קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

האם כדאי מבחינת SEO לקדם דף אחד על 20 מילות מפתח ומעלה?

+3 הצבעות
548 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 יולי, 2011 על ידי pepinka (520 נקודות)
נערך 14 יולי, 2011 על ידי LiranRor
היי
שאלתי היא פשוטה - האם זה טוב מבחינה קידומית לקדם דף אחד על 20 מילות מפתח ויותר?
יש לציין שהדף הוא דף הבית של האתר - לא דף פנימי. מילות המפתח הן מילים בעלות תחרות גבוהה וגם תחרות נמוכה, מבדיקה שערכתי בכלי מילות המפתח.

אז מה אתם אומרים? זה אפשרי? האם יש לכך השלכות?

תודה

תשובות 5

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 14 יולי, 2011 על ידי LiranRor <סגן> (3,790 נקודות)
היי pepinka,

אני חושב שאם זה היה כדאי האידיאל של כל אחד מאיתנו היה לקדם את כל הביטויים האפשריים שקשורים איכשהו לתחום שלו ולעשות זאת על כל עמוד ועמוד. הבעיה היא - שיש הרבה מתחרים בג'ונגל ה-SEO, חלקם חזקים ומהירים ממך ויתרה מזאת אם בג'ונג'ל עסקינן, כפי שג'ירפה מגיעה לעצי פרי גבוהים וחיות קטנות יותר מסתפקות באוכל מהאדמה, גם אתה צריך לדעת להתאים את עצמך.

במילים פשוטות יותר ובתכלס - עמוד אחד אינו יכול להיות רלוונטי ל 20 מילים באותה מידה. ככל שתחלק את העוגה שלך ליותר אנשים, כך כל אחד מהם יקבל פחות, וכך גם התפוקה שלך מכל מילה שתקדם אם בחרת לקדם 20 מילים על דף במקום 4, למשל.

במצב אופטימלי אתה אמור לשחק עם 20(או יותר) המילים שלך כך שתוכל לחלקן אותן בצורה הנכונה ביותר בין הדפים השונים באתרך, וכך חופש המשחק שלך בין המילים הללו יגדל (גם מבחינת אופטימיזציה פנימית של תוכן לדוגמא, וגם מבחינת אופטימיזציה חיצונית של לינקים שאתה מקבל לעמוד ספציפי).

גם אם מדובר בדף הבית - אולי כדאי לשייך לו מילה אחת יותר מעמודים פנימיים אחרים, אבל אני אישית לא הייתי מגזים עם הכמות הזו.

מקווה שעזרתי, בהצלחה :)
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 14 יולי, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
אני הייתי ממליץ לך לחלק את ה20 מילים בחמש ככה שאתה מקבל 4 מילות מפתח בכל קבוצה, חמש קבוצות סה"כ... כבר יש לך עוד חמישה דפים לפתוח ולהעלות תוכן ועליהם לקדם את ארבעת מילות המפתח (עדיף שהן יהיו רלוונטיות אחת עם השנייה) בכל עמוד.
מה שטוב זה שקודם כל גוגל מקדם בברכה תוכן חדש, ויש לך הזדמנות להעשיר את האתר שלך בתוכן. אם האתר באנגלית, זה אפילו עדיף יותר.
עוד משהו שיעזור מעט זה שמדף הבית תוכל לפתוח קטגוריות שיהיו מילות המפתח החדשות ושיעבירו את הגולש גם לדף הרלוונטי שבו יש את ארבעת מילות המפתח...
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 14 יולי, 2011 על ידי Tomer Naim <סגן> (3,120 נקודות)
הי,
כן - כי זה מראה למנוע חיפוש שהדף רלוונטי וקשור (ומקושר) לנושאים רבים מאותו התחום. לטווח הארוך
לא - כי ההתקדמות תהיה איטית ומתמשכת, מה גם שקשה יהיה לראות תוצאות בטווח קצר/בינוני.
עצתי אליך היא להתחיל ולקדם 5 צילות מפתח, לכל היותר מהתחרות הנמוכה ורק אחרי שתגיע לתוצאות מספקות לבחור עוד שתיים מהתחרותיות יותר ולראות כיצד זה מתקדם לך.
כך תוכל גם להשיג מהר יחסית מיקומים טובים בזמן קצר ולהשתלט על כלל המילים שבחרת לקדם בטווח בינוני-ארוך.
בהצלחה!
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 15 יולי, 2011 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
כשמסתכלים על התנועה המצטברת לדף תוכן לאורך תקופה, רואים שככל שיש בו תוכן רב ומגוון יותר כך גדל מספר הביטויים ששולחים אליו תנועה. כמובן, מדובר רק על ביטויים שמורכבים ממילים שמופיעות בדף.

מצד שני, כשאתה מקדם את הדף עבור ביטוי תחרותי, על התוכן להיות ממוקד בנושא שאותו הביטוי מייצג. כדי להופיע עבור ביטויים תחרותיים נוספים, אלו צריכים להיות ביטויים קרובים מאד לביטוי הראשון - בדרך-כלל וריאציות שלו.

אם אתה מדבר על 20 ביטויים שהם וריאציות על הביטוי העיקרי, אז כן זה אפשרי - אבל אולי תרצה לקשר מדף הבית לדפים פנימיים שתעשה להם אופטימיזציה לכל אחד מהביטויים בנפרד.

לקדם את דף הבית שלך, או כל דף אחר, עבור 20 ביטויים שונים - זה בזבוז זמן. אתה תעבוד הרבה יותר קשה.
נתקבלה תגובה 15 יולי, 2011 על ידי אנונימי
תודה לך ולכל מי שהגיב לפני! אז כמה מילים מומלץ לקדם על דף אחד? בהנחה שהמילים הם לא הטיות של הנושא העיקרי של הדף, או מילים נרדפות - אלא פשוט מילים מאותו תחום?
נתקבלה תגובה 16 יולי, 2011 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
ביטוי אחד, מקסימום שניים. מספר גדול יותר יהפוך את הדף פחות ממוקד ופחות רלוונטי עבור כל אחד מהביטויים, מאשר לו היית מקדם רק עבורו. לכן, סך העבודה שתשקיע יהיה גדול יותר מאשר בהפרדה לדפים שונים.

הסיבה שאנשים מנסים לקדם דף אחד למספר ביטויים היא שאין להם יכולת ליצור תוכן מקורי בעצמם או לשלם על יצירת תוכן כזה. בשורה התחתונה: הם יעבדו יותר קשה.
נתקבלה תגובה 2 אוגוסט, 2011 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
שוקי צודק. ביטוי אחד או שניים. קידום בזירות תחרותיות לא נועד לחסכנים והוא לא עבודה לעצלנים.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 6 יוני, 2012 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
עברו 10 חודשים מאז התגובה שכתבתי מעלה ובה הסכמתי עם שוקי גלילי שעדיף לבנות כמה אתרים ולייחד כל אחד מהם לביטויי מפתח מעטים.

גוגל הכריזו לאחרונה שהם הולכים להתעלם מתג הכותרת שכתב מקדם האתרים ויציגו במקומו לגולש תג כותרת תוצרת עצמית, מותאם לביטוי החיפוש הספציפי של הגולש (וכשיפור השרות למי ששואלים ביטויי זנב ארוך). סביר מאד להניח שהם ירכיבו את תג הכותרת מתוך הטקסט של הדף, ואם לא ימצאו את המילים המתאימות לא יציגו את הדף בצמרת תוצאות החיפוש. זהו שלב נוסף במעלה רף היצירתיות הנדרש ממקדם אתרים.

בתנאים החדשים האלה יש מקום לשקול מחדש הצגת דף בית בעל תוכן רב שמתייחס, אולי ב-20 פסקאות נפרדות, לכל 20 ביטויי המפתח ולביטויי הזנב הארוך הנגזרים מהם.
נתקבלה תגובה 8 אוקטובר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
כל הנושא הזה עבר מהפכה שלמה לאחרונה - גוגל כבר לא זקוק, כמו בעבר, ל"פעולות קידום" כדי לספר לו "במה עוסק האתר". קראו את הדיון שב- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 .
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,239 שאלות

7,264 תשובות

9,859 תגובות

12,875 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+2 הצבעות
0 תשובות 167 צפיות
שאלה נשאלה ב- 27 דצמבר, 2011 על ידי obender (370 נקודות)
+2 הצבעות
1 תשובה 293 צפיות
שאלה נשאלה ב- 17 אוקטובר, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 247 צפיות
שאלה נשאלה ב- 30 דצמבר, 2011 על ידי frimen (480 נקודות)
...