קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

ריבוי מילות מפתח - האם פוגע בקידום האתר?

0 הצבעות
309 צפיות
שאלה נשאלה ב- 9 מאי, 2013 על ידי מיכל99 (120 נקודות)
אני מעצבת פנים. כדי "לכסות" את כל אפשרויות החיפוש של ביטוי מסויים, הוספתי ואריציות רבות של מילת חיפוש. למשל:
עיצוב פנים לדירה
עיצוב דירה
עיצוב של דירה
אדריכלות פנים לדירה
עיצוב דירות ועוד....
כמובן שרק למילת חיפוש אחת או שתיים מתוך רשימת מילות חיפוש ארוכה, יש באמת ביקוש. שאלתי היא פשוטה: האם להשאיר את כל יתר מילות החיפוש למקרה ומישהו כן יקליד את המילים האלה או שריבוי של מילות חיפוש עם נפח נמוך פוגעות בתהליך קידום האתר?

תשובה 1

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 10 מאי, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
נערך 10 מאי, 2013 על ידי זקן השבט
את שואלת את השאלות הנכונות. יש לקחת בחשבון שמנועי החיפוש התפתחו מאד ב-15 השנים האחרונות, וגוגל אפילו מחולל כיום מהפכה של ממש.

כך למשל, אין יותר צורך לכלול בטקסט גם את ביטוי החיפוש [עיצוב דירה] וגם את [עיצוב של דירה] כדי שמנוע החיפוש יציג את הדף בתוצאות החיפוש גם למי ששאל את הביטוי הראשון וגם למי ששאל את השני, כי מנוע החיפוש כבר יודע שהם זהים. הוא גם יודע ש[מעצב פנים בבאר-שבע] מעיד על כוונה מאד שונה של השואל בהשוואה ל[מעצב פנים בחיפה]. הוא אפילו יודע ש[אדריכלות פנים] זהה, בראשו של השואל ל[עיצוב פנים] גם אם יש הבדל במסלולי ההכשרה, וכו'.

יחד עם זאת, גוגל מבליט בדפי תוצאות החיפוש שלו את ביטוי החיפוש המדוייק שנשאל, אם הוא נמצא בתגי הכותרת, התיאור או טקסט הדף. אבל מזה כמה שנים, גוגל מתעלם מתגי הכותרת והתיאור שיצר בעל האתר ומציג בדפי תוצאות החיפוש תגי כותרת ותיאור שהוא בונה בעצמו, כדי להתאימם לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל, והוא שולף אותם מתוך הטקסט. ואם הוא לא מוצא אותו בתוך הטקסט? האם דף כזה יוצג במקום גרוע במיוחד בתוצאות החיפוש? אין לנו על כך מספיק מידע כדי לענות לך תשובה אחראית, ומי שממהר לענות חושב כפי הנראה על גוגל הפשוט שמלפני 10 שנים.

נפח החיפוש של הביטויים היותר נפוצים, על פי הכלים של גוגל, כולל שיעור עצום של חיפושי סרק. ואת כל הוריאציות האפשריות שלהם (ביטויי הזנב הארוך) אי אפשר לכלול בדף באתר אינטרנט שצריך קודם כל להציג את ההישגים החזותיים של אדריכלית פנים.

יש עדויות מצטברות על כך שגוגל מחולל מזה כשנה, ובהדרגה, מהפכה ממשית בשיטת חישוב הרלוונטיות של תוצאות החיפוש, והמוקד של "מה תורם או פוגע בקידום" עובר מתכונות הדף ותכונות הדפים המקשרים אליו לרמת שביעות הרצון של המבקרים מחווית הביקור. (קודם חשבנו על מבקר שרק מחפש מידע והתעלמנו מהחוויה.) יש לך פה יתרון עצום - עצבי את האתר באופן שמחולל חווית ביקור חזותית מיטבית, ותני לטקסט לשרת את חווית המבקר במקום להתגנדר בפני גוגל. קראי גם ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים" איך להביא את שוק היעד שלך מאתרים אחרים שבהם הוא נוהג לבקר.
נתקבלה תגובה 10 מאי, 2013 על ידי מיכל99 (120 נקודות)
תודה רבה על ההתייחסות המפרורטת, אך עדיין לא הבנתי מה השורה התחתונה. האם כדאי לי לבטל לגמרי את מילות החיפוש בעלות הנפח הנמוך, או פשוט לתת להן להיות ברשימה עד אשר מישהו יחפש אותן, או לא.
נתקבלה תגובה 10 מאי, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
מה פירוש "להיות ברשימה"? איפה את יוצרת את ה"רשימה" שעל פיה את מודיעה לגוגל לאיזה ביטויי חיפוש עליו להציג את הדף המתאים מהאתר שלך?
נתקבלה תגובה 11 מאי, 2013 על ידי אנונימי
אני מתכוונת לרשימת מילות המפתח ששמתי במסע הפרסום ב adwards
נתקבלה תגובה 12 מאי, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
שאלת "האם זה פוגע בקידום האתר?" ועד רגע זה הבנתי שאת מדברת על מה שנקרא "קידום בתוצאות החיפוש האורגניות". בקידום האורגני אין דבר כזה טבלה של מילות מפתח שבאמצעותה את מודיעה משהו לגוגל (פעם היה), ואם הודעת משהו לגוגל לצורך מסע adwords זה לא משפיע על הקידום בתוצאות האורגניות.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,302 שאלות

7,325 תשובות

9,900 תגובות

16,816 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+3 הצבעות
5 תשובות 624 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 יולי, 2011 על ידי pepinka (520 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 164 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 167 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 אוגוסט, 2012 על ידי shy3030 (270 נקודות)
+2 הצבעות
3 תשובות 406 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 דצמבר, 2011 על ידי isaharbe (540 נקודות)
0 הצבעות
4 תשובות 435 צפיות
...