אינסטגרם בוחנת הכנסת סרטונים ארוכים בסטוריז

מיטל אור
אינסטגרם משיקה בדיקה בשידור חי של סרטונים ארוכים יותר בסטוריז. בדיקה ראשונית כבר נעשתה בחודש שעבר ועתה הרשת החברתית החלה לבחון את האפשרות ליצור סטוריז של עד 60 שניות בלי לחלק אותם לסגמנטים של 15 שניות.
אינסטגרם בוחנת הכנסת סרטונים ארוכים בסטוריז

אינסטגרם מציגה את העדכון כשהיא אומרת כי לקהילת המשתמשים יש צורך ביצירת סטוריז ארוכים. עתה הרשת החברתית נרגשת לבחון את האפשרות ליצור סרטונים של 60 שניות ללא הפרעות. האופציה הנוכחית נבדקת כעת על קבוצה קטנה של משתמשים והיא תספק חופש יצירתי ושילוב של אפשרויות וידאו שונות במטרה לייעל את הכלים והפונקציות היצירתיות.

מפשטים ומאחדים את הרעיונות

אינסטגרם מתמקדת במוצרי הווידאו כשהיא מנסה להקל על היוצרים ולהקטין את הכלים שמציעה האפליקציה במטרה להפוך את חייהם לפשוטים יותר. הרשת החברתית כבר ביצעה שינויים בפורמט הווידאו בתחילת החודש שעבר וזאת במטרה לפשט ולאחד את הרעיונות.

אדם מוסרי מאינסטגרם אמר כי הם בוחנים איך הם יכולים לפשט ולאחד רעיונות. בשנה שעברה החברה בחנה את נושא הווידאו מכיוונים שונים ועכשיו הם חוזרים להתמקד בפשטות וביצירה.

במידה רבה, הגישה הנוכחית של אינסטגרם מושפעת מ-TikTok אשר הפכה לאפליקציה החברתית הפופולארית ביותר בקרב משתמשים צעירים והיא עוקפת את אינסטגרם. TikTok כבר הרחיבה את אפשרויות הווידאו למסך מלא ושידורים חיים ואינסטגרם שהביאה לאורך השנים כלים שונים מנסה עכשיו לאחד בניהם כדי לאפשר ליוצרים ליצור יותר תוגן בקלות וביעילות.

הרחבת הסרטונים

כרגע אינסטגרם מפולחת ומציעה כלים שונים ונפרדים ליצירת סרטונים. הדבר יכול להגביל את ההטמעה שלהם ולכן עכשיו היא מחפשת את הדרך היעילה והטובה ביותר לאחד את הכלים ולהביא את הטוב ביותר מכל אחד.

הרחבת סרטוני הסטוריז ל-60 שניות היא שלב נוסף בתהליך כאשר ככל הנראה בשלב מסוים האפליקציה תעדכן אפשר למסך מלא של סטוריז, פוסטים בפיד ו-Reels בצורה מאוחדת כפי שנעשה ב-TikTok. כך היוצרים יוכלו להשתמש בתוכן כדי למקסם את המעורבות המשתמשים.

זה אמנם עדיין לא השלב הסופי בתהליך אך סרטונים ארוכים מאפשרים ליוצרים להשתמש בשתי פונקציות יחדיו באופן אוטומטי. מדובר בצעד גדול ושינוי מהותי עבור האפליקציה ששמה לעצמה למטרה להחזיר אליה את המשתמשים הצעירים.

הבדיקה הנוכחית מוגבלת למשתמשים ספורים אך היא משמעותית לאפליקציה. מעכשיו אפשר לצפות בסרטוני סטוריז ארוכים שככל הנראה יופיעו בקרוב מאד.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
21
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100716
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99821
מדיה חברתית
בן אורן
87814
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.