◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
444 צפיות

קידום אתר בעזרת עמוד ראשי או קידום עמודים פנימיים

על ידי 420 צפיות
שלום רב, אני מקדם את האתר שלי : "משתלם"
www.mistalem.co.il
אני עומד בדילמה האם לקדם בעיקר את העמוד הראשי במילות מפתח תחרותיות או לקדם ביטויים של עמודים ספציפיים שבהם אני רוצה להתקדם ולעלות במיקומים.
השאלה היא האם קידום העמוד הראשי ייתן פוש לכל האתר בכלל המילים ?

3 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
שכח את מה שלמדת בזמנו. עבודת קידום אתרים שבה, כדי לגרום לגוגל להציג את הדף שלך בתוצאות החיפוש לביטוי חיפוש מסויים (שלא לדבר על צמרת תוצאות החיפוש), אתה חייב לבצע פעולה שכוללת את השימוש במילים שמרכיבות את אותו ביטוי, היא מיושנת ולא נחוצה, כי גוגל פועל עכשיו באופן הרבה יותר מתוחכם. קרא את http://www.askpavel.co.il/qa/18834 וחזור לכאן עם השאלות שודאי יתעוררו.
קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

צא מנקודת מחשבה חדשה שכל עמוד פנימי הינו בעל ערך רב ודוחף את האתר קדימה בזכות רמת ההתעניינות של הגולשים מהתוכן המוצא בו.

שים לב שהעמוד הראשי הינו בעל ערך בשל הצורך לגרות את הגולשים להיכנס לעוד תכנים או לבצע פעולות המרה או הפעלת קישורים פנימיים, כך או כך התפקיד של הדף הראשי הינו בעיקר למשוך את הגולש להתעניין באתר ולחפש תכנים קרובים יותר למה שרצה למצוא.

פוסטים פנימיים חזקים יכולים להעלות גם הם את כוחו של האתר ולתרום לקוראים ערך רב, בזכות פוסטים טובים הדף הראשי מקבל כוחות להתמודד בזירה המשתנה והתחרותית.


לכן לדעתי יש להשקיע זמן ומחשבה על הדף הראשי כמו חלון ראווה של חנות ולשמור על פרסום המוצרים הפנימיים וקידומם, על מנת למשוך גולשים לתכנים מיוחדים ויחודיים!!! בעלי ערך ותרומה לגולשים..
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
היי עמית, ממה שכתבת אפשר גם להסיק שעדיף לבנות אתר שיש בו רק דף אחד, הכולל את כל התכנים (שמרביתם נכתבו באופן מלאכותי לתועלת פיזור ביטויי המפתח בין הדפים).
קולות
0
על ידי <סגן> 4.1k צפיות
בדרך כלל עמוד הבית מקודם יותר
עדיף ליצור כמה שיותר עמודים פנימיים על מנת שגוגל יבחין בגודל האתר
יש לך פה טיפים
http://www.9comp.com/?p=10983

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 16/05/18 על ידי creativel <סגן> 2.5k צפיות
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 10/03/16 על ידי סי 660 צפיות
1 תשובה
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
...