כנס אפיליקון 2009 (Affilicon) – קופון של 10% הנחה לקוראי הבלוג

פבל ישראלסקי

כנס אפיליקון 2009 בישראלכנס אפיליקון 2009 בפתח, ואם להיות יותר מדוייק בעוד כ-8 ימים זה מתחיל. הארוע הבינלאומי לאפילייטס מתקיים בישראל בפעם השניה ברציפות ומדובר באחד מהכנסים המושקעים והמדוברים ביותר.

אל הכנס שימשך יומיים ב-Airport ciry, צפויים להגיע בנוסף ל-1500 משתתפים, המנהלים של רשתות השיווק הגדולות בעולם כגון:ClickBank ,Copeac ,Azoogle ,Advaliant ועוד. אז אתם באים?

מה אפשר ללמוד בכנס אפיליקון?

אפיליקון (Affilicon) הוא כנס בינלאומי שכל כולו מוקדש לנושא ה- Affiliate Marketing (שיווק תוכניות שותפים) וכל הנושאים המשיקים מסביב. החל משיווק במנועי חיפוש (SEM), בלוגינג, שיווק ברשתות חברתיות (SMO), פרסום ממומן, ווב אנליטיקס, הגדלת התעבורה לאתר, מסחר אלקטרוני וזה רק על קצה המזלג מתוך למעלה מ-30 הרצאות מפי 50 דוברים שיתקיימו בכנס. מידע נוסף על הפאנלים והאג’נדה, אותם יעבירו מיטב המומחים בארץ תוכלו לקרוא באתר אפיליקון: יום א’, יום ב’.

מלבד הרצאות ופאנלים בנושאים שמעניינים אתכם, אני מציע לנצל את הארוע לאחד מהדברים האהובים עלי – נטוורקינג. תקשורת בין אישית היא הבסיס לשיתופי פעולה פוריים והכרות איכותית יותר עם ספקים שאתם עובדים איתם, שותפים פוטנציאליים, חברים ומכרים. אם אתם רוצים “להיכנס לתחום” ולהתחיל ללמוד איך לשווק באינטרנט, זה המקום לתפוס לשיחה את האפילייטס הגדולים ולא לעזוב אותם לרגע. לא לשכוח להביא סטפה של כרטיסי ביקור ולנצל כל הפסקה כדי להכיר אנשים חדשים.

תמונות מכנס אפיליקון הקודם

למי מיועד הכנס?

הכנס מיועד לאנשי מקצוע העוסקים בתחומים שציינתי. כמו כן, אם יש ביניכם אפיליאטורים צעירים מתחת לגיל 18, הכניסה תתאפשר רק באישור שיש לקבל בטרם עת.

  • משווקי אונליין ומנהלי אתרים
  • בכירים בתעשיית האונליין
  • מומחי SEM/SEO
  • וובמסטרים ומשווקי שותפים (אפילייטס)
  • סוכניות שיווק
  • מומחי ווב אנליטיקס

קופון הנחה לקוראי הבלוג

ביקשתי מאיתי פז, האדם שעומד מאחורי הכנס, לארגן קוד קופון הנחה לקוראים בבלוג שלי והוא הסכים לבקשתי. ניתן להירשם דרכי ולקבל הנחה של 10% באמצעות קופון בשם askpavel, אותו יש להכניס בטופס ההרשמה בשדה המתאים. ההרשמה לארוע באמצעות קופונים ומבצעים שונים תימשך אך ורק עד יום שלישי הקרוב (26.05). מי שלא יספיק עד אז יצטרך להירשם ולשלם בארוע עצמו את הסכום המלא שעומד כרגע על – $550(!) אז מי מכם שמעוניין להגיע, אני ממליץ להירשם ביומיים הקרובים ולשלם רק חצי מחיר.  יש לי כרגע 100 קופונים כך שאתם גם מוזמנים להעביר לחברים ומכרים שמעוניינים להגיע. טופס הרשמה לכנס

כאן כותבים את הקופון: askpavel

פרטים טכניים ומנהלה

  • איפה? מרכז אירועים וקונגרסים אווניו, רחוב השרון 1, קריית שדה התעופה.
  • מתי? 1-2 ליוני, 2009 החל מהשעה 8:00 בבוקר.
  • איך מגיעים? מפה

הערה: המחיר גם כולל ארוחות צהריים מלאות במהלך ימי הכנס.

כנס אפיליקון מתקיים במרכז אווניו

גילוי נאות

למרות שאני משוכנע שזה ארוע איכותי והייחודי מסוגו עליו הייתי ממליץ בכל מקרה, ברצוני לציין מראש שאני מתוגמל על כל אדם שנרשם דרכי (רק אם הוא נרשם דרך הקישור אפילייט שלי). אך חשוב לי להגיד שגם אם לא הייתי משווק את הכנס הזה ולא מקבל אפילו שקל אחד על כל אדם שנרשם דרכי – עדיין הייתי ללא ספק כותב את הפוסט הזה במטרה לעודד את כל הקוראים שלי להגיע. התגמול הוא רק בונוס, אני בכל מקרה עומד מאחורי ההמלצה שלי במקרה הספציפי. אגב, העמלה שלי לא מגדילה את מחיר הכרטיס, העלות שלו נשארת אותה העלות. לכן אני כמובן אשמח שכל מי שכן מתכוון להגיע יעשה זאת דרכי 🙂

שתפו:
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104777
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100211
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99092
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

4
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.