◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+4
6.3k צפיות

איך לבדוק כמה קישורים חיצוניים יש לאתר?

על ידי 320 צפיות
אני מעוניין לבדוק כמה אתרים חיצוניים מקשרים לאתר שלי, באילו דרכים ניתן לעשות זאת?
על ידי
אם אתה רוצה לבדוק קישורים לאתר שלך הייתי ממליץ רק על Google Webmaster Tools כי שם אתה רואה את הלינקים ש גוגל קרא ובעיקרון זה מה שצריך לעניין אותך. אם אתה זקוק למידע נוסף לגבי  Google Webmaster Tools הנה מאמר שיכול לעניין אותך:
http://www.coolseo.co.il/google-search-console

2 Answers

קולות
+2
על ידי <רב סרן> 10.3k צפיות
 
Best answer
ניתן לעשות זאת באמצעות אחת מהשיטות הבאות:

1. לבדוק באמצעות השימוש בפרמטר site:www.yourdomain.com בגוגל.
לשיטה הזו יש חסרון משום שגוגל לא מציג את כל הקישורים שהוא אכן מכיר אלא רק מדגם מייצג קטן.

2. להשתמש בכלים אינטרנטיים, לדוגמא:

https://siteexplorer.search.yahoo.com/
זהו הכלי של יאהו, פשוט מקלידים את ה-URL ולוחצים על Explore URL. לאחר מכן לוחצים על inlinks ולבסוף בוחרים ב- dropdown את האפשרות except from this domain.  החסרון הוא שאין בכלי הזה אפשרות למיין את התוצאות שמתקבלות על סמך פרמטרים כלשהם (מה שאפשר לפתור באמצעות שימוש בתוסף ה- seoquake).

http://www.linkdiagnosis.com/
כלי מאד נוח שקל לסנון איתו את הקישורים הנכנסים באמצעות פרמטרים שונים, החסרונות שלו הם שהוא עובד מאד לאט, מצריך שימוש בפיירפוקס בלבד ומחייב התקנת תוסף ספציפי בפיירפוקס.

http://www.majesticseo.com/
כלי ניתוח מעולה שמספק הרבה מאד מידע על האתרים שמקשרים לאתר שלך. לא ניתן לראות את המדדים הללו לגבי לינקים שמקשרים לאתרים אחרים - רק לשלך. מצריך הטמעת קוד באתר בכדי שיוכל לסרוק אותו ומחייב פתיחת חשבון (והתחברות לחשבון בכל פעם שרוצים לגשת למידע).

3. הדרך הטובה והמדוייקת ביותר לראות מה הקישורים החיצוניים אותם גוגל מכיר היא באמצעות http://www.google.com/webmasters/tools , לאחר שנכנסים לחשבון של האתר (יש להוסיף לשם את האתר שלך קודם כל), ניגשים ל- Your site on the web לאחר מכן ל- Links to your site. ברשימה מופיעים הדפים של האתר אליהם יש קישורים והם ממויינים מהעמוד שיש לו הכי הרבה קישורים לעמוד עם הכי פחות. ניתן ללחוץ על כל עמוד כדי לראות מי בדיוק מקשר אליו.
על ידי
שמעתי שהכלי yahoo site explorer לא ממש מדוייק, יש כלי מדוייק יותר של SEOmoz שנקרא: http://www.opensiteexplorer.org/
על ידי <רב סרן> 10.3k צפיות
אתה צודק, הכלי שלהם הרבה יותר מדוייק (וגם מכיל הרבה פיצ'רים מועילים). אבל קח בחשבון שאם אין לך חשבון PRO, אתה תראה בתצוגה רק את התוצאות הראשונות.
על ידי 730 צפיות
ממליץ בחום על הכלי הזה,
אף על פי שרואים רק את התוצאות הראשונות לפעמים זה מספיק בשביל לקבל את הרושם,
על ידי <סגן> 2.7k צפיות
כנראה ששינו את הלוגיקה באתר, כי נכון להיום אפשר לראות קישורים נכנסים ללא הגבלה, ולא רק את התוצאות הראשונות
על ידי 100 צפיות
רצוי לקרוא ולהתעדכן במה שהשתנה בינתיים בנושא הזה.
קולות
0
על ידי 300 צפיות
היי,
כתבתי מאמר מעודכן שיכול לעזור לך בנושא
http://danielzrihen.co.il/link-analysis-tools/
דניאל
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני שמח לראות שאתה מצליח יפה לאחרונה בתוצאות החיפוש לביטוי [קידום אתרים], למרות שמה שכתבת במאמר הזה לפני כ-10 חודשים, ובמאמר שב- http://danielzrihen.co.il/over-100-google-ranking-factors/ , מיושן ושגוי. כך למשל, מאמר כזה צריך להצליח להסביר גם מימצא שמפריך אותו לכאורה, ואם הוא לא מצליח יש לתקן אותו או להסיר אותו.

קרא ב- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 על תוצאת חיפוש שהוצגה אז במקום 3 (כיום 6) לביטוי חיפוש ששייך לזירה סופר-תחרותית, למרות שלא ניתן למצוא שום סימן של עבודת קידום שנועדה לקדם את הדף לאותו ביטוי חיפוש, אבל למרות זאת היא ניצחה את כל תוצאות החיפוש שלאחריה, שבהן כן בוצעה עבודת קידום לאותו ביטוי חיפוש.

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,929 תגובות

20,705 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
+3
1 תשובה
קולות
+2
3 תשובות
קולות
+2
1 תשובה
קולות
0
...