◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.1k צפיות

האם הכנסת מילות חיפוש בשפה זרה לאתר יכולות לקדם את האתר בשפה הזרה למרות שאינן מופיעות בתוכן האתר?

על ידי 140 צפיות
אני רוצה שאת האתר שלי ימצאו גם בטריטוריות שאינן דוברות אנגלית ולכן בודקת אם אני מכניסה תגיות ומילות חיפוש בשפות כמו יפנית, סינית, גרמנית למרות שאינן מופיעות באתר עצמו, האם זה יעזור בקידום האתר בארצות דוברות השפות הללו?
תודה רבה!
אראלה

4 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
פעם הבא תנסי לנסח את השאלה טוב יותר אראלה, לא אמורים לנסות לפענח אותה.

את מתכוונת ל Meta keywords או לתוכן האתר ?

ולא אין שום סיכוי בעולם שתפתחי אתר באנגלית ותכניסי תגי META בסינית, יפנית או רוסית והאתר יתקדם במילים האלו ללא תכנים באתר באותה השפה.

מה גם שלתגי מאטא היום יש אפקט זניח אם בכלל. למעט TITLE H1
על ידי 140 צפיות
תודה רבה, כנראה שעשיתי משהו נכון אם ענו לי שלושה אנשים:) בכל מקרה הבנתי שזה בעייתי. התכוונתי לmeta keywords לא לתוכן האתר.
שוב תודה וחג שמח
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
היי Riode כמו שביקשתי ממך בעבר, נסה לתת תשובה עניינית לגולשים אין צורך "להתקיף" אותם בתשובה(וזאת בכדי לא לפגוע במוטיבציה של השואלים).

תשאיר למנהלים\עורכים באתר את הזכות לתקן או להתריע בפני השואלים, ויידע אותנו בפרטי אם פספסנו משהו
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.5k צפיות
היי אראלה,

חוששני שלהכניס בתגיות meta מילות חיפוש בשפות זרות לא יוכל לקדם את הדף הרלוונטי בשפות זרות - יותר מזה, לדובר רוסית אולי לא יהיה מה לחפש באתר באנגלית, שלא נדבר על הסיכון שאנחנו לוקחים עם גוגל.

במידה והמודל העסקי של החברה בה את עובדת מחייב SEO גם בשפות זרות מה שהייתי ממליץ לך זה לתרגם באמצעות חברה חיצונית (ולא תוכנת תרגום)  את מספר הדפים הכי חשובים באתר שלך למספר שפות.

לאחר שתרגמת את הדפים הייתי מציע לך לשלב באופן טבעי את מילות החיפוש הרלוונטיות לכל שפה במקומות העיקריים בדף - meta title, content, H1 וכ'ו.
לאחר מכן קראי את המדריך הבא, בו גוגל מסבירים כיצד בעצם את בתור בעלת אתר מגדירה להם שלדף כלשהו יש דף מקביל בשפה שונה או שפות שונות,
את יכולה לדבר איתי אישית אם תצטרכי עזרה בזה.
https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=en

בתהליך הזה את יוצרת דפים אמיתיים בעלי ערך שיביאו לא רק תנועה לאתר אלא יכולים להביא גם מכירות.

בהצלחה :)
על ידי 140 צפיות
תודה רבה על התשובה המפורטת, בעצם אין מנוס מתרגום של האתר לפי מה שאתה אומר. ואם מדובר ב 7 שפות, יש פתרון הגיוני שאינו דורש תחזוקה של 7 שפות? כי אם נודה על האמת זו הבעיה האמיתית, התחזוקה. תודה רבה
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
אם מדובר באתר סחר יצא לי לעבוד עם NOC שעשה אחלה עבודה בכל הקשור לתחזוקה של אתרים מרובי שפות
על ידי <סגן משנה> 1.5k צפיות
זה באמת מאד תלוי בסוג האתר שיש לך.. אם מדובר באתר גדול בעל מוצרים משתנים ומתחלפים - כדוגמת אתר סחר אלקטרוני כמו שמנשה ציין זה באמת יכול להיות הרבה עבודה אבל יש אלטרנטיבה אחרת.

אפשר לפתח דפים סטטיים, בשפות הזרות, לדפים המרכזיים באתר שלך (קטגוריות ומוצרים הכי מוכרים). דפים שלא ישתנו ויתחלפו בכל יום (אפשר לרענן אותם פעם בכמה זמן).
זה פרוייקט אחד של כמה חודשים שמתחיל ונגמר ולא צריך תחזוקה כמו האתר הראשי.
קולות
–1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מזה שנים אחדות גוגל מרבה להחליף בדפי תוצאות החיפוש את תגי הכותרת והתיאור שחיבר מקדם האתרים בתגים שהמערכת האוטומטית של גוגל חיברה בעצמה כדי להתאימם לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל. יש לזה ביטוי מוחשי בשאלות הרבות שנשאלות פה "מדוע גוגל מציג משהו אחר?".

נוסף על כך, לא די לעשות פעולה זו אחרת כדי "לקדם את האתר". גם אם "קידמת" את האתר ממקום 990 למקום 90 עדיין לא השגת כלום, כי מספר המבקרים מדפי תוצאות החיפוש של גוגל לביטוי החיפוש הזה ישאר 0. וגם אם הדף שלך יוצג על ידי גוגל במקום הראשון בתוצאות החיפוש לאותם ביטויים בשפות שאינן אנגלית, מי ששאלו אותם באותן שפות זרות יראו מיד, מהכותרת והתיאור, שמדובר באתר באנגלית.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
דחיסת ביטויים בשפות שרות בכותרות יעשה בדיוק ההפך.

יש פתרונות טכנים הרבה יותר טובים\נכונים\מתאימים לשיפור הופעת האתר באזורים גאוגרפים שונים, וזאת מבלי לשבש את נראות הכותרות, להסתכן בהפחתה אלגוריתמית ולהבריח את הגולשים מהאתר.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

...