הפתרון של פייסבוק לדפי נחיתה סלולריים, הפופולאריות של DuckDuckGo גדלה ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

שירות הלקוחות של חברות בפייסבוק גרוע משחשבנו…

לפוסט המקורי בבלוג של Locowise

פייסבוק ידועה כאחת הפלטפורמות בהן קל יחסית לקבל שירות לקוחות מחברות ומותגים גדולים במקום לחכות שעות על קו הטלפון בהמתנה לנציג, אבל סקר חדש מגלה שרוב החברות לא משקיעות כמעט בשרות הלקוחות בפייסבוק: חברת המחקר Locowise בחנה יותר מ-900 עמודים שונים וגילתה ש-87% מכל ההודעות שגולשים משאירים כפוסט בעמוד של החברה כלל לא זוכות למענה. גם בעמודים שכן טורחים לענות לגולשים, אחוז ההיענות הוא לא גבוה במיוחד ועומד על 37% בלבד (כלומר, ישנה סלקציה של בערך 1:2 לגבי על אילו הודעות לענות).

היותר מטריד הוא ש-65% מן העמודים שאפשרו לגולשים לפרסם בדף, כלל לא טרחו לענות על שום הודעה.

החדשות הטובות הן שהמענה (אם ישנו) הוא בדרך כלל מהיר: 33% זכו למענה תוך שעה, 12% זכו למענה תוך שעה עד שעתיים, 15% זכו למענה אחרי שעתיים עד ארבע שעות, ו – 21% זכו למענה רק אחרי חצי יממה עד יממה.

אגב, המותג בעל שיעור המענה הגבוה ביותר היה דומינוס פיצה ולאחר מכן וירג’ין מדיה.

האם זהו הסוף לדפי נחיתה סלולאריים?

לפוסט המקורי ב-TechCrunch

כמעט כולם כבר מכירים את האפשרות של כניסה לאתרים דרך פייסבוק תוך כדי שהאתר מזהה את כתובת המייל שלנו באופן אוטומטי. כעת פייסבוק רוצה להעביר את הפ’יצר הזה גם לדפי נחיתה סלולאריים ולחסוך מאיתנו את הצורך להקליד את כתובת המייל שלנו או למסור את מספר הטלפון שלנו ידנית עם מקלדת וירטואלית לא נוחה.

המודעות החדשות שנקראות “Lead Ads” נמצאות כרגע בשלב הניסוי עם מספר עסקים קטנים, ומלבד הטלפון והמייל ניתן גם למלא את הכתובת, המדינה, ואפילו את שם החברה והתפקיד אם מדובר במגזר העסקי.

כמובן שיש מגבלות מסוימות על המודעות : קודם כל, הן דורשות שתי לחיצות מצד המשתמש (אחת כדי למסור את הפרטים ואחת כדי לאשר את הפרטים שנקלטו). שנית, מי שמפרסם את המודעה, לא יכול למסור את הפרטים לגורמי צד  שלישי.

יש כאלו שיגידו שזהו עוד ניסיון של פייסבוק להשתלט על הרשת, אבל הצעד הזה בסך הכול חוסך זמן ואנרגיה על קליטת פרטים שבלאו הכי צריך למסור ברוב דפי הנחיתה הסלולאריים.

בנוסף למודל החדש של הפרסומות הציגו בפייסבוק גם סקיצה למודעה אינטראקטיבית שמציגה מוצרים מסוימים בצורה פנורמית במסך מלא ויוצרת מעין מיני אתר למפרסם :

מאט קאטס לא יחזור לגוגל עד סוף 2015 לפחות

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land

מאט קאטס הודיע אתמול בריאיון לרשת הפודקאסטים TWiT.TV שהוא מאריך את החופשה שלו מגוגל עד סוף 2015 לפחות. למרות שגוגל לא משלמת לקאטס על הזמן הזה, הוא ממשיך להיות עובד של החברה וליהנות מביטוח בריאות לא זול בכלל… הוא הוסיף שכרגע הוא שוקל את צעדיו ויתכן שיחזור לגוגל, אבל כנראה לא בתור ראש קבוצת הוובספאם, זאת משום שהתפקיד כבר מאויש על ידי אדם אחר ואלמוני בגוגל.

עדכון פנדה הבא עדיין מגיע “בקרוב”

לפוסט המקורי ב-Search Engine Roundtable

גרי אליאס צייץ בטוויטר שהרענון הבא של אלגוריתם פנדה עדיין מגיע בקרוב עד כמה שהוא יודע, זאת בתגובה לשאלות של מקדמי אתרים שרצו לדעת מתי העדכון אמור להשתחרר. הסיבה לבהילות היא שלפני קצת יותר משלושה שבועות, הוא מסר שהעדכון יגיע בעוד שבועיים, שלושה או ארבעה שבועות. כעת הוא אומר שהוא צריך להפסיק לתת מסגרות זמנים בדיוק בגלל הסיבה הזו… מה שבטוח שהעדכון הזה עוד לפנינו…

1-twitter-panda

 DuckDuckGo עובר את ה-10 מיליון חיפושים ביום

לפוסט המקורי בבלוג של DuckDuckGo

בבלוג של DuckDuckGo הודיעו היום שמנוע החיפוש שלהם עבר את ה-10 מיליון חיפושים ביום. כזכור, מדובר במנוע חיפוש אשר לא שומר את פרטי הגולשים ולכן כל החיפושים שמתבצעים בו הם אנונימיים, ואילו הפרסומות ממוקדות רק לפי מילות המפתח.

ייתכן שחלק מהפופולאריות הגואה של המנוע נעוצה בכך שהוא הפך למנוע ברירת המחדל בספארי עבור המכשירים של אפל, וניתן לחפש בו גם מתוך פיירפוקס. את הגידול מייחסים בחברה גם לדאגה של האמריקאים למידע האישי שלהם אחרי התפוצצות פרשת ה-NSA לפני כשנתיים, ו-40% מהם לא רוצים שמנוע החיפוש בו הם משתמשים ישמור מידע אודות הפעילות שלהם.

הצמיחה הכוללת בפעילות מאז הפרשה הייתה לא פחות מ-600%, אבל ב-DuckDuckGo רוצים שעוד אנשים ישמעו על האלטרנטיבה, ולכן הם מבקשים מהמשתמשים שלהם להפיץ אותם הלאה וגם מחלקים 10,000 חולצות חינם למי שישכנע שלושה חברים שלו להתחיל להשתמש ב-DuckDuckGO.

duckduckgo

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104782
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100239
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99142
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.