בארד (Bard) יתממשק כעת לאפליקציות נוספות של גוגל

עומר לייבנזון
הצ׳ט מבוסס הבינה המלאכותית של גוגל, בארד, יזכה לפונקציות חדשות הכוללות התממשקות עם אפליקציות ושירותים נוספים של החברה כדי לשפר את אופן השימוש עבור כולם.
בארד מתממשק לשירותים נוספים של גוגל
מקור: Google Product Updates

גוגל חשפה לאחרונה סדרה חדשה של שיפורים לבארד, הצ’אטבוט שיצרה במקור כתגובה להשקת ה-ChatGPT ומבוסס על מודל הבינה המלאכותית PaLM 2. מדובר בשדרוג שיאפשר לכולנו להסתמך על מידע נוסף, בין היתר מידע אישי, וכך לקבל תוצאות מדויקות יותר עבור מה שאנחנו מחפשים. בואו ונבין מה כולל העדכון.

חיבור לאפליקציות ולשירותי גוגל

דרך חיבור לכלים אחרים של גוגל, כמו Google Drive, Gmail, Docs ניתן לספק תשובות מודעות יותר להקשר ומתואמות לתוכן ולהעדפות הקיימות של המשתמש. למשל, קרה לכם פעם שאיבדתם קובץ מסוים בדרייב ולא מצאתם אותו על ידי החיפוש הרגיל? דרך חיבור לכלים אלו, בפעם הבאה יהיה ניתן לבצע חיפוש חכם יותר, חיפוש שמבוסס על מהות ולא רק על מילות מפתח. בארד יכול למשל, לסייע בתכנון של טיול על ידי מציאת טיסות עם כלי החיפוש לטיסות ומלונות, ואפילו לשלוח אתכם למבט מקיף על היעדים ביוטיוב בסרטונים רלוונטיים. הנה דוגמה לשימוש בממשק בין בארד לג’ימייל:

A GIF shows someone using Bard to plan a trip to the Grand Canyon. Bard responds with dates from an email thread, hotel and flight information, and more.
מקור: Google Product Updates

איך זה נוגע לאנשי השיווק?

היום אנחנו עדיין נוהגים לחפש את התשובות שלנו, כמעט לכל דבר בעולם – באמצעות גוגל. אך לטענת רבים, חלק גדול מעולם החיפוש עובר שינוי לכיוון של חיפוש מבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית. זה אומר, שהצורך בחיפוש, כפי שאנו מכירים אותו היום ילך וידעך לפחות בחלקו וישנה צורה. ברמת העיקרון, בגוגל עובדים גם על כלי AI מתקדם יותר שנקרא SGE וכרגע נמצא בשלבי אב-טיפוס. כששני הכלים האלה ייכנסו יחד כחלק טבעי בתוצאות החיפוש, כבר יהיה מדובר בשינוי משמעותי, שככל הנראה יצריך גם אותנו, אנשי השיווק בתמונה. מאז השקתו, בארד כבר עבר כמה שינויים, חלק גדול מהם מבוסס על משוב המשתמשים וזאת במטרה “לאמן” אותו כדי לענות על שאלות מורכבות (למי שלא בקיא בתחום, אחד מהעקרונות שעליו בנויה בינה מלאכותית הוא יכולת למידה עצמית ושיפור).

ביום מן הימים (אולי אפילו ממש בקרוב), בארד יוכל להפוך לכלי יומיומי, כזה שאנחנו יכולים בקלות ובפשטות להשתמש בו – ממש כשם שאנו משתמשים בתוכנת “אקסל” או “וורד”. בנקודה הזו, התנהגות הגולש ואופני החיפוש בעולם כבר עשויים להשתנות באופן דרסטי. זה עשוי לקרות מהר יותר משאנו חושבים, ולכן חשוב להיות עם היד על הדופק.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג החדשות של גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105113
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100786
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99944
מדיה חברתית
בן אורן
87834
קידום אתרים
דנה רוזן
82484
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.