תמונות GIF מונפשות לעסקים בפייסבוק, תוצאות מטוויטר גם ב-Desktop ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

ג’ון מולר: אל תסתמכו על אתרי מובייל בלבד

לפוסט המקורי בגוגל פלוס

באחד מההאנגאאוטים השבועיים שלו, ג’ון מולר מגוגל הסביר שאין שום בעיה מבחינת האלגוריתם ל– Desktop עם אתרים המיועדים למובייל בלבד וגוגל יאנדקס אותם אם אין לו שום אתרים אחרים של העסק שהוא יכול לאנדקס. כעת הוא מבהיר שלמרות שזה בסדר מבחינת גוגל, זה פחות נוח מבחינת המשתמשים שלהם עדיף לעשות שימוש באתר רספונסיבי המתאים את עצמו באופן אוטומטי לשטח התצוגה של המשתמש.

פייסבוק משחררת את אנימציית הגיפים למותגים מובילים

לפוסט המקורי ב-Marketing Land

למרות שפייסבוק תומכת בקבצי GIF עם אנימציה, עד כה האנימציה הייתה מוגבלת לפוסטים אישיים בלבד. כעת מסתבר שמותגים כמו Kuat (מותג של קוקה קולה ברזיל) וונדיס האמריקאי הדביקו פוסטים שכוללים תמונות GIF עם אנימציות:

דובר של פייסבוק מסר שהחברה רוצה לבחון האם האנימציות מספקות חוויה נהדרת למשתמשים לפני שהיא משחררת את התמיכה באנימציות לעמודים נוספים. ובכל מקרה, צריך לציין שהאנימציות מופיעות רק אם הן מועלות ממקור אחר ברשת כמו למשל imgur ולא ישירות כקובץ.

Choosing a favorite ingredient is tough in this bowl.

Posted by Wendy's on Thursday, August 20, 2015

גוגל: ייתכן שיש בעיה עם מספר הדפים המאנדקסים ב- Search Console

לפוסט המקורי ב – Search Engine Journal

אם ראיתם שינויים חדים במספר הדפים המאנדקסים ב-Search Console לפי המפת אתר ששלחתם לגוגל, זו כנראה בעיה בצד של גוגל ולא בצד שלכם, כך לפי גרי אליאס. במקרים מסוימים נראו אפילו אתרים עם אפס דפים מאנדקסים בעוד היה ברור שהם מקבלים תנועה אורגנית מגוגל.

הפתרון בינתיים הוא כנראה להשתמש בפקודה site:  שנותן הערכה מדויקת יותר למרות שגם הוא לא מדויק במאה אחוז…

מעבר לבעיה הזו, ג’ון מולר ענה השבוע לגולש בטוויטר ואמר באופן מפורש שגוגל בכל מקרה לא מאנדקס את כל הדפים באתר גם במצבים רגילים…

1-pagecount

גוגל מרחיבה את התוצאות מטוויטר גם לחיפושים מה-Desktop

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land

גוגל החלה להראות תוצאות מטוויטר גם לחיפושים מה-Desktop, אך כרגע בשפה האנגלית בלבד. התוצאות מופיעות בצורה של קרוסלה, כך שאפשר להחליף ביניהן באמצעות לחיצה על החיצים שמזיזים אותן ימינה ושמאלה. התוצאות מופיעות בין אם למשתמש יש חשבון טוויטר ובין אם לא מכיוון שמדובר בציוצים ציבוריים.

בנוסף, גוגל מתכוונת לשפר את הרלוונטיות והדירוגים של התוצאות האלו ככל שהזמן יעבור, אבל כבר כרגע הן מופיעות בכל מקרה שהאלגוריתם מניח שהן רלוונטיות (גם אם המשתמש לא כתב טוויטר או # בשאילתא).

מכיוון שהעדכון עובד בשפה האנגלית, הוא עובד גם בגוגל ישראל בגרסה האנגלית שלו, כך למשל, זה מה שעולה אם מחפשים את Benjamin Netanyahu או אפילו בנימין נתניהו:

2-twitter-desktop

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89413
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88056
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87797
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66674
קידום אתרים
ירון אחר
64751
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
43
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
81
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
52
מדיה חברתית
מיטל אור
193
מדיה חברתית
עמית אדלר
193
מסחר אלקטרוני
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x