כלי חדש לאנשי תוכן, בינג שופינג בחינם, הכשרה מקצועית מבית גוגל ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

תובנות תוכן בקונסולת החיפוש של גוגל

כלי חדש מבית גוגל מאפשר ליצרני תוכן להבין מה עובד הכי טוב עם קהלי היעד שלהם. הכלי, שנקרא Search Console Insights, משלב את יכולות קונסולת החיפוש יחד עם גוגל אנליטיקס, ונותן מספר פידבקים מתוך האתר/ים:

  • האם התוכן מעניין את המשתמשים.
  • הנתונים הרלוונטיים לקבלת החלטות ולשיפורים בהמשך.
  • איך המשתמשים מגלים את התוכן שלכם.
  • מי מקשר אל התוכן שלכם.
  • ועוד…

בצורה כזו אין צורך לזפזפ בין מספר דוחות שונים, ולקפץ בין הקונסולה לאנליטיקס כדי להבין מה באמת עובד עבורכם. במקום לשבור את הראש כל פעם מחדש – הכלי עושה את העבודה עבורכם, ומספק פידבקים באשר לעמודים, מקורות התנועה וכן הלאה.

יש לציין שעד היום נתונים מסוימים מהקונסולה שולבו באנליטיקס; אך זו הפעם הראשונה שגם ההפך מתרחש – ונתונים מאנליטיקס משולבים בקונסולה. בשלב זה עדיין מדובר בגרסת בטא סגורה, המוצעת אך ורק בהזמנה הנשלחת מגוגל. לבדיקה הקליקו כאן כשאתם מחוברים לחשבון הרלוונטי.

תובנות תוכן בקונסולת החיפוש של גוגל

בינג שופינג זמין גם בחינם

במהלך זהה לזה שבוצע על ידי גוגל, גם מנוע החיפוש בינג פתח את קטגוריית הקניות לשימוש בחינם. המוצרים בחינם יופיעו מתחת למוצרים בתשלום בטאב הקניות של בינג, תחילה בארצות הברית ולאחר מכן בהדרגה גם בארצות אחרות (בריטניה, קנדה, אוסטרליה, צרפת וגרמניה).

כל מי שכבר יש לו חשבון עם מוצרים קיימים במרכז הסחר של מיקרוסופט, נהנה אוטומטית גם מההופעה בחינם. מי שעדיין אין לו חשבון מוזמן לפתוח אחד חדש, להעלות את פיד המוצרים הרלוונטי ולהמתין לאישור. כמובן שהכול צריך לעמוד בקנה אחד עם מדיניות הפרסום של מיקרוסופט.

בסך הכול מדובר באופציה מצוינת לפרסום נוסף, ומומלץ לבעלי אתרי מסחר לקפוץ על ההזדמנות. ככל שהמוצרים שלכם יופיעו ביותר מקורות – ובייחוד במנועי החיפוש הגדולים בעולם – כך יגדלו ההזדמנויות ליותר חשיפה ומכירות.

גוגל מציעה הכשרה מקצועית מקוצרת

במטרה לאפשר לאנשים למצוא עבודה מעניינת ורווחית, ולאור כל השינויים שעובר העולם במשבר הנוכחי – גוגל ממשיכה במסורת הפילנתרופיה. הפעם מדובר בהכשרות מקצועיות מהירות וממוקדות, שאינן דורשות 3 או 4 שנות לימוד, ומכינות את הלומדים להשתלבות מהירה בעבודה.

נכון לעכשיו יש 3 תחומים מבוקשים: אנליסט דאטה, מנהל מוצר ומעצב חוויית משתמש. יש להניח שבהמשך יתווספו מקצועות נוספים. כל מקצוע נלמד במשך 6 חודשים מרוכזים, ובסופם יקבל הסטודנט תעודת סיום עם חותמת גוגל, שוודאי תעזור להשתלבות מהירה בעבודה.

הקורסים השונים תוכננו והופקו במלואם על ידי גוגל, ויוגשו במתכונת דיגיטלית מלאה דרך אתר קורסרה במחיר של 49 דולר לחודש בלבד. בנוסף יש גם מלגות ומענקי סיוע. מה שחשוב הוא שהשכר בכל אחד מהתחומים הללו הוא משמעותי בהשוואה לשכר הלימוד הזניח. לדוגמה שכר שנתי של אנליסט דאטה בארה”ב עומד על חציון של 66 אלף דולר (מנהל מוצר עם 93 אלף דולר, ומעצב UX עם 75 אלף דולר).

עדיין לא ברור מתי הקורסים יוצעו לציבור, וממילא מדובר כרגע רק בתושבי ארצות הברית. גוגל עצמה הודיעה שתתייחס לכל תעודה שכזו כאילו מדובר בתואר אקדמי מלא. בכך תסייע החברה לקבל לשורותיה רבים מאלו שסיימו את הקורסים בהצלחה.

מידע נוסף באתר התוכנית: https://grow.google/certificates

קניות אונליין בעלייה של 45% בארה”ב

בעוד שהקמעונאות המסורתית בארה”ב במגמת האטה בחודשים האחרונים, המסחר המקוון נמצא במגמת התפוצצות. משרד המסחר של ארה”ב מדווח שחלקו של האיקומרס בכלל ענף הקמעונאות עלה מ-11.8% ברבעון ראשון, לכדי 16.1% ברבעון השני.

במשך שנים רבות המסחר המקוון בארה”ב עמד על לא יותר מ-10% מסך המסחר, כאשר רוב הקניות בוצעו בחנויות פיזיות. ברבעון השני חל גידול משמעותי, שבאופן רגיל מבטא צמיחה של כמה שנים שנדחסו לכדי 3 חודשים בלבד.

פייסבוק עדיין אחראית לרוב הפייק ניוז

האלגוריתם של פייסבוק אמור לזהות ולפלטר החוצה תכנים בעייתיים, אך לצערנו הרב יעילותו לא גבוהה במיוחד. לפי מחקר של Avaaz, אתרים המפיצים מידע שקרי בנושא הקורונה זכו לפי 4 יותר צפיות בפייסבוק, מאשר 10 האתרים המהימנים ביותר.

לאחרונה נודע כי החברה חסמה מעל 10,000 חשבונות, קבוצות ועמודים של QAnon – תיאוריית קונספירציה הטוענת שטראמפ נבחר לנשיאות כדי למגר את כוחה של ממשלת צללים. למרות זאת, נראה שהצפת המידע ברשת חורגת מעבר ליכולות האוטומטיות והאנושיות של החברה.

ידיעות בקטנה

  • ההוצאה על פרסום במובייל גדלה בשיעור שנתי של 71% ברבעון השני של 2020.
  • בהמשך לידיעה שפורסמה לפני מספר חודשים – החל מ-19 לאוקטובר תעדכן גוגל את מדיניות הפרסום המותאם אישית בנושא דיור, תעסוקה ואשראי. בתחומים אלו לא יתאפשר טרגוט לפי נתונים דמוגרפיים (מין, מגדר, מיקום, מצב משפחתי ועוד).
  • לינקדאין פרסמה את רשימת המקצועות והכישורים המבוקשים ביותר נכון לאוגוסט 2020 – אנשי מכירות, שליחי אוכל, אחים מוסמכים ומהנדסי תוכנה בקבוצת המקצועות; ובקבוצת הכישורים – תקשורת, ניהול, פתרון בעיות ומדעי הדאטה.

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
49
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
122
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105132
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99965
מדיה חברתית
בן אורן
87838
קידום אתרים
דנה רוזן
82490
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.