שלום,
קראתי כאן את המדריך ליצירת הירארכיה מושלמת..
למרות שהוא ישן, כמובן עדיין רלוונטי ברובו.
דובר קצת על קישורים פנימיים מתוך טקסט (חוץ מהתפריטים). יש לי אתר עם משחקים עם מילות מפתח בכמה נושאים, ויש נושא מסוים שיש בו הרבה ואריאציות של אותה מילת המפתח. האתר בנוי בוורפרס, והדף עם מילת המפתח הראשית מוגדר כ Page ויש פוסטים שונים לפי קטגוריות שגם הן נושאים שונים איך עושים שגוגל יבין שיש דף עיקרי וכל השאר מתחתיו?
מצד שני, הדף לפי ההיגיון כן צריך לתת קישורים לדפים מתחתיו, לעשות את זה מתוך מילים בטקסט?
איך למשל גוגל ידע שסוגי תכנות שונות של משחקים, שכמובן יש פוסטים שונים, בעצם צריכות לתת כח לדף הראשי (לא דף הבית) שחשוב לי, ולא "לגנוב" או לפצל את הכח של אותה המילה?
ודפים שונים למשחקים בחינם לעומת משחקים בכסף, לא אמורים לפצל את הכח של "משחקים" או לפגוע בכח של תכנות משחקים שונות. ברור שכאן מילות המפתח חוזרות הרבה וקישורים לאותם דפי משחקים (יש משחקים שלכל אחד מהם יש דף משלו) יוצגו כמה פעמים מתוך הפוסטים השונים.
נגיד משחק 1.8 יופיע גם מאחד מדפי תוכנות וגם מדף המשחקים הראשי בתור משחק נבחר, וגם משחקים בחינם.
אני הרי צריך לספק לגולשים גישה נוחה לכל דפי המשחקים. אולי מדף משחק עם טקסט להוסיף מתוך התוכן קישור לדף המדחקים הראשי? או משהו ב URL?
בתפריט עליון זה ברור מה הכי חשוב, וגם בסיידבר, אני צריך עזרה באופציות האחרות כי כרגע גוגל כל הזמן "מתבלבל" ומשנה דירוגים למילות המפתח בואריציות השונות והכל די נמוך ביחס למתחרים שיש לחלקם אך ורק דף אחד או שניים על אותה מילת המפתח החשובה לי. אני מספק עוד הסברים ומידע, למשל שייכות קבוצת משחקים ל/תוכנות/פופולריות/אתרים בהם ניתן לשחק ועוד... אבל זה מופיע אצלי בהרבה דפים שונים עם URLים של מילת המפתח בתוכם, אולי להסיר אותה? ואז איך גוגל ידע שזה קשור?
ראיתי הסבר על כך שאפשר לשים את המילה החשובה בהתחלה ואז - הואריציה
cars/
cars-new/
cars-lising/
cars-lising-family/
cars-lising-mini/
אצל המתחרים אין שיטה אחידה
תודה!