קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

תגיות מטה למיניהן

+2 הצבעות
524 צפיות
שאלה נשאלה ב- 28 ספטמבר, 2011 על ידי TitleJoy (750 נקודות)
אני רוצה לדבר על title ועל מטה-תיאור ומטה-מילות מפתח.

כותרת: עדיף לרשום את נושא הדף, למשל בדף שבו מציעים שירותי לימוד אורגן
לכותרת לרשום "מורה לאורגן" למשל.
meta-keywords: כמובן ששם רושמים את מילות הקידום שלנו, למשל מורה לאוגן, לימוד אורגן, שיעורי אורגן
meta-description: עדיף לרשום מילות מפתח או באמת לרשום תיאור?
למשל- כאן תמצאו מורה לאורגן

שאלה 1: הם כל זה נכון? או שיש עדיפות אחרת לטייטל או לתגית "תיאור"
שאלה 2: האם להפריד את מילות המפתח בmeta-keywords ע"י פסיקים או קוים?
כלומר מורה לאורגן, שיעורי אורגן או מורה לאורגן | שיעורי אורגן

תודה לכולם.

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 28 ספטמבר, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
1. אין עדיפות אחרת צריכים להציב את המילות מפתח ועם מתאפשר אפילו מילה נוספת מאותו השורש[וכן גוגל רואה את זה:]
מה שכן לא בונים כותרת בדרך שתיארת היא לא תביא לך תוצאות בטווח הארוך וגם אם כן לא תקבל את הקליקים שמגיעים לך.
המתחרים שלך שבחרו כותרת עניינית ומתוחכמת יגנבו לך את התנועה אפילו אם תהיה בדירוג מעליהם.
להגיע למקומות הראשונים זה חשוב, אבל להישאר שם ולקבל תנועה מתאימה זה חלק חשוב  לא פחות
2. כן להפריד את המילים בפסיקים זה התחביר של תג[למנועי חיפוש שנותנים לו יחס   עדיין]
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 28 ספטמבר, 2011 על ידי MariCDO (410 נקודות)
המיתוס של המטה ממשיך לצוץ שוב ושוב אצל כל מיני מקדמי אתרים מתחילים ומתקדמים כאחד. תגי המטה חשובים מאוד ושווים השקעה ועניין, אבל לא מבחינת קידום.

Meta Keywords - אין סיבה לשים כלל. מזה כמה שנים שמנועי החיפוש לא משתמשים בתג הזה בשביל להבין את האתר (בגוגל ויתרו על זה ב2007 לזכרוני משום שמקדמי אתרים התחילו בKeyword Stuffing). הם סורקים את התוכן, התג הזה רק עוזר למתחרים בשלב המחקר מילים לגלות במה עוד אפשר להתחרות בך וכך אם עשית את המחקר מילים נכון התג הזה מוסר מידע רב ערך למתחרים הישירים שלך.
(אין סיבה להפריד את מילות המפתח מכיוון שאין סיבה לשים מילות מפתח כלל)

Meta Description ו Title - תגים אלו חשובים אך לא מבחינת קידום אתרים, הכותרת והתיאור של האתר שלך מופיעים בSERP וקשורים בצורה ישירה לכמה אנשים ילחצו דווקא על האתר שלך, אבל לא מדובר בתגים מאוד רלוונטיים מבחינת קידום, תחשוב בצורה של משתמש. מילות המפתח בתגים אלה צריכות להיות מכוונות לכיוון המשתמש, מה הוא היה רוצה או צריך, ולא לאיזה מילים אתה מנסה לקבל דירוג.

בקצרה, יש עדיפות למסר שיווקי בכותרת ותיאור ומאוד מומלץ שלא לשים את המילות מפתח שלך במטה של העמוד.
נתקבלה תגובה 29 ספטמבר, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
"בקצרה, יש עדיפות למסר שיווקי בכותרת ותיאור ומאוד מומלץ שלא לשים את המילות מפתח שלך במטה של העמוד"

האמת שבמקרה שהמטה שלך לא יכיל מילות מפתח מהתוכן בדף, גוגל יתעלם מימנו.
לאחר בדיקות ממושכות גיליתי שקשה מאוד לקבוע לגוגל מה להציג בתג התיאור והדרכים היחידות שבהם הצלחתי למנוע מגוגל להתעלם היה כאשר השתמשתי במילים שהופיעו בתוכן הדף כחלק מתג התיאור[אקא מילות מפתח].
התוכן בכותרת אכן יופיע, אבל התיאור רוב הסיכויים שהוא ישתנה בהתאם לביטוי שאותו המחפש מריץ, כנראה שתוצאות שרלוונטיות למחפש בתוכן הדף-לא חייב להיות קשור לתג התיאור כלל, יכול להיות שזה תגובה של מישהו לפוסט שבטוח ובטוח לא שולבה בשום מטה תג באתר
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,255 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,466 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+2 הצבעות
2 תשובות 188 צפיות
שאלה נשאלה ב- 10 אפריל, 2011 על ידי etay2k <סרן> (5,070 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 110 צפיות
שאלה נשאלה ב- 28 אוקטובר, 2015 על ידי Sagi (120 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 162 צפיות
שאלה נשאלה ב- 30 מרץ, 2014 על ידי Dudi Tamir <סגן משנה> (2,420 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 106 צפיות
שאלה נשאלה ב- 4 מרץ, 2013 על ידי dosql (780 נקודות)
...