◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
1.6k צפיות

האם כדאי מבחינת SEO לקדם דף אחד על 20 מילות מפתח ומעלה?

על ידי 520 צפיות
נערך על ידי
היי
שאלתי היא פשוטה - האם זה טוב מבחינה קידומית לקדם דף אחד על 20 מילות מפתח ויותר?
יש לציין שהדף הוא דף הבית של האתר - לא דף פנימי. מילות המפתח הן מילים בעלות תחרות גבוהה וגם תחרות נמוכה, מבדיקה שערכתי בכלי מילות המפתח.

אז מה אתם אומרים? זה אפשרי? האם יש לכך השלכות?

תודה

5 Answers

קולות
0
על ידי <סגן> 3.8k צפיות
היי pepinka,

אני חושב שאם זה היה כדאי האידיאל של כל אחד מאיתנו היה לקדם את כל הביטויים האפשריים שקשורים איכשהו לתחום שלו ולעשות זאת על כל עמוד ועמוד. הבעיה היא - שיש הרבה מתחרים בג'ונגל ה-SEO, חלקם חזקים ומהירים ממך ויתרה מזאת אם בג'ונג'ל עסקינן, כפי שג'ירפה מגיעה לעצי פרי גבוהים וחיות קטנות יותר מסתפקות באוכל מהאדמה, גם אתה צריך לדעת להתאים את עצמך.

במילים פשוטות יותר ובתכלס - עמוד אחד אינו יכול להיות רלוונטי ל 20 מילים באותה מידה. ככל שתחלק את העוגה שלך ליותר אנשים, כך כל אחד מהם יקבל פחות, וכך גם התפוקה שלך מכל מילה שתקדם אם בחרת לקדם 20 מילים על דף במקום 4, למשל.

במצב אופטימלי אתה אמור לשחק עם 20(או יותר) המילים שלך כך שתוכל לחלקן אותן בצורה הנכונה ביותר בין הדפים השונים באתרך, וכך חופש המשחק שלך בין המילים הללו יגדל (גם מבחינת אופטימיזציה פנימית של תוכן לדוגמא, וגם מבחינת אופטימיזציה חיצונית של לינקים שאתה מקבל לעמוד ספציפי).

גם אם מדובר בדף הבית - אולי כדאי לשייך לו מילה אחת יותר מעמודים פנימיים אחרים, אבל אני אישית לא הייתי מגזים עם הכמות הזו.

מקווה שעזרתי, בהצלחה :)
קולות
0
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
אני הייתי ממליץ לך לחלק את ה20 מילים בחמש ככה שאתה מקבל 4 מילות מפתח בכל קבוצה, חמש קבוצות סה"כ... כבר יש לך עוד חמישה דפים לפתוח ולהעלות תוכן ועליהם לקדם את ארבעת מילות המפתח (עדיף שהן יהיו רלוונטיות אחת עם השנייה) בכל עמוד.
מה שטוב זה שקודם כל גוגל מקדם בברכה תוכן חדש, ויש לך הזדמנות להעשיר את האתר שלך בתוכן. אם האתר באנגלית, זה אפילו עדיף יותר.
עוד משהו שיעזור מעט זה שמדף הבית תוכל לפתוח קטגוריות שיהיו מילות המפתח החדשות ושיעבירו את הגולש גם לדף הרלוונטי שבו יש את ארבעת מילות המפתח...
קולות
0
על ידי <סגן> 3.1k צפיות
הי,
כן - כי זה מראה למנוע חיפוש שהדף רלוונטי וקשור (ומקושר) לנושאים רבים מאותו התחום. לטווח הארוך
לא - כי ההתקדמות תהיה איטית ומתמשכת, מה גם שקשה יהיה לראות תוצאות בטווח קצר/בינוני.
עצתי אליך היא להתחיל ולקדם 5 צילות מפתח, לכל היותר מהתחרות הנמוכה ורק אחרי שתגיע לתוצאות מספקות לבחור עוד שתיים מהתחרותיות יותר ולראות כיצד זה מתקדם לך.
כך תוכל גם להשיג מהר יחסית מיקומים טובים בזמן קצר ולהשתלט על כלל המילים שבחרת לקדם בטווח בינוני-ארוך.
בהצלחה!
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
כשמסתכלים על התנועה המצטברת לדף תוכן לאורך תקופה, רואים שככל שיש בו תוכן רב ומגוון יותר כך גדל מספר הביטויים ששולחים אליו תנועה. כמובן, מדובר רק על ביטויים שמורכבים ממילים שמופיעות בדף.

מצד שני, כשאתה מקדם את הדף עבור ביטוי תחרותי, על התוכן להיות ממוקד בנושא שאותו הביטוי מייצג. כדי להופיע עבור ביטויים תחרותיים נוספים, אלו צריכים להיות ביטויים קרובים מאד לביטוי הראשון - בדרך-כלל וריאציות שלו.

אם אתה מדבר על 20 ביטויים שהם וריאציות על הביטוי העיקרי, אז כן זה אפשרי - אבל אולי תרצה לקשר מדף הבית לדפים פנימיים שתעשה להם אופטימיזציה לכל אחד מהביטויים בנפרד.

לקדם את דף הבית שלך, או כל דף אחר, עבור 20 ביטויים שונים - זה בזבוז זמן. אתה תעבוד הרבה יותר קשה.
על ידי
תודה לך ולכל מי שהגיב לפני! אז כמה מילים מומלץ לקדם על דף אחד? בהנחה שהמילים הם לא הטיות של הנושא העיקרי של הדף, או מילים נרדפות - אלא פשוט מילים מאותו תחום?
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
ביטוי אחד, מקסימום שניים. מספר גדול יותר יהפוך את הדף פחות ממוקד ופחות רלוונטי עבור כל אחד מהביטויים, מאשר לו היית מקדם רק עבורו. לכן, סך העבודה שתשקיע יהיה גדול יותר מאשר בהפרדה לדפים שונים.

הסיבה שאנשים מנסים לקדם דף אחד למספר ביטויים היא שאין להם יכולת ליצור תוכן מקורי בעצמם או לשלם על יצירת תוכן כזה. בשורה התחתונה: הם יעבדו יותר קשה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
שוקי צודק. ביטוי אחד או שניים. קידום בזירות תחרותיות לא נועד לחסכנים והוא לא עבודה לעצלנים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עברו 10 חודשים מאז התגובה שכתבתי מעלה ובה הסכמתי עם שוקי גלילי שעדיף לבנות כמה אתרים ולייחד כל אחד מהם לביטויי מפתח מעטים.

גוגל הכריזו לאחרונה שהם הולכים להתעלם מתג הכותרת שכתב מקדם האתרים ויציגו במקומו לגולש תג כותרת תוצרת עצמית, מותאם לביטוי החיפוש הספציפי של הגולש (וכשיפור השרות למי ששואלים ביטויי זנב ארוך). סביר מאד להניח שהם ירכיבו את תג הכותרת מתוך הטקסט של הדף, ואם לא ימצאו את המילים המתאימות לא יציגו את הדף בצמרת תוצאות החיפוש. זהו שלב נוסף במעלה רף היצירתיות הנדרש ממקדם אתרים.

בתנאים החדשים האלה יש מקום לשקול מחדש הצגת דף בית בעל תוכן רב שמתייחס, אולי ב-20 פסקאות נפרדות, לכל 20 ביטויי המפתח ולביטויי הזנב הארוך הנגזרים מהם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
כל הנושא הזה עבר מהפכה שלמה לאחרונה - גוגל כבר לא זקוק, כמו בעבר, ל"פעולות קידום" כדי לספר לו "במה עוסק האתר". קראו את הדיון שב- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 .

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,012 משתמשים

...