למה עדכון הפנדה כל כך איטי, פרסומות ב-Play Store ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

גוגל: העדכון של פנדה הוא עדכון איטי מסיבות טכניות בלבד

לפוסט המקורי ב – Search Engine Land

לפי ג’ון מולר, הסיבה שעדכון פנדה לוקח כל כך הרבה זמן היא “בעיה פנימית” בגוגל הקשורה ל-“סיבות טכניות”. בכל אופן, בניגוד לסברה שעלתה בשבוע האחרון, האיטיות עצמה לא נועדה לבלבל אנשים מסוימים בכוונה. (לדוגמה, יש כאלו שכבר העלו את התיאוריה שאנחנו צופים ב-“רעידות פנדה” במקום בעדכון פנדה וגם לא נראו שינויים חדים ב – Mozcast באותם הימים של העדכון סביבות ה – 18 ביולי).

לכן, בסופו של דבר, אם לא ראיתם שינויים חדים באתר שלכם, ייתכן שההשפעה תיקח זמן ולכן גם תורגש באופן הדרגתי במשך חודשים ארוכים (ומעניין להמשיך ולעקוב אחרי המצב של Search Engine Roundtable).

https://youtube.com/watch?v=TN72HFWdoBY%3Fstart%3D1530

גוגל מנסה למנוע את הפיכת “הזכות להישכח” לגלובאלית

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land

גוגל עתרה למועצה הצרפתית לחופש המידע (CNIL) על מנת לנסות ולהסיר את האיום מצידה להפוך את הזכות להישכח לגלובאלית (הקנס על הפרת ההחלטה עומד על כ – 150,000 יורו).

בפוסט הרשמי של גוגל העוסק בסוגיה, נאמר כי החברה עבדה קשה על מנת להטמיע את הזכות להישכח באירופה, אבל היא אינה יכולה להסכים עם העיקרון שלפיו רשות לאומית להגנת מידע יכולה להכפיף את החלטתה גם על שאר העולם ועל המידע שאנשים ממקומות אחרים יכולים לגשת אליו… ההוראה של הרשות הצרפתית נראית אפילו יותר לא מתאימה ובלתי הכרחית בלהתחשב בעובדה ש-97% מאזרחי צרפת משתמשים בגרסה הצרפתית של גוגל (ויותר מכך, גוגל מקשה לאחרונה על תושבים אירופאים לגלוש דרך google.com בדיוק בגלל הסיבה הזו…)

החשש של גוגל הוא כמובן שמדינות אחרות כמו למשל סין או הודו ילכו בעקבותיה של צרפת וינסו להטיל צנזורה בינלאומית על האינטרנט בנושאים שהן תופסות כרגישים (לדוגמה, אירועי כיכר טאיננמן).

בסופו של הפוסט ב – SEL, מעלה גרג סטרלינג את השאלה מי צודק – האם גוגל שמחפשת את טובת הכלל, או שאולי דווקא הרשות הצרפתית שצודקת חלקית בטענה שחלק מהאנשים יכולים לעקוף את המגבלות דרך גלישה אל google.com?!

פרסומות ב – Play Store הופכות לגלובאליות

לפוסט המקורי ב-Inside Adwords

גוגל מכריזה על הצגת פרסומות ישירות ב-Play Store לאחר שמשתמשים מבצעים בה חיפוש פנימי. הפרסומות יוצגו עבור מפרסמים שעושים שימוש בקמפיינים להתקנת אפליקציות.

פרסומות ב-Play Store

בנוסף לפרסומות החדשות, גוגל הכריזה גם על מדד חדש שסופר כמה משתמשים התקינו את האפליקציה ופתחו אותה בפעם הראשונה לאחר לחיצה על הפרסומת. המדד החדש גם יישר קו עם פתרונות פרסום מגורמי צד שלישי כמו למשל Tune ו-Kochava.

כמו כן, בעוד מספר שבועות יהיה אפשר להשתמש בקמפיינים אוניברסאליים עבור אפליקציות שיהפכו את יצירת הקמפיין לקלה יותר מאי פעם. כל שהמשתמש יצטרך לעשות הוא לבחור מה יהיה כתוב בפרסומות, מי יהיה קהל היעד שלה, תקציב ועלות להתקנה, וגוגל כבר תעשה את השאר כך שהפרסומת תופיע בכל ערוצי הפרסום של החברה (חיפוש, יו-טיוב, Ad-Mob ויותר משני מיליון האתרים ברשת התצוגה).

גוגל תאפשר להשתמש בשירותי גוגל ללא חשבון גוגל פלוס

לפוסט המקורי בבלוג הרשמי של גוגל

לאחר לא מעט מחאות מצד גולשים, גוגל “התקפלה” והכריזה על כך שבחודשים הקרובים יהיה אפשר לחזור ולהשתמש ברבים משירותי גוגל ללא חשבון גוגל פלוס, כשהראשון מביניהם הוא יוטיוב ולאחר מכן (עד כמה שניתן להבין), גם Gmail. מי שכבר יש לו חשבון גוגל פלוס, יוכל להפוך אותו לחשבון  גוגל רגיל ולא ציבורי, כך שלא יהיה אפשר לחפש אותו או לעקוב  אחריו.

תכונה נוספת שתועבר מגוגל פלוס אל תוך ה-Hangouts ואפליקציות אחרות היא שיתוף מיקום (Location Sharing).

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
34
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
62
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105009
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99429
מדיה חברתית
בן אורן
87765
קידום אתרים
דנה רוזן
82460
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.