אינסטגרם מפתחת תכונת מונטאז’ חדשה

מיטל אור
אינסטגרם מפתחת תכונת מונטאז' חדשה לשימוש בהמרת סיפורים לרילס. צעד זה נועד לעורר עניין ברילס ככל האפשר וזאת כחלק מהתחרות עם TikTok.
אינסטגרם מפתחת תכונת מונטאז' חדשה

הפיתוח האחרון של אינסטגרם בא לידי ביטוי בפיתוח תכונת מונטאז’ שתאפשר למשתמשים להמיר את הסטוריז לווידאו קליפ קצר.

כיצד תעבוד תכונת המונאז’

אינסטגרם תאפשר למשתמשים לחבר את חלקי הסטוריז שלהם לתוך קליפים לרילס. בשלב הראשון, התוכנה תציג את כל יחידות הסטורי ברצף, לאחר מכן המשתמשים יוכלו לתת לאינסטגרם ליצור סרטון באופן אוטומטי כשהוא יכלול אלמנטים מכל פריים.

בשלב האחרון אינסטגרם תמליץ על אודיו אשר מתאים לקליפ הרילס החדש, שיסונכרן באופן אוטומטי עם המעברים שנוצרו. הכלי החדש נראה כרגע פשוט, הגיוני, כשהתועלת שלו היא יצירת הקליפים על ידי המרת אלמנטים מתוך הסטוריז אל הרילס.

אינסטגרם מחפשת דרכים להעלות את השימוש ברילס

אינסטגרם מחפשת באופן גלוי ואקטיבי אחר דרכים שיעזרו לה לעודד את המשתמשים לשתף מחדש סיפורים דרך רילס. כרגע, נראה כי המשתמשים אינם נלהבים לבצע את הפעולה, אך הרשת לא מוותרת על אף שהתכונה החדשה אומרת שיתכן ונראה יותר כפילויות תוכן בפרופילים אחריהם אנחנו עוקבים.

ההחלטה של אינסטגרם למזג את שתי הפונקציות יכולה להוביל לשימוש מוגבר או להרתעה, אבל נראה כי הרשת מוכנה לקחת את הסיכון וכל זאת כדי להצליח לקדם את התוכן ב-רילס, יתכן שעם תקווה כי הפורמט החדש יראה שונה מכל הניסיונות של הרשת עד כה.

עדיין לא ברור מה המוטיבציה האמיתית של אינסטגרם, אך ככל הנראה על אף שהשימוש ברילס גובר, הרשת לא מצליחה להתקרב לנתוני השימוש ב-TikTok. ככל ש-TikTok מובילה בהורדות האפליקציה, כך היא מהווה קיום משמעותי על אינסטגרם ובמיוחד כשרוב הצעירים מעדיפים את TikTok.

פיתוח תכונות חדשות

נכון לעכשיו, התכונה החדשה נמצאת בשלבי התנסות פנימיים בתוך הרשת ואינה זמינה למשתמשים. הרשת עושה כל שביכולתה כדי להשאיר את המשתמשים בתוך אינסטגרם ומכאן שהיא פועלת באמצעים שונים ליישר קו עם דרישות הקהל.

במקביל לכך, אינסטגרם מתנסה בכלי חדש של מועדפים כך שהמשתמשים יוכלו להגדיר את התוכן האהוב עליהם (בדומה לפייסבוק) ולתת לפרופילים ספציפיים עדיפות גבוהה יותר בפיד.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
85
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
131
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104689
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100124
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99006
מדיה חברתית
דנה רוזן
82389
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.