היי אראלה,
חוששני שלהכניס בתגיות meta מילות חיפוש בשפות זרות לא יוכל לקדם את הדף הרלוונטי בשפות זרות - יותר מזה, לדובר רוסית אולי לא יהיה מה לחפש באתר באנגלית, שלא נדבר על הסיכון שאנחנו לוקחים עם גוגל.
במידה והמודל העסקי של החברה בה את עובדת מחייב SEO גם בשפות זרות מה שהייתי ממליץ לך זה לתרגם באמצעות חברה חיצונית (ולא תוכנת תרגום) את מספר הדפים הכי חשובים באתר שלך למספר שפות.
לאחר שתרגמת את הדפים הייתי מציע לך לשלב באופן טבעי את מילות החיפוש הרלוונטיות לכל שפה במקומות העיקריים בדף - meta title, content, H1 וכ'ו.
לאחר מכן קראי את המדריך הבא, בו גוגל מסבירים כיצד בעצם את בתור בעלת אתר מגדירה להם שלדף כלשהו יש דף מקביל בשפה שונה או שפות שונות,
את יכולה לדבר איתי אישית אם תצטרכי עזרה בזה.
https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=en
בתהליך הזה את יוצרת דפים אמיתיים בעלי ערך שיביאו לא רק תנועה לאתר אלא יכולים להביא גם מכירות.
בהצלחה :)