גוגל ממליצה להוסיף תמונות מקוריות לביקורות מוצרים

מיטל אור
על פי גוגל, אתרים שרוצים ליהנות מסקירת מוצרים על ידי האלגוריתם של גוגל צריכים להשתמש בתמונות מקוריות.
גוגל ממליצה להוסיף תמונות מקוריות לביקורות מוצרים

בשיחת הנגאוט עם ג’ון מולר מגוגל הוא המליץ על שימוש בתמונות מקוריות בעת פרסום ביקורות על מוצרים. זאת כדי ליהנות מסריקה מעמיקה ומתגמלת של האלגוריתם.

השפעת התמונות על קידום האתר

מולר נשאל על ידי משתתף בשיחה על שיטות העבודה המומלצות להוספת תמונות בסקירת מוצרים. השואל תהה האם עריכת תמונות שכבר קיימות ונמצאות במקומות אחרים בגוגל תספיק כדי שמנוע החיפוש תחשיב אותן כמקוריות וכתוכן מקורי או האם עדיף לבעל האתר לצלם תמונות מקוריות בעצמו.

גוגל הוציאה בשנה שעברה עדכון אלגוריתם אשר נועד לתגמל ביקורות על מוצרים ממקור ראשון. מדובר בביקורות אמיתיות שכוללות מחקר מעמיק. כדי ליהנות מהעדכון, גוגל ממליצה לספק תוכן ייחודי מעבר למה שזמין באתר היצרן.

מתוך נקודת הנחה זו אמר מולר כי תוכן ייחודי מתייחס לתמונות שצולמו באופן עצמי ולא לתמונות אשר עברו עריכה מלאכותית. אמנם האלגוריתם של גוגל לא יכול להבחין באופן אוטומטי בין תמונות מקוריות לתמונת ערוכות, אך צוות מדרג האיכות של גוגל כן מבצע חיפוש לתוכן ייחודי בבדיקה ידנית.

לדבריו של מולר: “אני חושב שההנחיות שיש לנו בנוגע לביקורות או המלצות למוצרים, יש צורך בתמונות ייחודיות שלהם ולא עריכה מלאכותית”. מולר הוסיף כי הוא לא חושב שהמערכות הנוכחיות של גוגל יכולות לזהות את התמונה המקורית באופן אוטומטי אך זה בהחלט משהו שהחברה מתייחסת אליו וכרגע פועלת לשנות מדי תקופה על בסיס ידני.

לתשובתו של ג’ון מולר, החל מדקה 52:50

הצורך בתוכן איכותי ואמיתי

התשובה של מולר חשובה בהסתכלות רחבה על עולם התוכן. גוגל מעוניינת להציג לגולשים תכנים אמינים ואמיתיים כך שכשעולות ביקורות או המלצות השאיפה היא שמי שכתב אותן יהיה מי שבדק אותם במציאות. שימוש בתמונה שקיימת באתר היצרן עלולה להפחית מערך התוכן ולתת תחושה שהמוצר בכלל לא נבדק על ידי הכותב.

בשיחה שהתקיימה בעל האתר שאל גם האם כדאי להשתמש בתמונות סטודיו מקוריות, כלומר להשקיע בצילום ייחודי. מולר אמר: “אני חושב שזה אידאלי”. המטרה בעדכוני האלגוריתם של גוגל היא להגביר את התוכן שנכתב על ידי אנשים שבחנו באופן אישי את מה שהם סוקרים.

אחת הדרכים בהן הכותב יכול להוכיח שהוא בדק את המוצר היא לצלם תמונות שלו. זה לא אומר שאי אפשר להשתמש בתמונות הקיימות בגוגל ולמעשה כרגע האלגוריתם לא באמת מבחין בין תמונות מקוריות לערוכות ואפשר לראות אתרים שמדורגים היטב למרות שהם משתמשים בתמונות מיצרן המוצר.

על אף שאפשר לראות אתרים מדורגים גבוה עם תמונות שאינן מקוריות, אין זה אומר שצריך ללכת בעקבותיהם. כאשר צוות מדרג האיכות של גוגל, המורכב מאנשים אמיתיים, נכנס ומעריך את תוצאות חיפוש סקירת המוצרים, הוא כן ישים לב באילו תמונות האתר משתמש ואז אפשר לראות שאתרים עם תמונות מקוריות מקבלים דחיפה קדימה למיקומים גבוהים יותר.

 

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
23
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100717
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99834
מדיה חברתית
בן אורן
87815
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.