות ופורצות דרך.

השנה זה קורה שוב, בפעם החמישית, ולכם יש הזדמנות להיות שם ולקבל 15% הנחה פשוט כי בא לנו לפרגן לקוראים שלנו 😍

לא רק זה, אנחנו גם רוצים שתדעו על זה ראשונים ותהנו מהנחה מקסימלית ומהמחיר הכי טוב שאפשר, אבל תכף נסביר בדיוק איך.

קודם כל, בואו נקח רגע את המשענת לאחור ונתרפק על מה שהיה פה בשנה שעברה:

רק עוד 128 ימים. אבל מי סופר? 😝

מה כזה מיוחד בכנס נקסט קייס?

אם כבר הייתם – אתם בטח יודעים. אם עוד לא הייתם, אז נעשה לכם תקציר בקטנה כי לא בא לנו לקלקל את ההפתעה:

  • אין פה דיבורים באוויר, יש פה פרקטיקה ויש פה שיטות אמיתיות שעבדו והביאו תוצאות.
  • 20 דקות שמורכבות מאתגר, כלים ופתרון כדי שתוכלו לקחת את זה כמו שזה וליישם בארגון שלכם.
  • נטוורקינג סופר איכותי שמורכב מנציגים של החברות הגדולות ביותר במשק, אנשי דיגיטל, חברות סטארט-אפ, יזמים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק ומי לא.
  • אוכל, חברים. השף אלכס זובקה יבשל לכם ממיטב מטעמיו ויתן אופציות גם לטבעונים וגם למי שנמנע מגלוטן.

והכי חשוב – נקסט קייס הוא המקום היחיד בו תוכלו לקבל גישה לכל המידע הזה כי אין אפשרות לצלם את ההרצאות ולא יהיו סרטוני וידאו שיעלו בהמשך. מה שנקרא, מה שקורה בנקסט קייס – נשאר בנקסט קייס.

אז איפה ומתי אתם שואלים

  • תאריך: 26 בדצמבר 2018.
  • שעה: 9:00-17:00.
  • מיקום: מתחם Lago, ראשון לציון.
  • מחיר: כאן מתחיל להיות מעניין. כמו שאמרנו, לכם יש מאיתנו 15% הנחה. אבל כדי להנות מהמחיר הכי טוב, נצלו את ימי המכירה המוקדמת (עד ה-31 באוגוסט), כי אחר כך המחיר עולה ב-100 ש"ח. בכל אופן, אם תקדימו, אז כרגע ועד ל31 באוגוסט הקופון יקנה לכם את המחיר הכי נמוך – 361.25 ש"ח.

למי כדאי לשריין מקום ב- Next Case 2018

אפשר לחלק את זה ל-3 קבוצות עיקריות, אם אתם מוצאים את עצמכם שם – אז נקסט קייס זה כנראה ה-מקום בשבילכם להיות בו.

יש לכם עסק? מבינים קצת שיווק? עובדים על הקידום בעצמכם ורוצים להכיר עוד כלים ולשמוע על רעיונות חדשים שיוכלו לשפר את העבודה שלכם? בואו, זה תפור עליכם.

עובדים בסוכנות דיגיטל או מקדמים אתרים בפרילנאס? רוצים להכיר מתודולוגיות חדשות ולהחשף לדרכים בהן אפשר להשתמש אחרת בכלים שאתם כבר מכירים? בואו, אתם הולכים ליפול מהכסא.

מנהלי שיווק ודיגיטל? מרגישים שהגיע הזמן לרענן? להעמיק? לשכלל את הידע ולחשוב מכיוונים אחרים כדי לשפר את השיווק בחברה שלכם? בואו, אתם הולכים לתת לבוס שלכם סיבה טובה להעלות לכם את המשכורת 🤑

יש 2 מסלולים כדי שתוכלו לבחור מה שבקטע שלכם

אנחנו יודעים שלכל אחד יש צרכים שונים וכדי שכולם ימצאו את עצמם, בנינו 2 מסלולי הרצאות שירוצו במקביל כל היום. ברור ברור שהכניסה לשני המסלולים תהיה נגישה לכם ותוכלו לזגזג בכיף שלכם לפי מה שמעניין אתכם. אין עם זה שום בעיה, אתם הקובעים.

המסלול האסטרטגי

אסטרטגיה בדיגיטל בלי לרדת לפרטים טכניים. מיועד בעיקר למי שמנהל את השיווק הדיגיטלי ברמת המאקרו.

המסלול הטכני

החלקים הטכניים של השיווק למתקדמים. מיועד בעיקר למי שמבצע את השיווק בפועל ולא מנהל אותו.

בואו תציצו פה בדיוק מה קורה בכל מסלול ותתחילו לסמן לכם פייבוריטים.

מי יהיה שם ועל מה מדברים השנה?

כל שנה החלק הזה רק הולך ונהיה מעניין יותר, אבל גם הפעם יהיו שם האנשים הכי בולטים בתחום השיווק הדיגיטלי בארץ (ובעצם גם בעולם, כשחושבים על זה):

לירז פוסטן, Outbrain: איך ניצחנו את ויקיפדיה והגדלנו תנועה לבלוג ב-120%.

אור כצנלסון, Kueez: איך הפכנו אתר קטן לאתר הגדול בעולם בבעלות ישראלית ב-7 ימים.

בנג׳י עזריה, Cloudinary: איך הקטנו נטישת לקוחות משלמים עם שימוש בנתונים בגוגל אנליטיקס.

ניר ימיני, Greenpeace: איך גייסנו למלכ"ר תורמים חדשים באמצעות שיווק באימייל.

יעל תאנה שפריר, Give & Get: איך שילשנו את רשימת הדיוור וכמות האוהדים בעמוד בצורה אורגנית.

גבע תלם, Ripples: איך הגדלנו את המכירות של גינס ב-35% באמצעות צ'טבוטים.

רעות עצמוני, לאומי קארד: איך בנינו תהליך דיגיטלי באמצעות שיטת Agile בארגון גדול.

דונטו אדריאן, JetBull: איך הגדלנו את הטראפיק באמצעות SEO טכני בשוק תחרותי (אנגלית).

ויהיו עוד. זו רק ההתחלה, אתם יכולים לעקוב כאן.

קדימה, קדימה, איך ממשים את ההטבה?

קללל.

  • נכנסים לאתר של נקסט קייס.
  • מתלהבים מכמה שהוא יפה ומהתכנים וההרצאות והדוברים (והאוכל).
  • קליק על "רכישת כרטיסים".
  • ממלאים שם ואי-מייל.
  • בוחרים כמות כרטיסים.
  • ממלאים פרטים ולא שוכחים לסמן למטה V בשדה "יש לך קופון?" – כי, כן, יש לכם קופון.
  • מקלידים את מילת הקסם: askpavel1 וקליק על "ממש קופון":

הנחה לנקסט קייס

ברכות, ברכות, אתם חלק מכנס הדיגיטל הגדול ביותר בארץ!

אז נתראה ב- Lago ב- Next Case 2018! 😎

אודות מור מריג'

מור מריג'
כותבת, עורכת ובעיקר אוהבת מילים מהרגע בו גיליתי אותן. נדמה שתמיד עשיתי את זה ואלה רק הנושאים שהשתנו עם הזמן. כיום, לאחר שנתיים בהן התמקדתי בשיווק דיגיטלי, מרגיש לי שמצאתי איך לשלב בין שני התחומים שהכי מרתקים אותי. וחוץ מזה, אני גם מנגנת הרבה, ישנה מעט, מכורה לאבוקדו ועובדת בקבוצת Angora Media.

עשוי לעניין אותך גם...

שיווק בדואר אלקטרוני

הגדלת אחוזי פתיחה: איך לכתוב בניוזלטר שורת נושא שהמשתמש ירצה ללחוץ עליה

למרות מה שנראה לרבים בתחום, שיווק בדואר אלקטרוני עדיין עובד. מחקרים ממשיכים להראות שמדובר באחד ...

2 תגובות

  1. האתר לא עובד….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים