ניטור תעבורתי ויותר עם Data Studio (דאטה סטודיו)

גוגל שחררה מסמך המראה למשתמשים כיצד ניתן ליצור לוח מחוונים לניטור תעבורת החיפוש ב-Data Studio.
מיטל אור
ניטור תעבורתי ויותר עם Data Studio (דטה סטודיו)

מנוע החיפוש הגדול מספק מעכשיו לא רק תרשימים ב-Search Console אלא גם מציעה להתאים באופן אישי את ה-Data Studio באופן שיאפשר להתאים את התרשימים באופן אישי ולהציג אותם לצד נתונים אחרים כמו יוטיוב, גוגל אדס, אנליטיקס ואחרים.

לוח מחוונים שמתאים לנתונים המבוקשים

לוח המחוונים יאפשר למשתמשים לראות את כל הנתונים בצורה ברורה יותר. הוא יקל על מעבר בין מאפייני Search Console, סוגי הנתונים, סוגי המכשירים ועוד. המשתמשים יוכלו לקשר את הנתונים לתוך התבנית ולעקוב בצורה יעילה יותר אחר התנועה והחיפושים באתר.

בניית לוח מחוונים צריכה להתחיל בהגדרת המטרה כשלרוב היא יכולה להיות אחת משלוש הבאות:

  • ניטור ביצועים. מאשר לגלות במהירות כל שינוי בנתונים ובכלל זה ניטור קליקים על כתובות אתרים ושיעור קליקים (CTR) של דפים חשובים באתר.
  • מחקר נתונים. עוזר ליצור תובנות מתוך הנתונים כמו ניתוח דפוסי ביצועי החיפוש במדינות שונות, במכשירים מגוונים ובקטעי אתרים.
  • שיתוף נתונים. דרך לוח המכוונים אפשר יהיה לזהות מגמות ודפוסים שיכולים להיות רלוונטיים כמו נתונים מצטברים מפולחים לפי ענפים.

לוח המכוונים מאפשר לבצע ניטור ביצועים

לוח המכוונים יסייע לניטור הביצועים ויציג הדמיות, תרשימים, עמודות וטבלאות. כל אלה יהיו פשוטים לפירוש כך שאפשר יהיה לקבוע אסטרטגיה עתידית בהתבסס עליהם בנוסף, אם מתגלה בעיה באתר אפשר יהיה להשתמש בלוח כדי לחקור את הנתונים לעומק (על כך תפרסם גוגל פוסט נפרד).

הרעיון של לוח המכוונים הוא לאפשר למשתמשים להכניס את נתוני החיפוש שלהם, לבחור את הפונקציות הנדרשות להם ולראות את הנתונים בצורה ברורה. כל משתמש יוכל להיכנס ל-Data Studio, ליצור מקור נתונים ולבחור אילו נתונים יופיעו בטבלאות ובכלל זה נתוני תוכן באתר, תמונות, וידאו, חדשות ועוד.

סינון הנתונים

המטרה של Data Studio היא לסייע למשתמשים לראות את הנתונים בצורה ברורה ופשוטה יותר. סינון הנתונים על פי קטגוריות שונות ותאריכים מאפשרות לקבל גישה רחבה ומדויקת לכל נתון ובכלל זה עמודים, סוגי נתונים, נתוני מדינות ומכשירים.

סינון הנתונים על פי הצורך והבדיקות האישיות החשובות למשתמש מאפשר לקבל החלטות במהירות ובהתבסס על מידע מהימן וברור. כל משתמש יוכל לבחור כיצד להתייחס ללוח המכוונים ולבצע את ניתוח המידע כפי שהוא מחליט לעשות.

 

לקריאת ההודעה של גוגל

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
48
קידום אתרים
מיטל אור
83
מדיה חברתית
אורלי משאט
140
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90395
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89690
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88885
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67261
קידום אתרים
ירון אחר
65649
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x