אינסטגרם מפתחת תכונת מונטאז’ חדשה

אינסטגרם מפתחת תכונת מונטאז' חדשה לשימוש בהמרת סיפורים לרילס. צעד זה נועד לעורר עניין ברילס ככל האפשר וזאת כחלק מהתחרות עם TikTok.
מיטל אור
אינסטגרם מפתחת תכונת מונטאז' חדשה

הפיתוח האחרון של אינסטגרם בא לידי ביטוי בפיתוח תכונת מונטאז’ שתאפשר למשתמשים להמיר את הסטוריז לווידאו קליפ קצר.

כיצד תעבוד תכונת המונאז’

אינסטגרם תאפשר למשתמשים לחבר את חלקי הסטוריז שלהם לתוך קליפים לרילס. בשלב הראשון, התוכנה תציג את כל יחידות הסטורי ברצף, לאחר מכן המשתמשים יוכלו לתת לאינסטגרם ליצור סרטון באופן אוטומטי כשהוא יכלול אלמנטים מכל פריים.

בשלב האחרון אינסטגרם תמליץ על אודיו אשר מתאים לקליפ הרילס החדש, שיסונכרן באופן אוטומטי עם המעברים שנוצרו. הכלי החדש נראה כרגע פשוט, הגיוני, כשהתועלת שלו היא יצירת הקליפים על ידי המרת אלמנטים מתוך הסטוריז אל הרילס.

אינסטגרם מחפשת דרכים להעלות את השימוש ברילס

אינסטגרם מחפשת באופן גלוי ואקטיבי אחר דרכים שיעזרו לה לעודד את המשתמשים לשתף מחדש סיפורים דרך רילס. כרגע, נראה כי המשתמשים אינם נלהבים לבצע את הפעולה, אך הרשת לא מוותרת על אף שהתכונה החדשה אומרת שיתכן ונראה יותר כפילויות תוכן בפרופילים אחריהם אנחנו עוקבים.

ההחלטה של אינסטגרם למזג את שתי הפונקציות יכולה להוביל לשימוש מוגבר או להרתעה, אבל נראה כי הרשת מוכנה לקחת את הסיכון וכל זאת כדי להצליח לקדם את התוכן ב-רילס, יתכן שעם תקווה כי הפורמט החדש יראה שונה מכל הניסיונות של הרשת עד כה.

עדיין לא ברור מה המוטיבציה האמיתית של אינסטגרם, אך ככל הנראה על אף שהשימוש ברילס גובר, הרשת לא מצליחה להתקרב לנתוני השימוש ב-TikTok. ככל ש-TikTok מובילה בהורדות האפליקציה, כך היא מהווה קיום משמעותי על אינסטגרם ובמיוחד כשרוב הצעירים מעדיפים את TikTok.

פיתוח תכונות חדשות

נכון לעכשיו, התכונה החדשה נמצאת בשלבי התנסות פנימיים בתוך הרשת ואינה זמינה למשתמשים. הרשת עושה כל שביכולתה כדי להשאיר את המשתמשים בתוך אינסטגרם ומכאן שהיא פועלת באמצעים שונים ליישר קו עם דרישות הקהל.

במקביל לכך, אינסטגרם מתנסה בכלי חדש של מועדפים כך שהמשתמשים יוכלו להגדיר את התוכן האהוב עליהם (בדומה לפייסבוק) ולתת לפרופילים ספציפיים עדיפות גבוהה יותר בפיד.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89746
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88574
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88184
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66874
קידום אתרים
ירון אחר
65061
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
26
קידום אתרים
מיטל אור
21
מדיה חברתית
מיטל אור
71
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
43
קידום אתרים
מיטל אור
20
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x