◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
585 צפיות

מחירון קידום אתר - מהו טווח המחירים לפי מילים וזמן קידום?

על ידי 500 צפיות
נערך על ידי
אני יודעת שאין מחירון קבוע ובכל זאת, אשמח לדעת טווח מחירים לפי מילים וזמן קידום. האם יש התחייבות שהמילה תישאר במיקום לזמן ארוך יותר מזמן הקידום?

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
גם אם מישהו נותן לך התחייבות כזו, למה שתישארי באותו מיקום לאחר הפסקת עבודת הקידום - האם בעלי האתרים המתחרים בך מפסיקים גם הם את עבודת הקידום?
על ידי 500 צפיות
אז בעצם מחיר הקידום הוא אך ורק לתקופה בה האתר מקודם. אין אחריות בכלל ?
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
איך מישהו יכול לתת לך אחריות כשהוא לא עושה עבודה, האתר לא בשליטתו והוא לא מקבל תשלום?
על ידי
למה אתה עונה על כל השאלות בשאלות? אם יש לך משהו חשוב להגיד תגיד. ואם לא אז לא. כל התשובות שלך הן בעצם שאלה, מה הקטע?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כדי להראות לשואלת שהשאלה אבסורדית, ואם היא מקבלת עליה תשובות גם התשובות אבסורדיות. למה זה מפריע לך?
קולות
+1
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
זה לא נכון להשוות חברות קידום אתרים ע"ס מחיר פר מיקום מילה. את לא קונה פה מוצר של מקום בגוגל, את קונה שירות שלם. חברת קידום טובה תדע להגדיר לך את המטרות הנכונות (שזה בדרך כלל לא קידום X מילים), תדע לשפר את האתר ולא להרוס אותו, תדע להתאים את הדפים הנכונים לביטויים הנכונים, לשפר יכולת המרה, לקדם טווח רחב של ביטויים ולא רקאת X המילים שהגדרתם (שזה הבדל של שמים וארץ מבחינת תנועה), לבנות קישורים שיחזקו את האתר בטווח הרחוק ולא רק בקרוב, לייצר קידום חזק ולא ספאמי, ליצור קידום שמשפר את המוניטין של ברשת ולא הופך אותך לספאמרית, לבצע ווב אנליטיקס ולהתכוונן למטרות הנוכונות וכו'.
בקיצור, תצאי מהקונספט של לקחת מילה ו"לקנות" לה דירוג. זה לא זה.
על ידי 500 צפיות
תודה מיכל
איך יודעים אם החברה טובה?
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
כמו בכל תחום" רושם, אינטואיצה, שיחה, בדיקת חוות דעת של לקוחות...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני חולק על דעתה של עמיתתי מיכל. הדרישה העליונה מחברת קידום בשנת 2013 היא לוודא שהיא מצליחה להסתגל לשינויים הרדיקליים שהנהלת גוגל מחוללת בעיקרון הפעולה של מנוע החיפוש שלהם. קראי למשל את הדיון שבהמשך הראיון עם בן אורן ב-http://www.askpavel.co.il/blog/competitive-seo-interview

הבעיה היא שכל אחד מפרש את השינויים הללו באופן שנוח לו. כך למשל לביטוי "לבנות קישורים שיחזקו את האתר בטווח הרחוק ולא רק בקרוב" היתה משמעות ברורה וחיובית בשנת 2011, ואילו כיום הכוונה היא כפי הנראה לעבודת קידום שאין בה כל תועלת והיא אפילו מזיקה. כי אם המתחרים יעשו את מה שנכון בשנת 2013 האתרים שלהם יהיו בצמרת גוגל ולא האתרים ש"בנו להם קישורים שחיזקו אותם".
על ידי
קידום אתרים היום הוא לא כמו פעם לשים מילים מסויימות בדירוג מסויים, היום זה יותר מתפרש להבאת לקוחות בכל דרך אפשרית שחלקה הגדול הוא אורגני אך יחד עם זאת יש עוד כמה וכמה דרכים להביא ללקוח גולשים רלוונטים. בסופו של דבר הלקוח רוצה לבצע מכירות וזה פחות משנה לו אם הגולש הגיע מגוגל או ממקורות אחרים.
חברה שיודעת להתאמים את עצמה לשינויים האלה תקדם את האתר אם תרצה ואם לא תרצה ותביא מגוון רחב של גולשים מהרבה מקורות, זה חלק ממה שגוגל אוהב, לראות הגעת גולשים ממקורות רבים, זה מעיד על אתר "ברנד"
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
אחד מגדיר קידום אתרים כדירוג מילים, שני מגדיר את זה כהעלאת התנועה מגוגל והשלישי מדבר על העלאת התנועה לא רק מגוגל. אפשר אבל אין באמת טעם להתווכח על זה. זה לא משנה מה ההגדרה, מה שחשוב זה שבין חברת הקידום ללקוח יהיה תיאום ציפויות והמטרות יהו ברורות ומוגדרות היטב.
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
עמנואל, אני מכירה קישורים שמחזקים בטווח הקרוב וגם ברחוק ואני בטוחה שגם אתה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
משרד הקידום לא יכול לדעת מראש האם ימלא את הציפיות שהוא מעורר אצל בעל האתר, כי אי-אפשר לדעת מה יעשו המתחרים. ואני עוד לא מדבר על עבודת קידום שגוגל מרשה (או אפילו מעודד) כיום ויעניש בעוד כמה חודשים. יתר על כן, כבר אינני בטוח ששנינו מסכימים מהו קישור שיחזיק בטווח הארוך: על פי כל הסימנים גוגל מתחיל להתנער מכל רעיון הקישורים, כי אין בהם כל תועלת לשיפור רמת שביעות הרצון של אוכלוסיות המבקרים ממה שמוצג בצמרת תוצאות החיפוש.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
כמו שאמרו חבריי המלומדים: תמחור לפי מילים ומיקומים הוא לא רציני. מי שמציע אותו או שלא באמת מסוגל לספק את הסחורה או שהוא מבטח את עצמו בתעריפים גבוהים מאד שמקטינים את הסיכון שלו והופכים את ההתחייבות למשתלמת לו - אבל לא לך.

מעבר לזה, קידום שמתמקד במילים ובמיקומים הוא שגוי מיסודו. מה שמעניין אותך באמת הם לא המיקומים אלא התנועה, הלידים והמכירות שנובעים מהם. קידום נכון לא משפר את המיקומים שלך עבור ביטויים בודדים שניתן לעקוב אחריהם אלא עבור ביטויים רבים שאת חלקם הגדול לא תוכלי בכלל לנחש מראש.

לגבי שמירה על מיקומים עם סיום עבודת הקידום - לפעמים זה קורה גם בלי שמתחייבים לזה, אבל האם היית מצפה שלקוחות ימשיכו להגיע באותו קצב אחרי שהסתיים קמפיין פרסום?  האם פונקציית השיווק בארגון או בעסק הופכת מיותרת אחרי זמן מה, או שהיא ממשיכה להיות חיונית לכל אורך מחזור החיים שלו?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מניתוח 73,762 מבקרים שמקורם בתוצאות האורגניות של גוגל בזירה מאד תחרותית בארה"ב, במשך קרוב לשנתיים, מצאתי שיחס ההמרה של מי ששאלו את הביטוי המרכזי היה גבוה ב-50-100% מזה של מי ששאלו ביטויי זנב ארוך. מסקנה: בשוק היעד הזה, שבו דרושה עבודת מכירה שעולה כסף בנוסף לשיווק, עדיף להשיג קודם את מקום 1 לביטוי החיפוש המרכזי ורק לאחר מכן לעבוד על קידום בביטויי חיפוש זנב ארוך.
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
אלא אם כן מצאת שהשקעת משאבים זהים בקידום עבור הזנב הארוך מביאה לך פי שניים מבקרים או יותר. אני מניח שזה תלוי נישה.

אגב, לדעתי בישראל גם בזירות שנחשבות תחרותיות, כשאתה מקדם עבור הזנב הארוך אתה נתקל במעט מאד תחרות ויכול להגיע לתוצאות בהשקעה של משאבים מועטים יחסית. לכן, לדעתי, לעיתים קרובות זה המקום להתחיל בו, במיוחד באתרים חדשים ובעסקים קטנים ובינוניים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בתנאים שציינתי, אפשר היה להשקיע עוד ועוד משאבים ולהביא עוד ועוד מבקרים ביחס המרה הולך ופוחת, ולכן היה עדיף להתחיל בהשגת מקום 1 לביטוי שיחס ההמרה שלו מירבי. רמת התחרותית בישראל הייתה תמיד הרבה יותר נמוכה מאשר בארה"ב, אבל גם פה זה ממש לא חשוב אם יש לך 20 מתחרים פעילים או 200 או 2,000. יתר על כן, מאז שקיים גוגל ישראל, אם הביטוי המרכזי תחרותי, גם ביטויי הזנב הארוך כבר נהיו תחרותיים (ואולי אפילו יותר) כי מי שבצמרת תוצאות החיפוש לביטוי המרכזי רוצה גם את השוק של ביטויי הזנב הארוך, ומי שנכשל בביטוי המרכזי אומרים לו שאין לו ברירה אלא לעבוד על ביטויי הזנב הארוך.

אבל הבעיה עם הקידום האורגני לביטויי הזנב הארוך היא שצריך להגדיל את מספר הדפים ואת אורכם ועדיין יהיו אינספור ביטויי חיפוש זנב ארוך שלא נכללו.

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,929 תגובות

20,721 משתמשים

...