◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
495 צפיות

האם לקדם שם פרטי ב title / Description או שמספיק שהוא מוזכר בתוכן של האתר בכל עמוד?

על ידי 700 צפיות
היי אנשים :-)

מה דעתכם, האם המצב שבו כל ה title של כל העמודים באתר שלי מתחילים עם השם שלי?
מצד אחד זה נכון שהכול קשור אלי, מצד שני השם שלי זה לא מילה תחרותית שאני נלחם עליה.

משהו אחר שאל שאלה דומה לגבי Description והתשובות שהעלו שם רק פתחו עוד אפשרויות, כמו לדוגמה שחשוב שהאתר שלי יהיה מעל התוצאות של דפי זהב על השם שלי.

להלן הלינק לשאלה השנייה

http://www.askpavel.co.il/qa/5073

דוגמה לכותרת מהאתר:
 <title>טיפול רגשי חוויתי  | יואב ניומן</title>

הלינק לעמוד המדובר
http://www.tipul-tov.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A8%D7%92%D7%A9%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%AA%D7%99

תודה רבה
יואב

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
 
Best answer
א. גוגל מתעלם מה-Description שכתב מקדם האתרים ומחליף אותו ב-Description שהוא שולף מתוך טקסט הדף, ומותאם לביטוי החיפוש שנשאל. הם הודיעו שהם הולכים לעשות זאת גם עם ה-Title.

ב. כפי שהבנת לבד, אם אף פעם לא יחפשו את השם שלך אין טעם לקדם אותו.

ג. יחד עם זאת, עבודת הקידום אכן צריכה לגרום לכך שהאתר שלך יוצג במקומות העליונים בגוגל, שהיא תמתג ותמצב את השם שלך בהקשר של העיסוק שלך, וכאשר רבים יתחילו לשאול את שמך שימצאו אותו מעל דפי זהב.
על ידי 700 צפיות
תודה :-)

רק שלא כל כך הבנתי מה אתה ממליץ?

בסעיף א' אמרתה שגם אם אני יעשה את זה זה לא באמת יעזור.
בסעיף ב' חיזקת את הדעה שלא צריך לקדם את השם שלי אבל אז אולי זה אומר שכן כידי לשנות את המצב הקיים?
בסעיף ג' כן ראתה את הצורך בקידום השם, ויש לומר שאפילו רק בודדים מחפשים אותי כי שמעו עלי, נראה לי שעדיף לא לאבד אותם.

סליחה על כך שאני מבין לאט :-)
שוב תודה
יואב
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תעבוד על קידום שלא בעיקר באמצעות ה-Description וה-Title. קדם גם את השם שלך.
על ידי 700 צפיות
סבבה, שוב תודה :-)
קולות
0
על ידי 720 צפיות
כפי שזקן השבט ענה לך, אין טעם לכלול את השם שלך בתג הכותרת והתיאור אלא אם כן לשם שלך יש נפח חיפוש גבוה שיכול להביא תנועה לאתרך.
אני אישית הייתי ממליץ על לכלול תג authorship ולקשר בין האתר שלך לחשבון הגוגל+.

4,327 שאלות

7,360 תשובות

9,928 תגובות

20,316 משתמשים

...