בלעדי: סקירת כלי חדש לניתוח קישורים - CognitiveSEO | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » בלעדי: סקירת כלי חדש לניתוח קישורים – CognitiveSEO

בלעדי: סקירת כלי חדש לניתוח קישורים – CognitiveSEO

עדכון (13.12.11): בהמשך לביקוש הרב, הצלחנו להשיג קופון נוסף: ASKPAVEL20_EXTRA. אחרי שמזינים אותו בעמוד הרישום, אפשר להשתמש 14 ימים בחינם ובסוף אם מחליטים לרכוש – הנחה של 20% תיכלל במחיר.

בשבועות האחרונים, שיחת היום בתעשיית ה-SEO סובבת סביב נושא כאוב במיוחד – הסגירה של Yahoo Site Explorer. ביום בהיר אחד, הכלי הפופולארי למחקר קישורים לפתע נסגר ומקדמי אתרים רבים מוצאים את עצמם בחיפוש אינטנסיבי אחר אלטרנטיבות…

בפוסט הזה הייתי רוצה להציג לכם כלי מהפכני חדש למתקדמים מביניכם, שהולך להציב רף גבוה לאנליזה ומחקר של קישורים. הכלי עלה לאוויר בדיוק לפני….דקה 🙂

סביר להניח שמעולם לא שמעתם עליו. הסיבה היא שהוא היה בפיתוח במשך שנתיים (!) ועלה לאוויר דקה לפני פרסום פוסט זה. את הפוסט כתבתי לפני כמה ימים (חוץ מתצלומי המסך כי רציתי שיהיו מעודכנים), אך הבעלים ביקש ממני לא לפרסם אותו עד שהאתר יעלה לאוויר. ואני לא יכול להגיד "לא" אחרי שקיבלתי הזדמנות לכתוב סקירה בלעדית + קופונים עם הנחות (סבלנות, בהמשך הפוסט…).

מאז שהתחלתי לשחק עם הכלי הזה לפני כמה שבועות, פשוט נדהמתי מכמות המידע שאפשר להפיק ממנו. רואים שמי שתכנן אותו חי ונושם SEO.

אמרתי ל- Razvan Gavrilas (הבעלים) שאני אשמח מאד להמליץ על הכלי הזה לקהילת מקדמי האתרים הישראלית, אך אבקש שייתן הנחה כלשהי. לבסוף הוא הסכים לתת 50 קופונים של 20% הנחה חודשיים לתמיד. הייתה לי התלבטות איך ולמי לחלק את הקופונים ובסוף החלטתי לעשות את זה בצורה ההוגנת ביותר – פשוט ה-50 הראשונים שיבקשו בתגובה קופון יקבלו אותו במייל.

תכירו את CognitiveSEO – איך הוא עובד?

5 אנשים, אי שם ברומניה ושנתיים של עבודה, בסופו של דבר הולידו את CognitiveSEO.

CognitiveSEO - סקירה

הכלי שואב מידע ראשוני על קישורים מכל מני שירותי צד ג' כדי ליצור רשימה התחלתית לעבוד איתה. לאחר מכן, הוא סורק אותה ומגלה קישורים חדשים וכך זה נמשך עד אינסוף במטרה להגדיל את כמות המקורות. הסריקה מתבצעת כל הזמן בלי הפסקה במטרה לשמור על האינדקס שלהם עדכני, כך שכל המידע שרואים בקמפיינים תמיד מעודכן. גם קישור שרק הופיע לפני כמה דקות.

לגבי אותם מקורות ראזמן מוסיף "שיתופי הפעולה שלנו עם שירותי צד ג' בהם אנחנו משתמשים כרגע חסויים, ייתכן שזה יפורסם בחודשים הבאים. מה שאני כן יכול להגיד לך כרגע, זה שאנחנו אומנם לא לוקחים את המידע מתוך MajesticSEO או SEOmoz, אך כן משתמשים במטריקות שלהם לצורך אנליזה"…

למעשה אין להם אינדקס עצמאי משלהם, אך ראזמן מסביר לי שאין להם צורך בכך: "אנחנו יכולים למצוא קישורים חדשים שלא נמצאים במאגר של צד ג'. בוא נניח שקיבלנו 5000 קישורים וסרקנו אותם מחדש, ייתכן מאד שכעת הרשימה שלנו תגדל ל-6000 קישורים. הקישורים החדשים שמתגלים יכולים להופיע באותו דומיין או באותו עמוד ויכולים להצביע לעמודים שונים באתר שלך"… כך למעשה, מבלי להחזיק אינדקס עצמאי, הם מצליחים תמיד לספק את המידע המעודכן ביותר לגבי קישורים.

הקישורים מתחלקים ל-3 קטגוריות (שבתוכן ניתן גם לפלח לפי מטריקות נוספות):

  1. Live – קישורים קיימים שנבדקו לפני דקות אחדות.
  2. Lost – הקישורים כבר לא שם יותר.
  3. Supplemental – קישורים בעלי חשיבות נמוכה.

במילים אחרות אפשר להגיד שמדובר באיזשהו כלי All in one – מקבל מידע ממספר נקודות קצה, מגדיל אותו ע"י סריקה על בסיס קבוע ומעבד אותו באמצעות המטריקות שמופיעות בכלים הפופולאריים MajesticSEO ו-SEOmoz.

איזה מידע אפשר לקבל דרכו?

בואו פשוט ניקח לדוגמא תחום תחרותי בגוגל ישראל ואני בטוח שנמצא שם הרבה בשר שאפשר לנתח. הדבר הראשון שאני חושב עליו, איך לא, "צימרים" 🙂

אז אחרי פתיחת קמפיין חדש, הגדרתי את האתר שלי (כביכול) ועוד שני מתחרים שכרגע מדורגים ראשונים על הביטוי הזה. יכולתי להגדיר עוד מתחרים, אבל לצורך הדוגמא הגדרתי 2. אז בדוגמאות הבאות אני בוחן את האתר שהגדרתי כשלי.

Dashboard – עמוד תקציר

לאחר שנכנסים ללשונית In-Bound Links Analysis, מגיעים לדשבורד עם תקציר של כל המידע, זה מה שאפשר לראות בו:

עמוד תקציר של מחקר הקישורים

כפי שניתן לשים לב, המידע תמיד מעודכן לאותו תאריך שבו הוא נבדק כך שזה מאד מדוייק ומשקף את המציאות.

אם נגלול למטה נגלה עוד מידע שיש בדשבורד:

  • עשרת הסאב דומיינים שמקשרים לאתר הכי הרבה – מבוסס על mozAuthorithy (מדד הסמכות של SEOmoz) וכמות קישורים מכל סאב דומיין.
  • עשרת האנקורים הנפוצים ביותר – ממויין מהנפוץ ביותר לנפוץ פחות.

פילוח לפי אנקורים וסאב דומיינים

  • עשרת הקישורים המובילים – זה השוס האמיתי של הכלי הזה, תבינו למה בהמשך הפוסט…
  • פרופיל של סוג הקישורים – גרף שמציג את פילוח הקישורים לפי המיקום שלהם. מעניין לבחון עד כמה המיקום של הקישור משפיע על הדירוגים (לדוגמא: האם יש לידו קישורים נוספים, האם הוא נמצא בקרבת תמונות/טקסט, האם הוא בפורום וכו'…).

סיווג לפי מיקום הקישור

כמובן שאלו רק תקצירים של הטופ 10 מדדים ואפשר לעשות drill down לכל המידע.

בואו נמשיך לצלול פנימה ונראה איזה עוד מידע אפשר לגלות על האתר הזה (אפשר תמיד לעבור ללשונית של המתחרים ולראות את המידע שלהם)…

אנליזה של כל הקישורים

זו בעצם טבלה ענקית עם מידע על כל הקישורים, שאפשר לפלטר אותה לפי איזה מדד שרק רוצים. הממשק מאד אינטואיטיבי, אפשר לעמוד על כל אובייקט ויקפוץ חלון קטן עם הסבר (כמובן שאפשר לייצא הכל לאקסל).

ניתוח כל הקישורים

ממש כמו באנליטיקס, ניתן לפלטר את הדוח הזה לפי אינסוף פרמטרים ושילוב ביניהם. לדוגמא, הנה כל הקישורים שבאנקור שלהם יש "צימרים":

פילוח לפי אנקורים

ואפשר כמובן לשכלל את זה: כל הקישורים עם האנקור "צימרים", מדומיין ac.il, מתוך פסקת טקסט ובלי קישורים נוספים ליד. כל תת פילטר שמתווסף מופיע בשורת הפילטרים ואפשר בקליק אחד להוריד אותו.

אבל השוס האמיתי זה ה- preview. בעצם אפשר לעמוד על כל קישור בטבלה ולראות איך הקישור נראה באתר המקורי מבלי להיכנס אליו פיזית. בחלון שנפתח מופיע מידע נוסף לגבי אותו דף מקשר.

תצוגה מקדימה של קישור

אפשר בקלות לשלוט על המידע שמופיע בעמודות של הטבלה. נכנסים ל-edit columns ובוחרים את המידע הרצויי:

עריכת עמודות

Anchor Text Distribution

דוח מעניין שמאפשר בקלות לראות את פילוח האנקורים של האתר. בדף יש טבלה גדולה עם כל האנקורים, כאשר לגבי כל אנקור אפשר לראות את כמויות הקישורים מפולחות לפי: סאב דומיין, רגיל, עמוד עם הביטוי בטייטל.

כאשר לוחצים על מספר כלשהו נפתחת טבלה עם כל הקישורים שנכללים בקבוצה:

תדירות אנקורים של קישורים

לא חייבים לחפש את הביטוי ברשימה,אפשר פשוט להשתמש בתיבת החיפוש בראש הדף.

גרפים ופרופילים

חברים אני מדלג פה על כמה פיצ'רים כי פשוט אין לזה סוף…אני בעצמי עדיין לא מכיר את הכל ובפוסט הזה רציתי לסקור את החלקים העיקריים של המערכת.

בנוסף לכל המדדים, יש גם גרפים ויזואליים שממחישים את כל הפילוחים האפשריים, ככה למשל נראה גרף של קישורי nofollow:

דוחות וגרפים ויזואליים

השוואת כל המתחרים במטריקות שונות

אחת הפונקציות המגניבות במערכת זה האפשרות להשוות מטריקות שונות בין כל האתרים המתחרים שהוספתי בקמפיין שלי, הקטגוריה הזאת נקראת Competitive Link Analysis ואפשר להגיע אליה מהתפריט העליון.

לדוגמא, פילוח של כל המתחרים לפי סוג העמוד המקשר (וויקי, בלוג, פורום וכו'):

השוואת מתחרים

גם כאן ניתן לעשות השוואה בין האתרים עבור פרמטר אחד או שילוב של כמה פרמטרים. בתת תפריט העליון יש אפשרות להוסיף פילטרים.

מה הפיצ'רים ה"מיוחדים"?

אני לא מכיר את כל הכלים בעולם ולכן שאלתי את ראזוון מה הפיצ'רים הייחודיים ביותר שמבדלים את המערכת שלו משל המתחרים. לסיכומו של עניין אפשר להגיד שאלו ה"מיוחדים" ביותר:

  1. Link Previews – באמצעות ajax crawling אפשר ממש לקבל הצצה על הקישור כפי שהוא מופיע באתר. פשוט נעמדים על האייקון ונפתח חלון שבו רואים את הקישור וגם מידע נוסף. כלי שימושי שמאפשר בקלות למצוא קישורים חבויים (hidden links). ראו באמצע הפוסט היה תצלום מסך.
  2. Link Classification – כל קישור מסווג אוטומטית לסוג מסוים (בלוגרול, פוסט בבלוג, תגובה בבלוג וכו') וכך אפשר בקלות לבחון את האיכות שלו.
  3. Sitewide Links – השלמה לפיצ'ר הקודם, פשוט אומר כמה קישורים sitewide יש לך.
  4. Link Context – גם זה פיצ'ר משלים שאומר האם הקישור מגיע מתוך טקסט או מתוך רשימת קישורים.
  5. Website Classification – בדומה לסעיף הקודם, כאן הכוונה לסיווג האתרים המקשרים (בלוג, פורום, eCommerce וכו'…). נראה לי שראיתי את הפיצ'ר הזה בכלי אחר אבל במקרה שלהם זה הרבה יותר מדוייק – 90-95% הצלחה (כך לפחות הם טוענים וממה שראיתי עד כה).
  6. 6. Content Category Classification – פיצ'ר שמזהה את קטגוריית התוכן של האתר המקשר (רכב, עסקים, ביטוח וכו'…), כרגע תומך ב-19 קטגוריות. הכלי הזה מאפשר בקלות להבין את רמת הרלוונטיות הנושאית של המקורות המקשרים לאתר.
  7. Abused Webpages – מזהה האם האתר מקושר מדפים שהוספמו בצורה אגרסיבית. זה מזכיר לי שלפני כמה זמן טל פריהר עשה ניסוי מעניין ובדק האם אפשר להפיל אתר עם קישורי ספאם. אז באמצעות הכלי הזה ניתן לבחון את הקורלציה בין הדירוגים לבין כמות הקישורים מדפים שהוספמו.
  8. Competitive Analysis – האפשרות להשוות בין כמה אתרים באותו דוח עבור מטריקה אחת או יותר. ראו את ההסבר לפיצ'ר הזה בסעיף הקודם.

 

האם הכלי מוגבל רק למחקר קישורים?

למען האמת לא ממש התרשמתי משאר הדברים שהכלי הזה מציע, עיקר הכוח שלו לדעתי טמון דווקא בנושא מחקר הקישורים. אבל בנוסף, הוא גם כולל 3 מערכות נוספות:

  • דירוגים – מעקב אחרי דירוגים עבור מילות מפתח רצויות ביאהו, גוגל ובינג (כולל שליחת התרעות ודוחות במייל).
  • To Do – מערכת לניהול ומעקב אחרי משימות יומיומיות של מקדם אתרים, שאפשר לבחור ולהגדיר מתוך רשימה.

אם להגיד את האמת, לא ממש התרשמתי מהשירותים המשלימים. אני מאמין שהכלי שניר אדר פיתח – Zefo, עושה עבודה הרבה יותר טובה בהקשר הזה (כלי מעולה שנכתוב עליו בהמשך…).

כמה הוא עולה (ואיך מקבלים הנחה)?

שאלת השאלות 🙂

התמחור די דומה למרבית תוכנות ה-SEO בשוק והוא מתבסס בסופו של דבר על כמות האתרים\קישורים\ביטויים וכו'. אלו הם שלושת המסלולים כפי שמופיעים במחירון שלהם.

פרמטרBasic PlusPremium
אתרים51030
מילות מפתח1003001000
קישורים נבדקים25,00050,000300,000
קישורים מנוהלים25,00050,000150,000
שותפים מנוהלים25,00050,000150,000
משתמשים2530
מחיר חודשי49$99$249$

המחיר לא זול, לכן היה לי חשוב להשיג הנחה משמעותית לקהילה. יש לנו כרגע 50 קופונים שמקנים 20% הנחה חודשית. לדוגמא: אם קניתם חבילת פלוס שעולה 100 דולר בחודש, הקופון יקנה לכם הנחה שנתית בסך 240 דולר (יצא בשנה 960 דולר במקום 1200).

עדכון לגבי המחיר (8.12.11): לאחר שהסיקור הזה פורסם פנו אלי הרבה מקדמי אתרים ושאלו האם כמות האתרים בתמחור קבועה. אז מתנצל שלא הסברתי את עצמי, לא מדובר על אתרים קבועים שמוסיפים פעם אחת וזהו. פשוט זו הגבלה למספר האתרים שאפשר לנתח בחודש. לדוגמא: בא לי לנתח עכשיו אתר X, אז אני יוצר קמפיין, מוסיף אליו את X ונניח כמה מתחרים שלו Y ו-Z. פתאום אחרי שסיימתי לנתח, בא לי להתחיל לנתח אתר A, אז אני מוחק את הקמפיין הקודם, יוצר אחד חדש ואז מוסיף בו גם מתחרים של A, נניח B ו-C ומנתח אותם. וכך הלאה עד לכמות האתרים שיש לי בחבילה לאותו חודש…הסיבה היא שפשוט כל פעם שמריצים קמפיין, הכלי צריך לאסוף את המידע הכי מעודכן לגבי הקישורים של האתרים הנבדקים כדי שהתוצאות יהיו עדכניות (נניח שלפני כמה שעות נוצר קישור, הכלי צריך להתחשב בו…). מקווה שזה יותר מובן עכשיו.

אז כפי שכתבתי בתחילת המייל – 50 הראשונים שיבקשו בתגובות לקבל קופון יקבלו אותו למייל שאיתו יגיבו. אני פשוט מאמין שככה זה יהיה הכי הוגן.עוד משהו שחשוב לציין: הקופונים שלהם תמיד מוגבלים ל-48 שעות בלבד.

למה שווה בכלל לשלם על כלי למחקר קישורים?

ראשית כל אני רוצה להגיד שאני עצמי קניתי חבילת פלוס ואני לא מתחרט. אבל אני בהחלט לא מציע לכל אחד לקנות את הכלי, הפיצ'רים שלו מאד מתקדמים ומי שבתחילת דרכו לא ידע כיצד להסתכל עליהם. זה הכלי הכי מתקדם שיצא לי לראות בהקשר של מחקר קישורים.

כשלקישורים יש למעלה מ-40% משקל באלגוריתם (מתוך סקר גורמי הדירוג של 2011), הערך שאפשר להפיק ממחקר מתחרים יכול בסופו של דבר להכריע במאבק על המקום הראשון בתוצאות. כשיש לי כלי שמספק כל כך הרבה מידע לגבי הקישורים של המתחרים, קל מאד לזהות חולשות ונקודות חוזק שאפשר בקלות להעתיק. יש הרבה כלי מחקר בשוק שלא הייתי משלם עליהם שקל כי הם יותר כמו nice to have. מחקר קישורים זה הדבר היחיד שיכול באמת להוות יתרון בתחומים תחרותיים, בהם כל קישור יכול לעשות את ההבדל בין מקום ראשון לשני.

אתם מוזמנים לגלוש לאתר שלהם ולהתרשם מהמוצר (יש גם תקופת נסיון חינם של 14 יום).

מה דעתכם עליו?

לטעמי היתרונות בכלי הזה גוברים על החסרונות ולכן החלטתי לרכוש אותו. יחד עם זאת, הייתי משפר שם כמה דברים: להקטין את גודל הדוחות (לפעמים גדולים מדי וצריך לגלול הצידה), להגדיל טיפה את המהירות ועוד.

האם יצא לכם להשתמש בכלי? מה ההתרשמות הראשונית שלכם? האם הייתם ממליצים להוסיף שם פיצ'רים נוספים? (אוכל להעביר את הבקשות לבעל האתר).

עדכון (13.12.11): בהמשך לביקוש הרב, הצלחנו להשיג קופון נוסף: ASKPAVEL20_EXTRA. אחרי שמזינים אותו בעמוד הרישום, אפשר להשתמש 14 ימים בחינם ובסוף אם מחליטים לרכוש - הנחה של 20% תיכלל במחיר. בשבועות האחרונים, שיחת היום בתעשיית ה-SEO סובבת סביב נושא כאוב במיוחד - הסגירה של Yahoo Site Explorer. ביום בהיר אחד, הכלי הפופולארי למחקר קישורים לפתע נסגר ומקדמי אתרים רבים מוצאים את עצמם בחיפוש אינטנסיבי אחר אלטרנטיבות... בפוסט הזה הייתי רוצה להציג לכם כלי מהפכני חדש למתקדמים מביניכם, שהולך להציב רף גבוה לאנליזה ומחקר של קישורים. הכלי עלה לאוויר בדיוק לפני....דקה 🙂 סביר להניח שמעולם לא שמעתם עליו. הסיבה היא שהוא…
כלי מתקדם לניתוח קישורים נכנסים לאתר.

סקר

מה דעתך על CognitiveSEO?

כלי מתקדם לניתוח קישורים נכנסים לאתר.

User Rating: 4.8 ( 1 votes)

אודות פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד של סרבולה - חברת כתיבת תוכן ומייעץ בקידום אתרים אורגני (SEO) בזירות תחרותיות בארץ ובחו"ל במסגרת חברת אלפיניסט 301 שיווק דיגיטלי.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

שינויים ב-No Follow, רכישה ישירה בפייסבוק, איסור פרסום חדש בגוגל ועוד

גוגל משנה את ההתייחסות ל-No follow אחרי יותר מ-15 שנים בהן קיימת תגית No follow ...

131 תגובות

  1. אשמח לקבל קופון 🙂
    תודה!!

    • הכלי כבר בבעלותי, ומעולה לראות שאתה מחלק לאנשים קופונים לכלי הנהדר הזה 🙂
      כמובן שגם הספקתי ללמוד לא מעט מהמאמר.

  2. אפשר קופון ? 🙂

  3. כיף לקרוא, ואשמח לקבל קופון

  4. אהלן!
    הכלי הזה נראה מצוין, ומאד מעניין, אשמח לקבל קופון 🙂

    תודה על הסקירה המעמיקה, אני בטוחה שעוד אחזור לקרוא אותה.

  5. מצטרף לבקשת הקופון.. במידה ונשאר 🙂

    רפאל לנדאו
    info@eagleray.co.il

  6. אשמח לקבל קופון
    (-:
    תודה!

  7. אני אני אני רוצה קופון הנחה! 🙂
    נשמעת מעניין התוכנה, בהחלט תיבדק לעומק.
    תודה פבל!

  8. 1) תשריין לי קופון

    2) נשמע כלי מאוד מעניין. בהחלט אפשר לבצע איתו חיתוכים שיכולים לעזור… יש צורך להסתכל קצת יותר פנימה על מנת להבין את התמונה הכוללת.

    הייתי שמח לשחק קצת עם הכלי הזה, וכנראה זה מה שאעשה 🙂

    סקירה מעולה פבל, אין ספק שהדברים הוצגו כאן בצורה מרשימה.

    • פבל ישראלסקי

      בכיף אורי ותודה!
      הקופון נשלח אליך, אשמח אם תוכל לשחק איתה קצת ולשתף כאן מה ההתרשמות שלך…אני לא רוצה שאנשים ששוקלים לקנות, יתבססו רק על ההתרשמות שלי.

  9. איתי ברנר

    האמת היא שאני מניח שהכלי יהיה יעיל בעיקר לקידום בחו"ל , שם התחרות יכולה להיות מאוד אגרסיבית. לא נעים להגיד, אבל בארץ , פרופיל הקישורים של רוב האתרים המקודמים הוא די דומה…

    • פבל ישראלסקי

      יכול להיות שהוא דומה אבל תזכור שעדיין יש מישהו שהוא ראשון, שני, שלישי…כלומר עדיין יש משהו שיכול לתת לך את האקסטרה ערך מוסף. כל הרעיון זה לגלות אותו 🙂

  10. אופיר ורדי

    בהחלט נשמע מרשים, אם כי קצת יקר
    אשמח לקבל קופון ולנסות את הכלי

  11. מיכאל וייס

    הי פבל,

    1. "כשיש לי כלי שמספק כל כך הרבה מידע לגבי הקישורים של המתחרים, קל מאד לזהות חולשות ונקודות חוזק שאפשר בקלות להעתיק." – אשמח אם פעם תמצא את הזמן להרחיב קצת על הפרקטיקה של המשפט האחרון, כלומר לתת דוגמא של שימוש נכון בכלי

    2. אשמח לקופון

    תודה

    • פבל ישראלסקי

      היי מיכאל,

      אם אני מבין אותך נכון, אתה בעצם שואל איך לתרגם את המידע לפעולות?

      קודם כל חשוב להבין את המשמעות של כל המידע שמוצג שם (ובכלים אחרים), שאולי זה נושא לפוסט בפני עצמו. אבל בגדול, הכלי הזה מאפשר לך לזהות תבניות אצל אתרים מתחרים ולראות איך זה משפיע על הדירוג שלהם (שאותו אתה יכול לראות בתוצאות).

      אם למשל ראית שאתר X עקף את אתר Y, ואתה יודע אילו קישורים נוספו החל מהרגע שבו הוא היה לפני Y, אתה יכול להבין את ההשפעה שלהם.

      בנוסף לזה, אם אתה מזהה קישורים איכותיים אצל מתחרים, אתה יכול בקלות לראות את המקורות שלהם וכך לנסות להשיג שם.

      עוד שימוש: נניח שאתר מתחרה שלך נפל בצורה דרסטית במיקומים, מבט על הקישורים עשוי לחשוף את הסיבה לכך.

      כלומר הכלי הזה גם מלמד אותך לגבי השפעה של קישורים מסוגים שונים וגם חושף בפניך מקורות וטכניקות חדשות לבניית קישורים שאתה רואה אצל מתחרים שזה עוזר להם.

  12. גם אני אשמח לקופון,
    תודה 🙂

  13. אשמח לקבל את הקופון, תודה רבה!

  14. משה מה-יפית

    הי פבל, אשמח לקבל את הקופון!
    אני עובד עם הכלי של seomoz – איזה כלי אתה חושב יותר טוב?

  15. אשמח לקבל קופון..תודה רבה..

  16. מעוניין בקופון, בבקשה!

  17. גם אני רוצה קופון, אלף תודות!

  18. מיכל כהן

    גמאני רוצה קופון!

  19. נראה מקצועי מאד, אבל לכאלו שממש עוסקים בזה יום יום. למי שרוצה קצת לקדם אתר שלו, זה יהיה יקר מדי.

  20. מיכל כהן

    שאלה לפבל ולשאר המקדמים: האם הכלי הזה או כלי אחר שאתם מכירים מאפשר לראות קישורים חדשים בנפרד? כלומר, אילו קישורים נוספו לאתר מהפעם האחרונה שבדקתם או בשבוע האחרון או כל תקופה שהיא?

    • פבל ישראלסקי

      היי מיכל,
      כן, הכלי הזה מאפשר.
      כשאת נכנסת לדשבורד את רואה דוח יומי שמתייחס לאותו יום.
      יצא לך לשחק איתו קצת? אשמח אם תשתפי את ההתרשמות שלך…

  21. אשמח לקבל קופון הנחה, תודה מראש

  22. שלום פאבל!
    כרגיל פוסט מועיל ומעניין, אשמח לקבל קופון.
    תודה

  23. היי פבל

    אפשר קופון?

  24. פבל, הכלי נראה מעניין מאוד. תודה על הסקירה המושקעת!
    אשמח לקבל את הקופון.

  25. מבקשת להכנס לרשימת 50 מקבלי הקופונים…

  26. ניר אדר

    אני לא קופון, אני רק להגיד תודה על האיזכור למערכת שלנו 🙂

    אני עדיין לא שקט עם המידע שיש לנו עכשיו כמקדמים על קישורים – מג'סטיק ומוז מרגיש לי, גם כשהם ביחד, עדיין נפילה ענקית מימי יהאו. צריך לפצח את הנושא הזה.

    • פבל ישראלסקי

      בכיף! מגיע לכם 🙂
      מה לדעתך חסר שהיה ביאהו?

      • ניר אדר

        סריקה הרבה יותר רצינית של הרשת, בתור התחלה. זה הכי משמעותי – כל השאר נגזר מזה

        • פבל ישראלסקי

          בעקרון הכלי הזה שואב מידע משירותי צד ג' שהם אלו שסורקים את הרשת ומבצע את הניתוח. מי יודע, אולי זה אפילו יאהו או בינג בעצמם…הם הבטיחו לחשוף את זה בקרוב.

          בעצם כל פעם שנוצר קמפיין, הם מושכים מאותם שירותים את המידע על הקישורים, מרחיבים אותו ע"י מציאת קישורים חדשים ולבסוף מפלטרים אותו לפי המון מטריקות. לדעתי, אם יש להם את האפשרות לא להחזיק באינדקס עצמאי ולהתבסס על גוף אחר שיש לו אינדקס אמין, זה לא אמור לפגוע בנתונים. להיפך, זה רק חוסך להם כסף 🙂

  27. אשמח לקבל קופון,

    תודה 🙂

  28. אשמח מאוד להצטרף לרשימה
    המון תודה

  29. הי פבל,

    אשמח לקופון…
    תודה

  30. היי פבל,
    בהחלט מאמר מקיף וממצה!
    אשמח לקבל גם קופון והתחיל להתרשם מהכלים שהם מציעים.

    תודה רבה רבה 🙂

  31. הי פבל
    תודה על הסקירה.
    אשמח לקבל קופון

  32. אני חושב שהם מפספים משהו במודל העסקי, באמת נראה כלי מתקדם, אם הוא מיועד למיעוט המתקדם הוא צריך להיות מתומחר אחרת.
    חבל שהסרטון הדרכה לא זמין.

    • פבל ישראלסקי

      היי אופיר,

      למה יש בעיה בתמחור? לא מדובר על אתרים קבועים שמוסיפים וזהו. אפשר תמיד להסיר ולהוסיף אתרים חדשים, ההגבלה היא רק למספר האתרים שבודקים בזמן אמת. הוספתי הערה שמתייחסת לזה מתחת לטבלת המחירים…

      • לא התכוונתי שכתבת משהו לא נכון.
        הנקודת מחיר הזאת נראה לי בעייתי לשוק היישראלי לפחות, מצד אחד היא לא אטקרטיבית למקדמים קטנים.

        ומצד שני אם היא טובה מספיק כדי להיות כלי שובר משחק היא צריכה להיות מתומחרת גבוהה יותר ולפנות לחברות היותר מבוססות בתחום.

        כמובן שלך ספציפית כלקוח המחיר סבבה, אבל נראה לי שאין לה מספיק בידול מהמתחרים. לא בשיווק (לפחות דפי ההסבר באתר), לא בתמחור.

        זה נראה שרות מאנשים טכנים לאנשים טכנים…

        אולי אני מדבר על זה, כי אני בנקודה דומה עם הכלי שלי, שהחלטתי שם כן לתת מענה גם לאנשים המתחילים עם חבילה זולה בלטי מתחדשת (פורסם רק היום).
        וגם מצד שני לתת ללקוחות יותר גדולים דברים ששווים את ההבדל.

        והבידול הנוכחי שלי הוא שאני היחיד שעוקב אחר פרסומות בארץ נכון להיום.

        ובהמשך הבידול הולך לכיוון של עדכניות. מצד אחד אני כן מכיל אינדקס עצמאי מתעדכן (לא ממוקד SEO כרגע אלה PPC, לא חופר לינקים)
        כך שבכל רגע נתון אתה יכול לחקור כל אתר/נישה ללא "פתיחת קמפיין" והמתנה לתוצאות.

        ומצד שני גם לתת לך כן לסמן מילים/אתרים שאתה רוצה לעקוב ולקבל עדכונים ו/או דוחות יומיים.(או תדירות אחרת)

        בקרוב דוחות מיקומים יומיים בלי להשאיר את המחשב שלך עם תוכנה רצה ולהיות מושפע מהתוצאות האישיות שלך.
        ובלי לחכות לסריקה, כי אני עושה אותה בשבילך.

        קיצר תמסור לחברים שלך בהצלחה ;).

  33. נשמע מעולה
    אשמח לקופון

  34. אשמח לקופון, תודה 🙂

  35. גם אני אשמח לקבל קופון. תודה רבה!

  36. אני אשמח לקופון, תודה רבה!

  37. ורד חורי

    איזה משקיעו אתה פבל….!
    אה.. ו-קופוןןןן
    פליז 🙂

  38. ורד אנחנו שוב אחד ליד השני, פאבל…קופן פליז עם 2 סוכר.

  39. נראה מעניין..

    אשמח לקופון 🙂

  40. נשמע מעניין ביותר.
    אשמח לבדוק את היכולות של הכלי וגם לקופון 🙂

  41. אשמח לקבל קופון 🙂

  42. דבר ראשון, אני רוצה קופון
    תודה. 🙂

    ועכשיו לתגובה,
    ניר ביקר אצלי במשרד לפני כמה ימים עם עובד מוכשר שלו (מצטער ששכחתי את שמו) ויחד הציגו לי את Zefo ואני חייב לומר שהתרשמתי מאוד, כבר כמה ימים אני משחק איתה ויש לה הרבה יתרונות על כל מערכת אחרת שנתקלתי בה.
    אבל כמו שאני מבין את המוצרים מדובר בשני כלים שנותנים שירות קצת אחר.
    המערכת של ניר יודעת לעקוב אחרי כל מה שקורה בגוגל, באתר ובאתרי המתחרים שקשורים לנישות שלך (כולל היסטוריה ועוד מלא אפשרויות משלימות[שגיאות, סריקה, קישורים ואני בטוח שוכח עוד מלא]).
    המערכת שהצגת בפוסט יודעת לענות בצורה טובה מאוד (מהכתבה) על כל מה שקשור לניתוח קישורים – הרבה יותר מעניין ממוז וממג'סטיק, מהם כלים כמו של ניר שואבים את המידע.
    עד שלא יהיה כלי שמאחד את היכולות (ניר – קדימה לעבודה :]) אנחנו כנראה צריכים לרכוש את שני הכלים.

  43. אנידור חקק

    שריין לי קופון אחי

  44. כל הכבוד פבל!
    כרגיל, פוסט איכותי וסקירה מצוינת.
    מדהים איך אתה מצליח לשמור על רמה כ"כ גבוהה לאורך זמן.
    המשך כך!

  45. ממש יפה! אשמח לקבל קופון! תודה.

  46. אני עדיין לא מבין את ההחלטה של לסגירת yahoo site explorer..

    בכ"מ אשמח לקבל קופון, תודה מראש.

  47. יולי דסיאטניקוב

    אשמח לקופון. עכשיו חוזרת לקרוא עד הסוף…

  48. יולי דסיאטניקוב

    נשמע נהדר, רק חייבת לומר שהתמחור נראה לי לא הגיוני בלשון המעטה. נניח כל לקוח פועל ב – 2 זירות חיפוש ובכל זירה יש לו 5 מתחרים מרכזיים ולמקדם אתרים מסוים למעלה מ – 3 לקוחות כאלו… איך בדיוק אמורה להספיק לו החבילה היקרה ביותר (בדיקה של עד 30 אתרים)? אין בכך לטעון שהתמחור לא הוגן, זו ממש לא הכוונה – אין לי מושג כמה משאבים זה מצריך ממפעילי התוכנה ואני מניחה שזה תומחר בהתאם. אני רק אומרת שבשורה התחתונה, משהו לא עובד טוב מהבחינה הזו… או שלא הבנתי את מגבלת 30 האתרים ואשמח להסבר.

    • מיכל כהן

      יולי, אני מקוה שלא הבנת נכון ומדובר ב 30 אתרים שלך שלכל אחד מגדירים מתחרים, מעניין באמת כמה. בכלי אחר זה 5. ואם הבנת נכון, אז זה באמת בעייתי…

    • פבל ישראלסקי

      יולי, זה לא עובד ככה. זה לא אתרים קבועים, אני יכול בכל כניסה לבנות קמפיין עם אתרים חדשים ואז המידע יתעדכן לגביהם. זו פשוט הגבלה של מספר האתרים שאפשר לבדוק בקמפיין אחד ברגע נתון

  49. היי פבל, נראה מצוין,
    תודה על המידע.
    הייתי שמח לקבל שובר.

    יום מקסים.

  50. אשמח לקבל את הקופון….. זה נשמע מעולה

  51. בוקר טוב,

    אשמח לקבל את הקופון.

    תודה רבה!

  52. גם אני אשמח לקופון 🙂

  53. האם כבר פספסתי…? אם לא אז אשמח לקופון… 🙂

  54. תודה רבה על הסקירה המקיפה והחידוש המעניין. אשמח לקבל את הקופון

  55. היי פבל, אחלה פוסט!
    אשמח לקבל קופון

  56. נשמע כמו פתרון טוב מאוד
    אשמח לקופון

  57. אשמח גם לקופון 🙂
    תודה

  58. תודה על הסיקור.
    אשמח לקבל קופון 🙂

  59. כרגיל פבל, אחלה פוסט! 🙂
    וכמובן, אשמח לקופון

  60. בוקר טוב ,

    פוסט נהדר , תודה ..

    אשמח לקבל קופון 🙂

    יום מקסים

  61. סחטיין על הפוסט פבל,
    כמובן שאשמח לקבל קופון

  62. אני דווקא לא מעוניינת בקופון תודה בכל מקרה!

  63. אומנם אני מקום 51 🙂 אבל אם נשאר לך אחד פנוי – אשמח לקבל קופון

  64. תודה על האינפורמציה המועילה, מעניין מאד! במידה ונשאר קופון, נשמח לקבל.

  65. תודה על הפוסט
    מבקש קופון

  66. רועי נעים

    היי, למרות שנראה שפיספסתי קצת, אשמח לקבל קופון אם אפשר…
    תודה.

  67. היי, אשמח לקופון
    תודה!

  68. I will be happy to get one

  69. פבל ישראלסקי

    בסוף הפוסט הזה ידורג ראשון על המילה קופון 😉
    שמח לראות שהייתה התעניינות, הקופונים נגמרו.
    במהלך היום אשלח ל50 מכם קופון

  70. הי פבל,

    שלח לי את המייל האישי שלך.

    שי

  71. גם אני רוצה קופון 🙂

  72. אייל בן משה

    אם אפשר .. אשמח לקבל קופון
    נראה שאנשים קמו מוקדם בבוקר

  73. נראה מגניב…..אני מספר 76 מה הסיכוי לקבל קופון הא….
    יום טוב

  74. הי פאבל. אחלה פוסט.
    אם נשאר קופון – אשמח…..

  75. הי פבל,

    פוסט מעולה. אשמח לקבל קופון. אני לבטח אשתמש בכל הזה.

    תודה
    ג'קי

  76. היי פאבל,
    פוסט מקיף ומועיל
    תודה,
    אשמח לקופון

  77. נשארו קופונים ? אשמח לקופון.

  78. מעניין לבצע השוואה בינו לבין הכלים המקבילים. אחרי הכול אנו חיים בעידן שבו מלא מלאכת בניית הקישורים מבוצעת על ידי הודים

  79. פאבל – תשובה שהתבקשתי להעביר אליך:
    יש כלים לניתוח קישורים ובחינם אז למה לשלם כסף ואם כבר לשלם למה לכלי חדש ללא וותק?

    למה לשלם כסף עבור כלי חדש כאשר יש תותחים שפיתחו כלים מעולים ומשפרים אותם במשך שנים:
    http://www.opensiteexplorer.org

    יש גם גרסה מתקדמת מאוד בתשלום שיודעת לספור קישורים מרשתות חברתיות וכמובן למדוד את האיכות.

    ויש עוד כלי מאוד מקצועי אני מקפיד לבצע שתי בדיקות ולכן משתמש גם בכלי הזה:
    http://www.majesticseo.com

  80. מתי יהיה כלי כחול לבן? בעיברית, ישראל מעצמה טכנולוגית לא???????

  81. נשמע מעניין, אשמח לבדוק.

    אנא שלח קופון עם אפשרי.

    תודה

  82. היי אשמח לקבל קופון
    תודה ובואו נקווה שנהנה מהכלי

  83. רוצה קופון, מבקש מתחנן נואששששששש

  84. פבל שלום
    בהחלט כלי מעולה לבדיקת קישורים
    אבל רציתי לשאול אותך שאלה שאני לא מצליח לפתור כבר הרבה מאד זמן.נגיד שאני לא משתמש בכלי הזה הבנתי שאנחנו אמורים לעשות את הבדיקה של הקישורים דרך כלי מנהל אתרים של בינג. אני נכנס כמשתמש רשום אבל לא מצליח להבן אך עושים את זה? האים אני יכול לבדוק משם את הקישורים הנכנסים לאתר של המתחרים שלי או רק לאתר שלי? אני ישמח אים תוכל לכתוב פוסט על הנושא הזה כי אני בטוח שהרבה מאד אנשים לא מצליחים להבין את זה.

  85. היי פאבל,
    תודה על הסקירה. התחלתי לבחון את הכלי. חייב לציין רק שאפשרות בחינת קישורים בהגדרת abused לא ממש עובדת (מראה תמיד 0 ולכל אתר)

  86. אני מאמין שכבר אזלו הקופונים ממזמן .. בקיצור פאבל אתה תותח..

  87. היי פאבל

    אשמח לקבל קופון.
    תודה

  88. כתבה מעולה ומעניינת במיוחד,

    אשמח מאוד לקופון במידה וישנם עוד כאלו בסטוק 🙂

    בהצלחה לכולם

  89. היי,

    אני מנסה את הכלי הזה כבר שבוע ואתמול עליתי על באג רציני אצלם. אם מוסיפים לינק באופן ידני ומסמנים אותו לצורך מעקב יום יומי ובמידה ומדובר באתר בעברית, המערכת פשוט לא מזהה את הלינק וכותבת שהוא שבור.
    פניתי לתמיכה והם תיקנו לי את ארבעת הלינקים שהוספתי. אבל לפי מה שהבנתי גם בעתיד זה לא ייעשה באופן אוטומטי, אלא כל פעם נצטרך לפנות אליהם בשביל שיתקנו :(.

  90. אהבתי מאוד את המאמר, תודה רבה.
    המשך ככה עם מאמרים מעניינים ומצויינים!

  91. אני מקווה שהכלי הזה יהיה תחליף רציני ליאהו החינמי…

    אשמח לקבל קופון 🙂 (אם נשאר אחד במגירה)

  92. הי פבל, ניסיתי את הכלי,
    כמות הנתונים שהכלי הזה נותן היא מדהימה אבל אני חייב להגיד שהתאכזבתי, המחירים בשמיים. בשביל 5 ניתוחים 40$ בחודש זה לא זול ו5 ניתוחים זה כלום.
    לסיכום, ממש לא תחליף לsite explorer של yahoo.

  93. היי פאבל וכל החברים,

    כלי יקר, לא שווה את ההשקעה, יש כלים טובים ממנו וזולים ממנו עם ניתוח סטטיסטי מדהים ויכולות גבוהות מאוד, ממש לא הרשים אותי, אני עובד עם כלים הרבה יותר טובים עם יכולות רחבות הרבה יותר.
    כמו כן פאבל, סגירת yahoo site explorer זו לא הפתעה כלל וכלל, הם הודיעו בערך לפני שנה כבר שהם בתהליכי סגירה ובכלל בחצי שנה האחרונה הם כבר הודיעו שהם לא מעדכנים את ה site explorer .

  94. אופיר ליבוביץ

    הי, גם אני אשמח לקופון אם יש.

  95. היי פבל, נשארו לך עוד קופונים?
    אשמח לרכוש!

  96. שלומי אסף

    יש עדיין קופון פנוי? 🙂

  97. גם אני אשמח לקופון אם יש. תודה

  98. היי פאבל,
    אני קורא באופן קבוע את הפוסטים שלך ומאוד נהנה.
    מאמרים מקצועיים ביותר,
    אשמח לקבל קופון ולהתנסות.

  99. אני משתמש בכלי לניתוח קישורים מאוד מוכר,לא אעשה לו פרסומת כאן.ביציאה הבאה אנסה CognitiveSEO מקווה שיהיה לו ערך מוסף.

  100. Any coupons left ? thanks

  101. נראה כלי מעולה אבל מה לגבי כלי חינמי למישהו יש המלצות?

  102. מעוניין לקבל קופון כזה , תודה

  103. נראה אחלה כלי, יצא לי בעבר לרכוש מנוי ב majesticseo יהיה מעניין לנסות פלטפורמה חדשה
    הקופון לא זמין יותר ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים