מחקר: מה אנשים עושים בסלולארי שלהם בזמן הצפייה בטלויזיה? | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » מחקר: מה אנשים עושים בסלולארי שלהם בזמן הצפייה בטלויזיה?

מחקר: מה אנשים עושים בסלולארי שלהם בזמן הצפייה בטלויזיה?

מגמת השימוש בטלפונים סלולאריים במהלך צפייה בטלויזיה צוברת תאוצה – לפני, במהלך ולאחר התוכנית שאנו צופים בה. אז מתי ובמה אנחנו עסוקים במהלך הצפייה?

במחקר שנערך לאחרונה בארה"ב על ידי Pew Internet, נמצא כי 52% מכלל המבוגרים בעלי טלפון סלולארי הם "צופים מחוברים" המשתמשים בטלפונים שלהם תוך כדי צפייה בטלויזיה לפחות מאחת הסיבות הבאות:

  • 38% השתמשו בטלפון שלהם כדי לשמור על עצמם עסוקים בזמן הפרסומות או הפסקות צפייה.
  • 23% השתמשו הטלפון שלהם כדי להחליף הודעות טקסט עם מישהו אחר שצפה באותה תוכנית במקום אחר.
  • 22% השתמשו הטלפון שלהם כדי לבדוק אם משהו שהם שמעו בטלוויזיה היה נכון.
  • 20% השתמשו הטלפון שלהם לבקר באתר אינטרנט שהוזכר בטלוויזיה.
  • 11% השתמשו הטלפון שלהם כדי לראות מה אנשים אחרים אומרים באינטרנט על התוכנית בה הם צופים.
  • 11% פרסמו תגובה שלהם באינטרנט על התוכנית בה הם צופים באמצעות הטלפון הנייד.
  • 6% משתמשים בטלפון שלהם להצביע עבור מתחרה בתוכנית ריאליטי.

וככל שהקהל צעיר יותר כך נתוני השימוש בסלולאר תוך כדי צפיה אף גדל.

גלישה בסלולאר בזמן צפיה בטלויזיה

חברת Trendrr מדווחת על גידול משמעותי במספר השיחות על טלויזייה במדיה החברתית – מ-10 מליון ביוני 2011 ל- 81 מליון ביוני 2012. והצופים משתפים במדיה החברתית לא רק תכנים הקשורים לתוכניות עצמן אלא גם לפרסומות.

במחקר שנערך על ידי eMarketer נמצא כי בחצי הראשון של שנת 2012 התקיימו עשרות אלפי שיחות בטוויטר ובפייסבוק על מותגים (בדיון על מותגים ניתן לראות שהנשים היו פעילות עוד יותר מהגברים בתגובותיהן ברשת).

דיבורים על מותגים בסלולאר

הנתונים הללו מציגים אתגר גדול בפני המשווקים והמפרסמים – כשם שהגלישה תוך כדי צפיה יכולה להסיח את דעת הצופים מהתכנים המשודרים בה, היא גם יכולה להגדיל את רמת המעורבות והאינטרקציה של הצופים בתכנים ולחבר אותם באופן משמעותי יותר למותג שלנו.

לחיבור בין הטלויזיה למדיה החברתית השפעה אדירה ובארץ ובעולם ניתן לראות מותגים מובילים שכבר מכירים בהשפעה הזו, אולם התחום עדיין נמצא בחיתוליו ומעניין לראות כיצד יתפתח.

ואם כבר מדברים על אינטרקציה…אז מה דעתכם? האם אתם לוקחים חלק בטלויזה החברתית? רוצים לשתף בדוגמאות מעניינות?

אודות שני ירושלמי

שני ירושלמי
הכותבת היא מנהלת תחום שיווק SMB בחברת אפריל ייעוץ עסקי, חברת ייעוץ שיווקי, שיווק באינטרנט, יחסי ציבור ופיתוח עסקי.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

ניהול משפיענים בפייסבוק, ניסוי בתוצאות גוגל, אפשרות פרסום חדשה בטריפ אדוויזר ועוד

חדש בפייסבוק: מערכת לניהול משפיענים משפיענים קיימים כבר עשרות שנים, מאז הופיעו סלבס בעיתונים ובתקשורת ...

2 תגובות

  1. היי שני
    אחלה פוסט.. הנושא בכללי באמת אחד המעניינים.
    רציתי לדעת אם את מכירה אולי עוד מקורות (כמובן שאפשר לסמוך עליהם) שבהם יש עוד כל מיני מחקרים על התנהגות אנשים בנושא מדיה ואינטרנט?

  2. שני ירושלמי

    היי Jordan
    תודה.
    יש כמה מקורות מעניינים ומקיפים בתחום –
    http://www.marketingcharts.com/
    http://www.clickz.com/stats
    http://www.socialbakers.com/
    http://www.emarketer.com

    שני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים