קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

איפה בעמוד מוצרים (קטגוריה) כדאי להוסיף טקסט?

+3 הצבעות
174 צפיות
שאלה נשאלה ב- 25 אפריל, 2011 על ידי etay2k <סרן> (5,070 נקודות)
נערך 25 אפריל, 2011 על ידי פבל ישראלסקי
באתר של חנות וירטואליות עמודי הקטגוריות לא מדורגים היטב, לדעתי בגלל שרוב הטקסט מפוזר בין המוצרים השונים ולא מדובר בפסקאות ארוכות או טקסט אינפורמטיבי במיוחד (וכל זה עוד לפני שעדכון הפנדה הגיע לארץ...).

אני חושש שאם אני אוסיף הרבה טקסט מתחת לשם הקטגוריה, זה יגרום לירידה במכירות מכיוון שהמוצרים עצמם יירדו למטה, וזה דבר שאני לא מוכן בשום פנים ואופן שיקרה.

ראיתי אתרים שתוקעים את כל הטקסט שלהם למטה, אבל אני חושב שזה אפילו יותר גרוע כי ברור שהטקסט הזה בכלל לא מיועד לגולשים שלא יטרחו לגלול עד למטה כדי להתחיל ולקרוא את הטקסט.

מה מומלץ לעשות במקרים כאלו? זכרו שמדובר על עמוד קטגוריה ולא עמוד של מוצר מסוים (שם זה פחות בעייתי).

תשובות 3

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 25 אפריל, 2011 על ידי liorts <סגן> (2,720 נקודות)
יש פתרון ביניים שאני משתמש בו לפעמים כדי להוסיף תוכן איכותי בדף שלא ממש חייב תוכן וזה לשים את המלל בחלק התחתון של הדף, אבל עדיין באיזור ה-BODY ולא באיזור הfooter, וכך נוצר מעין איזון בין לא להפריע לגולש ולא לשים את זה לגמרי למטה. לגבי הדירוג - אתה יכול לנסות לשפר באמצעות היררכיה של קישורים (פנימיים וחיצוניים) שיעזרו לגוגל "להבין" מה חשוב יותר (קטגוריה יותר גבוהה) ומה חשוב פחות.
נתקבלה תגובה 26 אפריל, 2011 על ידי אנונימי
הבנתי, אבל השאלה אם גוגל יודע שזה עדיין לא הפוטר : אחרי הכול, פוטר זה בסך הכול הפסקה האחרונה בדף, אז מה כבר ההבדל בין הפסקה האחרונה ללפני אחרונה?

ואתה לא מדבר על HTML 5, נכון? שם יש הגדרה נפרדת לפוטר עד כמה שהבנתי...
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 25 אפריל, 2011 על ידי פבל ישראלסקי <רב סרן> (10,250 נקודות)
אני דווקא לא רואה בעיה להוסיף את הטקסט למטה. מצד שני, אני גם לא חושב שאם אין טקסט כלל זה מה שיכריע האם העמוד ידורג או לא, תסתכל למשל על הדוגמא של זאפוס:
http://www.zappos.com/mens-sneakers-athletic-shoes~dA
בסופו של דבר התוכן בעמודים הללו זה המוצרים עצמם ולמרות שיש כביכול שכפול תוכן, לא אמורים להיות בדיוק אותם מוצרים בקטגוריות שונות.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 27 אפריל, 2011 על ידי אופיר פטרושקה <רב סרן> (13,860 נקודות)
לרוב מומלץ אפילו לבטל את אינדוקס עמודי הקטגוריות.
במערכת מכירות עמודי הקטגוריות הם דיי גרועים מבחינת SEO ושימושיות לגולשים אשר נכנסו רנדומאלית אליהם.

מה שהייתי מציעה לך לעשות הוא ליצור עמוד תוכן במקום עמודי הקטגוריות שמדברים על הקטגוריה ומקשרים למוצרים הטובים ביותר.
מהם אתה יכול לקשר לקטגוריות האוטומטיות אם יש לזה שימוש כ"מוצרים נוספים X"

אבל אתה יכול לבטל את האינדוקס של העמודים האלה בכלל, למרות שזה לא נשמע לך במקור כמו רעיון טוב....

אופיר פטרושקה,

יומו של משווק שותפים
נתקבלה תגובה 28 אפריל, 2011 על ידי אנונימי
כן, אבל אז אני בעצם חייב למצוא דרך אחרת לקשר אל כל המוצרים, מעבר לזה שכל עמוד תוכן חדש שאני יוצר נכנס לתוך "מאמרים" ואז הניווט בכלל לא ברור.

נראה לי שאני כן אוסיף טקסט כי במחשבה שניה, מי שרוצה למצוא מוצר פשוט ידלג מעליו.
נתקבלה תגובה 29 אפריל, 2011 על ידי אופיר פטרושקה <רב סרן> (13,860 נקודות)
1. יש הבדל בין זחילה לאינדוקס, גוגל עדיין יעבור בהם, רק לא יוסיף אותם לאינדקס.
2. יש ווידאו חדש שגוגל מסבירים קצת על קידום, מאוד רלוונטי אליך התוכן. הם מדגימים על אתר חנות... (באתר שלי).
3. תנסה לחשוב במונח של עבור חיפוש "חולצה אדומה של קיטי" או משהו רלוונטי, מה העמוד האולטימטיבי שאתה רוצה שהגולש יגיע אליו, מה יהיה התקציר שלו ומה יהיה בתוכן כדי שהוא יקנה.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,247 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,300 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
3 תשובות 167 צפיות
שאלה נשאלה ב- 21 אפריל, 2013 על ידי shaygen (310 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 354 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 239 צפיות
שאלה נשאלה ב- 29 יוני על ידי zahipan (470 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 152 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 ינואר, 2016 על ידי idand48 (320 נקודות)
0 הצבעות
0 תשובות 367 צפיות
שאלה נשאלה ב- 7 דצמבר, 2015 על ידי zahipan (470 נקודות)
...