ייעוץ קידום אתרים בגובה העיניים ושקיפות מלאה

היי, קוראים לי פבל ישראלסקי ואני יועץ קידום אתרים (SEO) ויזם אינטרנט. תמיד הייתה לי תשוקה בלתי מוסברת לשיווק. חוץ מזה, אני גם משוגע על חתולים, ברייקדאנס וכל מיני ג’אנק מהניינטיז, אז דברו איתי לפני שאתם זורקים את הפוגים לפח… כבר שנים שאני מקדם אתרים בזירות תחרותיות, גם בארץ וגם בחו”ל ועם השנים צברתי המון ידע בכל עולם השיווק הדיגיטלי. אני מזמין אתכם לשאול אותי כל שאלה שיש לכם בנושא, אחרי הכל – לא סתם בחרתי בשם AskPavel 🙂

איך הכל התחיל?

הבלוג AskPavel התחיל מתוך רצון לשתף ולהעביר את הידע שצברתי הלאה. עם הזמן הבלוג תפס תאוצה ועד היום כתבו בו מעל 70 מקצועני שיווק שמפיצים ותורמים מהניסיון שלהם ללמעלה מ-15,000 הקוראים בבלוג. בשנת 2013 הקמתי את חברת אנגורה מדיה שהפכה עם השנים לאחת מ-5 סוכנויות הדיגיטל המובילות בארץ (לפי הדירוג הבינלאומי של Clutch).

במהלך השנים קידמנו חברות ישראליות ובינלאומיות גדולות כמו תנובה, קרביץ, טבע, בזק בינלאומי, מייקרוסופט, איסתא, מיטב דש ועוד. ארגון הדיגיטל הישראלי בחר בי לרשימת 100 המשפיעים בדיגיטל ואני לא מתכוון לעצור לרגע בהפצת הידע אז הצטרפו אלי למסע!

עקבו אחרי במדיה:

מה עשיתי עד היום?

כיום: מייסד ומנכ"ל חברת אנגורה מדיה

בחברת אנגורה מדיה אנחנו עוזרים לחברות להגדיל חשיפה ותנועה בדרכים הבאות:

  • קידום אתרים בגוגל (SEO): יש לנו 2 מחלקות אחת שמטפלת בלקוחות בשוק הישראלי ומתמקדת בתאגידים ומותגים והשניה בשוק הבינלאומי. המחלקה הבינלאומית הוקמה אחרי שרכשנו את חברת 3DoorDigital שהתמחתה בקידום סטארטאפים וחברות הייטק בחו״ל.
  • פרסום ממומן מבוסס תוצאות (PPC): התמחות בפרפורמנס במגוון פלטפורמות – בגוגל, פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, אאוטבריין ועוד.
  • סושיאל וקריאייטיב: לוקחים מותג ומייצרים סביבו סיפור במטרה ליצור שיחה במדיה החברתית. שירותי הסושיאל כוללים ניהול עמודי פייסבוק, קמפיינים ברשתות החברתיות ועוד.

עוד על שירותי שיווק דיגיטלי אצלנו  >

מה עוד אנחנו עושים חוץ משירותי דיגיטל?

ראש תחום SEO ביחידת הבינגו של 888

ניהלתי את תחום ה-SEO באחת מארבעת היחידות העסקיות של חברת 888. התפקיד כלל פיתוח מתודולוגיות לאסטרטגיות קידום בשווקים שונים בעולם, ניהול פרילאנסרים וחברות, תכנון וניהול תקציב שנתי, ניתוח מתחרים וביצוע מחקרי שוק באמצעות כלים מתקדמים. חברת 888 הינה אחת מהחברות הגדולות בעולם בתעשיית הבידור המקוון (שנחשב לאחד מהתחומים התחרותיים ביותר באינטרנט) ונסחרת בבורסה בלונדון משנת 2005.

מנהל פרויקטים במחלקת השיווק של 888

אחריות על תכנון ויישום פרוייקטים במחלקת השיווק והתעסקות בפיתוח אסטרטגיות ארוכות טווח במדינות שונות. תחומי האחריות כללו בין השאר: ניהול תהליכי שיווק, תכנון ואפיון של שלבי הפרויקט, אופטימיזציה של ביצועים ותוצאות ואנליזה ומדידת אפקטיביות קמפיינים. כמו כן, הייתי אחראי לחפש חברות SEO בשווקים שונים בעולם ולבדוק את טיב העבודה שלהן ברגע שהתחלנו לקבל מהם שירותים.

אופטימייזר SEO בסוכנות קידום אתרים

עזרתי למנהלי פרויקטים בתחום ה-SEO בחברת Seperia לרבות: בניית קישורים, שימוש בכלים טכנולוגיים אנליטיים לצורך ניתוח ההתקדמות והשגת יעדי הלקוח, ניתוח המאפיינים הטכנולוגיים של אתרי הלקוחות וגיבוש המלצות לטיוב קוד האתר, ניתוח זירת הפעילות של אתר הלקוח במנועי החיפוש.

מנהל מערך שיווק באינטרנט ו-Webmaster

בניית, ניהול וקידום אתר האינטרנט של המרכז הישראלי ליזמות ISEMI, אותו הקימה פרופ׳ ליאורה קצנשטיין. התהליך כלל קידום האתר למיקומים הראשונים בתוצאות האורגניות במילים תחרותיות בתחום היזמות העסקית, הון סיכון ועסקים, ניהול שוטף של התוכן והתשתית הטכנולוגית של האתר ועוד.

מאמרים שכתבתי ופרוייקטים שהשתתפתי בהם

כשיש לי זמן אני משתדל לפרסם חומר מקצועי בנושא שיווק באינטרנט וקידום אתרים גם מחוץ לגבולות הבלוג – אתרי חדשות, פורטלים, בלוגים וכו’. להלן רשימת כל המאמרים המקצועיים והפוסטים שפורסמו באתרים חיצוניים או פרוייקטים שלקחתי בהם חלק:

  • 6 סיבות למה אתרי שו”ת יכולים לשפר לך את ה-SEO בשנת 2011 (SEOmoz) – דריכת רגל ישראלית בבלוג ה-SEO המוביל בעולם SEOmoz. בפוסט האורח דיברתי על היתרונות שאפשר להפיק מאתרי שאלות ותשובות בכדי לשפר את הדירוגים, לגוון את פרופיל הקישורים, לשפר יחס המרה ולמשוך עוד טראפיק לאתר. לאחרונה אתרי שאלות ותשובות מופיעים הרבה בתוצאות החיפוש וחשוב לנצל את זה.
  • SEOmoz Search Ranking Factors השתתפתי בסקר ה-SEO הבינלאומי של SEOmoz, לצד 132 מקדמי אתרים ממדינות שונות. במסגרת הסקר, עניתי בהרחבה על השפעתם של גורמים שונים בתהליך הקידום.
  • הפנדה שתקע אותי (כלכליסט) – פוסט שפורסם בכלכליסט על השפעתו של עדכון הפנדה של גוגל על תוצאות החיפוש.
  • כיצד השפיעה גוגל על קידום אתרים (נענע10) – לא רבים יודעים זאת, אך המונח SEO נולד בתחילת דרכה של ענקית החיפוש – גוגל. במאמר המקיף הזה סקרתי את עולם מנועי החיפוש החל מראשית דרכו ועד להופעתה של גוגל, והתייחסתי לתרומה של גוגל לענף קידום האתרים.
  • Why Tracking External Links Can Help You Improve Website Traffic מאמר באנגלית שפורסם בבלוג הפופולארי Masternewmedia. המאמר מדבר על ניסוי טראפיק שעשיתי על הקישורים החיצוניים שלי, במטרה לבדוק מהו מקור הטראפיק האפקטיבי ביותר.
 
כמובן שאפשר לקרוא את כל המאמרים שלי כאן ב-AskPavel בעמוד הפרופיל שלי.

איך אוכל לתת לך ערך?

ייעוץ קידום אתרים ודיגיטל

ייעוץ מקצועי שיעזור לך להגדיל חשיפה ותנועה אורגנית של לקוחות רלוונטיים לאתר שלך. הייעוץ כולל התייחסות לבניית אסטרטגיית מילות המפתח, ביצוע אופטימיזציה טכנית, מחקר מתחרים, בניית קישורים ועוד.

עזרה במציאת עבודה

אשמח לעזור למצוא עבודה בתחום, יש לי חשיפה למגוון משרות בתחום הדיגיטל בתפקידי מפתח בחברות מובילות. פשוט צרו קשר ואשתדל לעזור במידת האפשר (יש הרבה ביקוש בענף אז תמיד יש עבודה).

מציאת כותב תוכן

מחפשים כותב לאתר? קופירייטרים שרוצים לקבל הזמנות כתיבה? לאורך השנים טיפחתי בפייסבוק את הקבוצה ״כתיבת תוכן מקצועי״ שמפגישה בין כותבים לאנשים שמחפשים שירותי כתיבה.

מענה על שאלות מקצועיות

לא סתם האתר נקרא AskPavel. אז אומנם לא רק אני עוזר, אבל יש לנו קהילה מדהימה שתשמח לענות על כל שאלה שיש לך בתחום השיווק הדיגיטלי. השירות ניתן ללא תשלום אבל מצריך הרשמה.

איך עושים קידום אתרים נכון? (ומה לא תמיד מספרים לך?)

כמספר מקדמי האתרים – כך מספר התשובות לשאלה הזו. יש מעט מאד מידע אמין בתחום הזה שמבוסס הרבה על ספקולציות. רוב המסקנות מתקבלות בקרב מקדמי האתרים אך ורק על סמך ניסוי וטעיה ונשמרים מצידם בסוד כיתרון תחרותי וערך מוסף עסקי.

SEO הינו תהליך של התאמת האתר עבור מנועי החיפוש, זאת באמצעות שיפור קריאותו והבלטת הרלוונטיות שלו בתחומו.
כמו לכל ״מכונה״, גם לאלגוריתם של גוגל ושאר מנועי החיפוש ישנם פרצות שונות שמקדמי האתרים גילו עם הזמן. קידום בו משתמשים בטכניקות פסולות, אשר מנצלות אותם פרצות, נקרא קידום אתרים לא אתי (בענף כינויו הוא “קידום בשיטת הכובע השחור” – Black Hat Seo). מומלץ להימנע בכל תוקף מלפנות למקדמי אתרים מהסוג הזה, ללא קשר להבטחות הוורודות שהם מבטיחים לגבי מיקומים ״וודאיים״. העניין רק יכול לפגוע בכם בטווח הרחוק כאשר גוגל.ישראל יחליטו לשדרג את האלגוריתם שלהם. מקדם האתרים היחיד אשר בידיו הייתי ממליץ”להפקיר” את האתר, הוא כזה שעובד בשיטות אתיות בלבד.

אני מודע לכך שיש כיום הרבה מקדמי אתרים “מוסמכים”, שמבטיחים לקדם אותך עד למקום הראשון בגוגל עבור כל ביטויי שתרצה. הרשו לי לומר כי מדובר בזייפנים מדרגה ראשונה! לא קיים אף מקדם אתרים שיכול להבטיח מקום בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

לסיכום, ממליץ לצפות בראיון הבא שעשיתי עם ג׳ון מולר – אחד העובדים הוותיקים בחברת גוגל העולמית, בו עלו שאלות נפוצות על התחום:

צרו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית:

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.