גוגל חושפת את שינוי הרגלי הגלישה

מגמות החיפוש בגוגל משתנות ועתה, Google Trends מראה כיצד הן השתנו בין שנת 2021 לשנת 2022.
מיטל אור
גוגל חושפת את שינוי הרגלי הגלישה

מגמות החיפוש משתנות ואפשר לראות זאת בדו”ח חדש שיצא על ידי גוגל. בדו”ח נראים נתונים על שמצביעים על מה אנשים רוצים מעסקים.

על הדו”ח החדש של גוגל

בהתבסס על השוואה בין שנת 2021 לשנת 2022, אפשר לראות כי הגולשים מחפשים גם דברים “דחופים” וגם מידע שישמש אותם מאוחר יותר. כשהגולשים מבצעים קניה, הם רוצים שתהיה להם יכולת לעשות זאת בכל שעה, כולל מאוחר בלילה והם רוצים שהפריטים יגיעו מוקדם ואף ביום שלמחרת. הגולשים מצפים מהעסקים להעניק להם חוויות חדשות, כמו להביא את חיית המחמד שלהם לארוחת ערב.

הנתונים שמופיעים בדו”ח נאספו על ידי צוות המחקר והתובנות של Google Ads. הצוות ניתח מיליארדי שאילתות חיפוש שנעשו בשנים המדוברות וזאת במטרה לעזור לעסקים לענות על צרכי הלקוחות בצורה הטובה ביותר.

שינוי הצרכים ואופן ניסוח הצרכים

הדו”ח האחרון מספק תובנות רבות כולל על האופן בו הגולשים מנסחים את הצרכים שלהם כשהם מחפשים אחר מידע. עסקים יכולים לפגוש היום את הלקוחות על ידי הגעה למקומות גבוהים במנוע החיפוש ועל ידי רישום העסק בגוגל.

מבט על התובנות המרכזיות של הדו”ח מעלה התפתחויות מעניינות בהתנהגות הצרכנים כשאפשר לחלק זאת לקטגוריות שונות.

בכל הנוגע לקניות, חוויה ומיידיות, אלו חלק מהמגמות שמופיעות בדו”ח:

  • עלייה של 100% בחיפוש אחר קניות בשעות הלילה המאוחרות.
  • עלייה של 500% בחיפוש אחר שירות לקוחות 24/7.
  • עלייה של 100% בחיפוש אחר מסעדות ידידותיות לכלבים.
  • עלייה של 800% בחיפוש אחר משלוחי פרחים ליום שלמחרת.

כל המגמות הללו מדגישות את המיידיות בה הגולשים מצפים לקבל את התוצאה ואת המוצר שהם חיפשו. בנוסף לכך נראית מגמה ברורה של צורך בתמיכת לקוחות גם לאחר הרכישה.

הגולשים הם הלקוחות היום יומיים והדו”ח מציג מגמה של ציפייה לנוחות והנאה מאירועים אישיים. אלו חלק מהמגמות שהופיעו בדו”ח ושנוגעות לנושא זה:

  • עלייה של 300% בחיפוש אחר קולנוע בסביבה.
  • עלייה של 100% בחיפוש אחר חופשת האביב.
  • עלייה של 100% בחיפוש אחר דברים ייחודיים שאפשר לעשות.

מהדו”ח של גוגל עולה כי עדיין ישנם טרנדים הקשורים למגפה כשחלק מהחיפושים נוגעים לשינויים הצרכניים ואפשר לראות את החיפושים הבאים:

  • עלייה של 700% בחיפוש אחר משחקי איפור.
  • עלייה של 300% בחיפוש אחר המלצות לסרטים.
  • עלייה של 100% בחיפוש אחר משתלות בקרבת מקום.
  • עלייה של 800% בחיפוש מידע על מגמות שיער נשיות.

 

לקריאת הדו”ח של גוגל

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
48
קידום אתרים
מיטל אור
83
מדיה חברתית
אורלי משאט
140
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90399
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89694
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88889
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67265
קידום אתרים
ירון אחר
65651
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x