קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

מחירון קידום אתר - מהו טווח המחירים לפי מילים וזמן קידום?

+1 הצבעה
508 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 אפריל, 2013 על ידי indigo (500 נקודות)
נערך 22 מרץ, 2015 על ידי פבל ישראלסקי
אני יודעת שאין מחירון קבוע ובכל זאת, אשמח לדעת טווח מחירים לפי מילים וזמן קידום. האם יש התחייבות שהמילה תישאר במיקום לזמן ארוך יותר מזמן הקידום?

תשובות 3

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 6 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
גם אם מישהו נותן לך התחייבות כזו, למה שתישארי באותו מיקום לאחר הפסקת עבודת הקידום - האם בעלי האתרים המתחרים בך מפסיקים גם הם את עבודת הקידום?
נתקבלה תגובה 6 אפריל, 2013 על ידי indigo (500 נקודות)
אז בעצם מחיר הקידום הוא אך ורק לתקופה בה האתר מקודם. אין אחריות בכלל ?
נתקבלה תגובה 6 אפריל, 2013 על ידי מיכל כהן <סגן> (3,500 נקודות)
איך מישהו יכול לתת לך אחריות כשהוא לא עושה עבודה, האתר לא בשליטתו והוא לא מקבל תשלום?
נתקבלה תגובה 10 אפריל, 2013 על ידי אנונימי
למה אתה עונה על כל השאלות בשאלות? אם יש לך משהו חשוב להגיד תגיד. ואם לא אז לא. כל התשובות שלך הן בעצם שאלה, מה הקטע?
נתקבלה תגובה 10 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 10 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט
כדי להראות לשואלת שהשאלה אבסורדית, ואם היא מקבלת עליה תשובות גם התשובות אבסורדיות. למה זה מפריע לך?
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 6 אפריל, 2013 על ידי מיכל כהן <סגן> (3,500 נקודות)
זה לא נכון להשוות חברות קידום אתרים ע"ס מחיר פר מיקום מילה. את לא קונה פה מוצר של מקום בגוגל, את קונה שירות שלם. חברת קידום טובה תדע להגדיר לך את המטרות הנכונות (שזה בדרך כלל לא קידום X מילים), תדע לשפר את האתר ולא להרוס אותו, תדע להתאים את הדפים הנכונים לביטויים הנכונים, לשפר יכולת המרה, לקדם טווח רחב של ביטויים ולא רקאת X המילים שהגדרתם (שזה הבדל של שמים וארץ מבחינת תנועה), לבנות קישורים שיחזקו את האתר בטווח הרחוק ולא רק בקרוב, לייצר קידום חזק ולא ספאמי, ליצור קידום שמשפר את המוניטין של ברשת ולא הופך אותך לספאמרית, לבצע ווב אנליטיקס ולהתכוונן למטרות הנוכונות וכו'.
בקיצור, תצאי מהקונספט של לקחת מילה ו"לקנות" לה דירוג. זה לא זה.
נתקבלה תגובה 6 אפריל, 2013 על ידי indigo (500 נקודות)
תודה מיכל
איך יודעים אם החברה טובה?
נתקבלה תגובה 6 אפריל, 2013 על ידי מיכל כהן <סגן> (3,500 נקודות)
כמו בכל תחום" רושם, אינטואיצה, שיחה, בדיקת חוות דעת של לקוחות...
נתקבלה תגובה 7 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אני חולק על דעתה של עמיתתי מיכל. הדרישה העליונה מחברת קידום בשנת 2013 היא לוודא שהיא מצליחה להסתגל לשינויים הרדיקליים שהנהלת גוגל מחוללת בעיקרון הפעולה של מנוע החיפוש שלהם. קראי למשל את הדיון שבהמשך הראיון עם בן אורן ב-http://www.askpavel.co.il/blog/competitive-seo-interview

הבעיה היא שכל אחד מפרש את השינויים הללו באופן שנוח לו. כך למשל לביטוי "לבנות קישורים שיחזקו את האתר בטווח הרחוק ולא רק בקרוב" היתה משמעות ברורה וחיובית בשנת 2011, ואילו כיום הכוונה היא כפי הנראה לעבודת קידום שאין בה כל תועלת והיא אפילו מזיקה. כי אם המתחרים יעשו את מה שנכון בשנת 2013 האתרים שלהם יהיו בצמרת גוגל ולא האתרים ש"בנו להם קישורים שחיזקו אותם".
נתקבלה תגובה 8 אפריל, 2013 על ידי אנונימי
קידום אתרים היום הוא לא כמו פעם לשים מילים מסויימות בדירוג מסויים, היום זה יותר מתפרש להבאת לקוחות בכל דרך אפשרית שחלקה הגדול הוא אורגני אך יחד עם זאת יש עוד כמה וכמה דרכים להביא ללקוח גולשים רלוונטים. בסופו של דבר הלקוח רוצה לבצע מכירות וזה פחות משנה לו אם הגולש הגיע מגוגל או ממקורות אחרים.
חברה שיודעת להתאמים את עצמה לשינויים האלה תקדם את האתר אם תרצה ואם לא תרצה ותביא מגוון רחב של גולשים מהרבה מקורות, זה חלק ממה שגוגל אוהב, לראות הגעת גולשים ממקורות רבים, זה מעיד על אתר "ברנד"
נתקבלה תגובה 8 אפריל, 2013 על ידי מיכל כהן <סגן> (3,500 נקודות)
אחד מגדיר קידום אתרים כדירוג מילים, שני מגדיר את זה כהעלאת התנועה מגוגל והשלישי מדבר על העלאת התנועה לא רק מגוגל. אפשר אבל אין באמת טעם להתווכח על זה. זה לא משנה מה ההגדרה, מה שחשוב זה שבין חברת הקידום ללקוח יהיה תיאום ציפויות והמטרות יהו ברורות ומוגדרות היטב.
נתקבלה תגובה 8 אפריל, 2013 על ידי מיכל כהן <סגן> (3,500 נקודות)
עמנואל, אני מכירה קישורים שמחזקים בטווח הקרוב וגם ברחוק ואני בטוחה שגם אתה.
נתקבלה תגובה 8 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
משרד הקידום לא יכול לדעת מראש האם ימלא את הציפיות שהוא מעורר אצל בעל האתר, כי אי-אפשר לדעת מה יעשו המתחרים. ואני עוד לא מדבר על עבודת קידום שגוגל מרשה (או אפילו מעודד) כיום ויעניש בעוד כמה חודשים. יתר על כן, כבר אינני בטוח ששנינו מסכימים מהו קישור שיחזיק בטווח הארוך: על פי כל הסימנים גוגל מתחיל להתנער מכל רעיון הקישורים, כי אין בהם כל תועלת לשיפור רמת שביעות הרצון של אוכלוסיות המבקרים ממה שמוצג בצמרת תוצאות החיפוש.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 9 אפריל, 2013 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
כמו שאמרו חבריי המלומדים: תמחור לפי מילים ומיקומים הוא לא רציני. מי שמציע אותו או שלא באמת מסוגל לספק את הסחורה או שהוא מבטח את עצמו בתעריפים גבוהים מאד שמקטינים את הסיכון שלו והופכים את ההתחייבות למשתלמת לו - אבל לא לך.

מעבר לזה, קידום שמתמקד במילים ובמיקומים הוא שגוי מיסודו. מה שמעניין אותך באמת הם לא המיקומים אלא התנועה, הלידים והמכירות שנובעים מהם. קידום נכון לא משפר את המיקומים שלך עבור ביטויים בודדים שניתן לעקוב אחריהם אלא עבור ביטויים רבים שאת חלקם הגדול לא תוכלי בכלל לנחש מראש.

לגבי שמירה על מיקומים עם סיום עבודת הקידום - לפעמים זה קורה גם בלי שמתחייבים לזה, אבל האם היית מצפה שלקוחות ימשיכו להגיע באותו קצב אחרי שהסתיים קמפיין פרסום?  האם פונקציית השיווק בארגון או בעסק הופכת מיותרת אחרי זמן מה, או שהיא ממשיכה להיות חיונית לכל אורך מחזור החיים שלו?
נתקבלה תגובה 9 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 9 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט
מניתוח 73,762 מבקרים שמקורם בתוצאות האורגניות של גוגל בזירה מאד תחרותית בארה"ב, במשך קרוב לשנתיים, מצאתי שיחס ההמרה של מי ששאלו את הביטוי המרכזי היה גבוה ב-50-100% מזה של מי ששאלו ביטויי זנב ארוך. מסקנה: בשוק היעד הזה, שבו דרושה עבודת מכירה שעולה כסף בנוסף לשיווק, עדיף להשיג קודם את מקום 1 לביטוי החיפוש המרכזי ורק לאחר מכן לעבוד על קידום בביטויי חיפוש זנב ארוך.
נתקבלה תגובה 9 אפריל, 2013 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
אלא אם כן מצאת שהשקעת משאבים זהים בקידום עבור הזנב הארוך מביאה לך פי שניים מבקרים או יותר. אני מניח שזה תלוי נישה.

אגב, לדעתי בישראל גם בזירות שנחשבות תחרותיות, כשאתה מקדם עבור הזנב הארוך אתה נתקל במעט מאד תחרות ויכול להגיע לתוצאות בהשקעה של משאבים מועטים יחסית. לכן, לדעתי, לעיתים קרובות זה המקום להתחיל בו, במיוחד באתרים חדשים ובעסקים קטנים ובינוניים.
נתקבלה תגובה 10 אפריל, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
בתנאים שציינתי, אפשר היה להשקיע עוד ועוד משאבים ולהביא עוד ועוד מבקרים ביחס המרה הולך ופוחת, ולכן היה עדיף להתחיל בהשגת מקום 1 לביטוי שיחס ההמרה שלו מירבי. רמת התחרותית בישראל הייתה תמיד הרבה יותר נמוכה מאשר בארה"ב, אבל גם פה זה ממש לא חשוב אם יש לך 20 מתחרים פעילים או 200 או 2,000. יתר על כן, מאז שקיים גוגל ישראל, אם הביטוי המרכזי תחרותי, גם ביטויי הזנב הארוך כבר נהיו תחרותיים (ואולי אפילו יותר) כי מי שבצמרת תוצאות החיפוש לביטוי המרכזי רוצה גם את השוק של ביטויי הזנב הארוך, ומי שנכשל בביטוי המרכזי אומרים לו שאין לו ברירה אלא לעבוד על ביטויי הזנב הארוך.

אבל הבעיה עם הקידום האורגני לביטויי הזנב הארוך היא שצריך להגדיל את מספר הדפים ואת אורכם ועדיין יהיו אינספור ביטויי חיפוש זנב ארוך שלא נכללו.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,300 שאלות

7,323 תשובות

9,897 תגובות

16,335 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 614 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 מרץ, 2013 על ידי יואב (700 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 1,303 צפיות
שאלה נשאלה ב- 24 דצמבר, 2012 על ידי מירב25 (120 נקודות)
+3 הצבעות
2 תשובות 236 צפיות
שאלה נשאלה ב- 7 יולי, 2010 על ידי liran (410 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 234 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 יולי, 2014 על ידי אליחי מחשבים (690 נקודות)
...