עדכון חדש למסעות הפרסום ב-TikTok

מעכשיו מפרסמים על רשת TikTok יוכלו להגדיר חלונות ייחוס משלהם עם התאמה אישית. בזכות כך הם יוכלו לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום
מיטל אור
עדכון חדש למסעות הפרסום ב-TikTok

“חלונות ייחוס” מתייחסים לזמן שלוקח ללקוח לבצע פעולה לאחר שהוא לחץ על המודעה או לאחר שהוא צפה בה. המפרסמים יוכלו להגדיר את החלונות הללו כך שינועו בין יום אחד לבין 28 ימים. חלק מהמרות הפרסום מתרחשות באופן מידי אך חלק מתבצעות לאחר תקופה, כשהלקוח משוכנע כי עומדת לפניו העסקה הטובה ביותר.

אופטימיזציה של מסעות הפרסום

כל עסק נכנס לתהליך הפרסום עם דרישות שונות. “חלונות ייחוס” יאפשרו לעסק שרוצה למדוד את הקליקים שמובילים ישירות למכירות ליצור חלון של יום אחד. לעומת זאת עסק שיודע כי יתכן ולקוחותיו צריכים מספר ימים לחשוב על ההצעה יוכל לפתוח “חלון ייחוס” של שבעה ימים. 

דרך TikTok Attribution Manager אפשר לבחור את פרק הזמן הנחוץ למדידת ההצלחה, הן עבור המרת קליקים (CTA) והן עבור צפיות (VTA). 

TikTok Attribution Manager

TikTok Attribution Manager הוא מנהל הייחוס החדש של הרשת והוא נמצא בתוך TikTok Ads Manager תחת תפריט הנכסים. המפרסמים יוכלו לפתוח קמפיין עם חלון קריאה לפעולה שינוע בין יום אחד בודד לבין 28 ימים כאשר במקרה של קמפיין צפיות (VTA) החלון יכול להיות פתוח לכל היותר למשך שבעה ימים.

בקריאה לפעולה, המפרסמים יוכלו לבחור בין אפשרויות קריאה לפעולה לאחר יום, שבעה ימים, 14 יום ו-28 יום. במקרה של בחירה ב-14 יום, המרות שיתרחשו תוך שבועיים ירשמו כפעולה במנהל המודעות של הפלטפורמה.  בצפייה, המפרסמים יוכלו לבחור בין האפשרויות של יום אחד או שבעה ימים.

“חלון הייחוס” האידאלי

כל מפרסם רוצה לדעת מהי השיטה הטובה ביותר שתוביל אותו לתוצאות הרצויות. עם זאת אין זמן שהוא נכון לכולם והדבר תלוי במוצרים ובשירותים שמפרסמים וכן בפעולה שהמפרסם רוצה שהלקוחות יבצעו. מפרסמים שיודעים כי מסע ההמרה יכול להימשך זמן מה יעשו נכון אם יבחרו בחלון מורחב ולהפך.

מעכשיו מפרסמים יוכלו לראות כי Attribution Manager זמין לשימוש ב- TikTok Ads Managerובקרוב גם מפרסמים שמפעילים קמפיינים באמצעים אחרים יוכלו ליהנות מהאופציה החדשה. 

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
8
מדיה חברתית
מיטל אור
52
קידום אתרים
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
41
מדיה חברתית
מיטל אור
51
מדיה חברתית
שי משען
91328
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90580
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89745
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
68142
קידום אתרים
ירון אחר
66579
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x