◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
279 צפיות

לאיזה דף כדאי להפנות?

על ידי 310 צפיות
אני מכין אתר של חנות וירטואלית.
כדי ליצור תוכן מעניין אני כותב מאמרים בנושא שיופיעו באתר.
לאן כדאי להפנות בנושאים שקשורים למאמר?
אם אני אפנה לדפי המכירה מי שייכנס יתאכזב.
אם אני אפנה לדפי המאמר דפי המכירה לא יקודמו בגוגל.

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
כתוב תוכן מעניין על כל אחד מהמוצרים, וכך הם יוכלו לשכון באותו הדף.
קולות
0
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
קצת קשה לענות בלי לראות במה מדובר: איזה ביטויים ואיך נראה דף מכירה. האם זה דף המוצר בחנות והאם יש לך אפשרות לשלב שם תוכן כפי שעמנואל הציע? בכל מקרה, מי שמחפש בעיה מסויימת, לא הייתי מפנה לדף מוצר שיש בו רק כמה מילים, מוצר ומחיר. מי שחיפש נניח "כאבי גב" אי אפשר להנחית ישירות בדף מוצר. אפשר כן להנחית אותו בדף שיווקי שנותן הסבר על כאבי גב, למה הם נגרמים, איזה טיפולים קיימים, במה נבדל הטיפול שלך, עדויות להצלחתו וכו' - כל הדרך שצריך להעביר אותו מהבעיה ועד למוצר. דף כזה גם יתקדם בגוגל וגם ימכור.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
משום שהשאלה מעט לא מובהרת אציג לך הרחבה לגבי דעתי.
אינני מסכים כלל לתכנים שיווקים, ודי קשה לי לקרוא או להוסיף לאתר תכנים אינפורמטיביים שנכתבים עבור מכירת המוצר.

אני נוטה לחלק את אזורי המכירה תחת שירותים\מוצרים ואת המאמרים הטכניים\אינפורמטיביים בקטגוריה אחרת באתר, בהתאם לנישה.
שכן ההפניה מבוצעת בתפריטי האתר.
כאשר הגולש בוחר לטעמו לאן לנווט משם, כמו שהומלץ ע"י מיכל אין שום סיבה שלא להציע לגולשים את האפשרות להתעניין במוצר, בתום הקריאה, או לשלב אזורי CTA במבנה הדף.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מנשה, אם המוצרים בכל קטגוריה הם דגמים שונים של אותו המוצר, יש טעם לרכז את המידע השיווקי בדף נפרד. אבל אם מדובר באתר שמוכר מוצרים מאד מגוונים, לא קיים מידע שיווקי אחיד שמתייחס למוצרים ולא רק למוניטין של העסק. הקריטריון צריך להיות לדעתי מענה לשאלה האם שוק היעד מגיע, למשל, לרכוש חלפים למחשב, או לבלות בחווית שופינג (שמלות לנשף סיום התיכון).

טיול לאורך רחוב מסחרי והתבוננות בחלונות ראווה היא חווית שופינג. אתר אינטרנט מאפשר הוספת טקסט ואמצעים אחרים כדי להעצים את החוויה, ולא כדי לגרוע ממנה. גוגל כבר לא זקוק לתגי מטא ולטקסט של 300 מילים כדי להבין לאיזה ביטויי חיפוש יש להציג את הדף. יש לי ספק רב האם למקדמי האתרים יש את ההכשרה הנכונה ליצירת חווית שופינג עדיפה על זו שבאתרים המתחרים. גם לסידור חלונות ראווה יש בעלי מקצוע, מומחים לכך.

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,929 תגובות

20,760 משתמשים

שאלות קשורות

5 תשובות
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 10/04/14 על ידי adamp 190 צפיות
1 תשובה
קולות
–1
שאלה נשאלה על ידי 10/04/13 על ידי indigo 500 צפיות
3 תשובות
קולות
+3
שאלה נשאלה על ידי 25/04/11 על ידי etay2k <סרן> 5.1k צפיות
2 תשובות
קולות
0
...