גוגל עוזרת למטיילים לגלות דברים חדשים

על אף המגבלות, אנשים ממשיכים לטייל בעולם וחולמים לבקר במקומות חדשים. ב-12 החודשים האחרונים גדלו החיפושים בגוגל הקשורים ב"פעילויות מסביבי". כתגובה לכך גוגל מציגה דרכים חדשות לגלות אטרקציות, טיולים ופעילויות.
מיטל אור
גוגל עוזרת למטיילים לגלות דברים חדשים

מעתה, אנשים שיחפשו בגוגל אטרקציות כמו מגדל טוקיו או פסל החירות, יקבלו בנוסף למידע כללי גם קישור להזמנת כרטיסי כניסה וקישורים רלוונטיים נוספים. גוגל תתחיל להציג מידע וקישורים להזמנת חוויות כמו טעימות בפריז, טיולי אופניים בקליפורניה ועוד.

הצגת מחירי הכרטיסים

כל שותף יכול לתמחר את הכרטיסים שלו כפי שיבחר ובבחירת “כרטיסים” יוכלו הגולשים לראות את אפשרויות הכרטיסים הזמינים עבורו. גוגל עובדים עם שותפים רבים ובהם גם סוכנויות נסיעות מקוונות וספקי טכנולוגיה וזאת במטרה להפוך את המידע לזמין בחיפוש.

מפעילי אטרקציות, סיורים ופעילויות אשר רוצים להפוך לשותפים ולהציג את שירותיהם, יכולים לקבל מידע נוסף במרכז המידע של גוגל.

להציע יותר אפשרויות, לקדם קישורים

המטרות של גוגל הן מצד אחד לסייע לגולשים למצוא ולהשוות מידע ומצד שני לאפשר לשותפים לקדם קישורי הזמנת כרטיסים בעלות אפסית. הדבר דומה לקישורי הזמנת מלון בחינם שכבר הוצגו מוקדם יותר השנה.

חשוב לציין כי עדיין מדובר בתחילת הדרך, אך גוגל גילתה כי הקישורים להזמנת בתי מלון בחינם מובילים למעורבות גדולה יותר של השותפים הקטנים והגדולים. מלונות שעובדים עם מנוע ההזמנות WebHotelier הרוויחו יותר מ-4.7 מיליון דולר מהכנסות דרך הקישורים בקיץ וכל זאת בחינם. ישנם יותר מ-6,000 מלונות פעילים במנוע ההזמנות והם נהנו מהתמיכה של גוגל בעסק בתקופה זו.

פורמט מודעות חדש

לצד האפשרות להציג כרטיסים בחינם, מציעה גוגל פורמט מודעות חדש שיאפשר למפרסמים להגדיל את מספר ההזמנות ואת ההכנסות. המודעות יוכלו לכלול פרטים נוספים כמו תמחור, תמונות וביקורות. המודעות החדשות יעזרו לשותפים לבלו ולהרחיב את טווח ההגעה שלהם ללקוחות נוספים.

המודעות צפויות להיות מוצגות בתוצאת החיפוש הראשונה והן יאפשרו לגולשים לגלות הזדמנויות חדשות ומרגשות בסביבה. גוגל מציינת כי היא עומדת להמשיך לעדכן ולשפר את התכונות השונות וכי היא מצפה לשיתוף פעולה הדוק וכך לסייע בהתאוששות ענף הנסיעות.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.

עוד מאמרים בנושא קידום אתרים

0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89858
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88801
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88287
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66916
קידום אתרים
ירון אחר
65144
שיווק דיגיטלי
אורלי משאט
55
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
30
קידום אתרים
מיטל אור
38
מדיה חברתית
מיטל אור
56
מדיה חברתית
מיטל אור
57
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x