מבחן הבאנרים של גוגל למובייל, עדכון פנדה עושה אחורה פנה ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

גוגל: אתרים שיציגו פרסומות גדולות להתקנת אפליקציות כבר לא יחשבו לידידותיים לניידים

לפוסט המקורי בבלוג של גוגל למנהלי אתרים

גוגל הכריזה מלחמה על התופעה שבמהלכה אתרים סלולאריים מציגים באנרים גדולים להתקנת אפליקציות שמכסות חלק נכבד מן התצוגה ועל כך שהיא תכניס את הפרמטר הזה למבחן ההתאמה לניידים. המשמעות בפועל היא שהחל מהראשון בנובמבר, אתרים שיציגו עמודים כאלו, יאבדו את ההכרה שלהם כאתרים המותאמים לנייד ולכן גם הדירוגים שלהם בתוצאות החיפוש לניידים יהיו עלולים להיפגע.

בתמונה אפשר לראות שני סוגים של מצבים – בצד ימין מצב רע של אתר שמכסה את כל התוכן שלו עם באנר גדול מאוד ובצד שמאל מצב טוב של אתר שבו רק חלק קטן מאוד מהתוכן מכוסה עם באנר בגודל רגיל.

interstitials

יחד עם זאת, אתרים כגון Search Engine Land  כבר הביעו תרעומת על המהלך בטענה העיקרית שגוגל בעצמה משתמשת בפרסומות גדולות באתרים שונים ברשת כדי למשוך גולשים להשתמש בשירותיה, כך שיש לה חלק לא קטן בפופולאריות של הבאנרים הענקיים. קושי נוסף הוא שאתרים שמפרסמים אתרים אחרים או עמודי נחיתה שאינם אפליקציות לא ייענשו. כמו כן, נראה  שהכלי של גוגל שאמור לזהות את העמודים הבעייתיים לא תמיד מדייק, במיוחד אם הבאנר נמתח על פני כל המסך ומחשיך את מה שיש מאחוריו.

האם עדכון פנדה עשה U-Turn ?!

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

אם אתם מבין בעלי האתרים שראיתם שינוי הדרגתי לטובה אחרי עדכון פנדה 4.2 ויותר תנועה שהגיעה אליכם מגוגל, אבל אחרי ה-14 לאוגוסט שמתם לב פתאום שהמגמה התהפכה ואתם מתחילים לקבל פחות תנועה, ממש כמו לפני השינוי – אתם לא לבד! מסתבר שזה מה שקורה להרבה מאוד בעלי אתרים וגוגל בינתיים לא מגיבה בעניין.

הנה גרף מהאתר Search Engine Roundtable:

panda-back

בהתחלה קצת קשה לראות, אבל תוכלו לשים לב לעלייה קטנה בתנועה החל מה-18 ביולי (תאריך השחרור המקורי של פנדה 4.2) שנמשכה מספר שבועות, ואז פתאום מגמת ירידה אחרי ה-14 באוגוסט.

גוגל ממזגת מודעות מסוג Trueview אל העורך הראשי של Adwords

לפוסט המקורי בבלוג של Adwords

מעכשיו אם אתם עורכים מודעות של Youtube מסוג Trueview, כבר לא תצטרכו לגשת לתוך חלק מיוחד ב-Adwords ותוכלו לעשות זאת הישר מהעורך הראשי ביחד עם כל המודעות האחרות שלכם.

מלבד זאת שאפשר לגשת לכל הקמפיינים מסוג Trueview  באמצעות מסנן נוח, הטרגוט שלהם נעשה לפי קבוצת מודעות (Ad Groups), ממש כמו קמפיינים אחרים (לדוגמה, של רשת ה-Display). למרות זאת, לכל קבוצת מודעות יש עדיין מגבלה על סוג מודעה אחד בלבד (In-Stream או In-Display).

מלבד התכונות האלו, אפשר לבצע עריכה מרוכזת של כל הקמפיינים וקבוצות המודעות, להוריד את תמונת המצב הנוכחית ולשנות אותה בקלות (באנגלית – Bulk Editing). אפשר גם להשתמש בפילטרים המוכרים של Adwords  כדי לראות רק חלק מהמודעות בווידיאו לפי רצונכם. כמו כן, כלי סטטיסטיקה למודעות וידאו יופיעו מעתה תחת הטאב “וידאו”.

על מנת לשדרג את החשבון שלכם, תצטרכו ללחוץ על “פרסום בווידיאו” בתחתית החשבון ולעקוב אחרי ההוראות על המסך. בכל אופן, כל החשבונות ישודרגו אוטומטית אחרי ה-12 באוקטובר.

הפרסומות של לשונית “קידומי מכירות” ב-Gmail יוצאות מבטא

לפוסט המקורי ב-Marketing Land

מעכשיו כל מפרסם ב-Adwords יכול להשתמש במודעות המתרחבות של Gmail  שמופיעות בחלק העליון של לשונית “קידומי מכירות”. המודעות החדשות נמצאות תחת גלריית המודעות בחשבון ה-Adwords. בין המודעות אותן אפשר לבחור ניתן למצוא מודעות תמונה, מודעות תמונה יחד עם תיאור וקריאה לפעולה, מודעות של כמה מוצרים יחדיו ואופציה נוספת של העלאת דף HTML מותאם אישית. אפשרויות המיקוד כוללות מילות מפתח, קהלים, קבוצות דמוגרפיות או נושאים. וכמו פרסומות רגילות של Adwords, המפרסם עצמו משלם רק כאשר המשתמש לוחץ על המודעה ולמעשה מרחיב אותה.

 

gmail-ads

 

פייסבוק מעדכנת את ה-Conversion Lift להשוואה של מספר קבוצות שונות

לפוסט המקורי בבלוג החדשות של פייסבוק

פייסבוק מעדכנת את כלי ה-Conversion Lift כך שבמקום להשוות בין שתי קבוצות בלבד שאחת מהן צופה במודעות רנדומאליות ואחת לא צופה במודעות כלל, יהיה ניתן להשוות בין מספר גדול יותר של קבוצות.  דבר זה מאפשר לראות בדיוק אילו סוגים של פרסומות עובדים בצורה הכי טובה ולא רק האם הפרסומות עובדות באופן כללי. לדוגמה, כאשר Wix  הישראלית הריצה את ה- Conversion Study  המעודכן, היא השוותה זה מול זה פרסומות וידאו להעלאת המודעות למותג ופרסומות הנעה לפעולה אל מול פרסומות הנעה לפעולה בלבד ומצאה שהשילוב של שני סוגי הפרסומות יחדיו אכן משפר את התוצאות.

בנוסף, ה-Conversion Lift מאפשר לא רק להשוות בין סוגים שונים של פרסומות, אלא גם בין ערוצי מכירה שונים כמו למשל אתרי אינטרנט, רשת חנויות פיזית ואפליקציות.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
91
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
33
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
61
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105006
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99414
מדיה חברתית
בן אורן
87763
קידום אתרים
דנה רוזן
82458
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.