קצת קשה לענות בלי לראות במה מדובר: איזה ביטויים ואיך נראה דף מכירה. האם זה דף המוצר בחנות והאם יש לך אפשרות לשלב שם תוכן כפי שעמנואל הציע? בכל מקרה, מי שמחפש בעיה מסויימת, לא הייתי מפנה לדף מוצר שיש בו רק כמה מילים, מוצר ומחיר. מי שחיפש נניח "כאבי גב" אי אפשר להנחית ישירות בדף מוצר. אפשר כן להנחית אותו בדף שיווקי שנותן הסבר על כאבי גב, למה הם נגרמים, איזה טיפולים קיימים, במה נבדל הטיפול שלך, עדויות להצלחתו וכו' - כל הדרך שצריך להעביר אותו מהבעיה ועד למוצר. דף כזה גם יתקדם בגוגל וגם ימכור.